Dobrý den, ano to máte pravdu, ale já jsem nepsal, že firma v Ostravě je Škodovka na opak myslím , že je to někdo jiný.
Já nevím co je v ostravě za firmy. Jsme řešili že tramvaje se nedovážejí a že se kupují v tuzemsku a to převážně aktuálně od škodovky. Co s tím má společného jestli je škodovka v Ostravě či nikoliv.
Ach, to pokrytectví! Je tak husté, že by se dalo krájet nožem! Ti takzvaní „lepší lidé“ na Slovensku házejí flintu do žita, protože demokracie nešla podle jejich představ? To mě rozbrečte! 😭
Nazvěme to, jak to je: ubohý pokus ublížených zvrátit vůli lidu. Robert Fico vyhrál férově, ale demokracie se zjevně počítá, jen když vyhrají ONI. Jak příhodné!
Tihle elitářští ufňukánci mají tu drzost poučovat o demokracii, zatímco se ji snaží na každém kroku rozvrátit. Léta vedli Slovensko do záhuby a teď jsou šokováni - ŠOKOVÁNI - že voliči zvolili někoho jiného? Dejte mi pokoj!
Tenhle petiční nesmysl není nic jiného než zoufalé uchopení moci neúspěšnými politiky, kteří se nedokážou smířit s tím, že jejich čas vypršel. Zničili zemi a teď chtějí, aby se to opakovalo? Promiňte, miláčkové, ale takhle to nefunguje!
Lidé na Slovensku se u volebních uren vyjádřili jasně a zřetelně. Ale na hlasech asi záleží jen tehdy, když jsou v souladu s programem pro evropských elit, že? Tohle je ztělesnění syndromu poraženého.
Vítejte v „demokracii“ 21. století - kde poražení házejí záchvaty vzteku a snaží se změnit pravidla uprostřed hry. Je to ubohé, nebezpečné a je to facka každému slovenskému voliči.
Fico možná není dokonalý, ale alespoň respektuje demokratický proces. Tihle petiční štváči? Ti jsou skutečnou hrozbou pro demokracii. Je čas dospět a přijmout porážku, děti. Dospělí jsou teď u moci!
Prosím naučte se co je demokracie. Protože to co tam dělají je přesně demokracie. Demokraticky si zvolili Fica. A stejně demokraticky ho chtějí odvolat. Nedemokratické by bylo kdyby lid nemohl právo ho odvolat. Jen nevím zdali máme taky takovou možnost a jestli jo tak je to dobře. Vláda by měla být demokraticky odvolatelná. A ne že jí zvolíme na 4 roky a nemáme možnost to změnit.
Zaměnit tyto dvoje dveře je hodně nepravděpodobné. Navíc by vstupní dveře měly být už od výrobce při jízdě zajištěné - uzamčené. A proti tlaku proudícího vzduchu při jízdě je otevření taky docela kumšt. Moc bych zprávě nevěřila.
No vidíte a já je zvládl otevřít v 6 letech i přes zablokování dětskou pojistkou. Nikdy se nepřišlo jak to bylo možné. Jen se vědělo že jsem si s dveřmi za jízdy hrál. Takže ne není problém otevřít dveře za jízdy.
No psal jste :" Pokud se nepletu tak nejvíce jich je od ČKD Praha a právě škodovky."
Proto se ptám. Že by ČKD? Nebo Kraus v Linci? To nevím.
Nějak nechápu co tím chcete říct? Já napsal že nejvíce tramvají v ČR vyrobili ČKD a Škoda transpratitoon. Což pokud vím je stále pravda. Takže stále nechápu Vaší myšlenku. Zkuste se více rozepsat třeba Vás pochopím.
Ano, ano teď mě napadlo, že tramvaje vyrábí ještě firma v Ostravě?
Pokud se nepletu tak například tramvaje 15t vyrábí plzeňská škoda transportation. A vyrábí je v ČR kde přesně nevím a nepodařilo se mi to narychlo dohledat. Jen sem našel že tu ma 3 výrobní závody. A pokud vým tak ostravská škodovka nemá skoro nic společného s škoda transportation.
Vůbec nevím na co se ptáte???
Kolik je a od koho tramvají v ČR s tím vůbec nesouvisí. Že jsou od našich výrobců je správné řešení.
Rozvoj průmyslu, vzdělanosti a určité soběstačnosti je snaha každého státu. Expanze do zahraničí je vítaným bonusem každé firmy, stejně jako rozšíření nabídky a možností třeba i v regionech.
Před tím než jste správu upravil jste psal že u nás se nenakupují travaje od výrobců u nás. Nevím čemu se divíte když reaguji na to že si nemyslím že je to pravda. Jelikož většina tramvají je tuzemské výroby.
Je to možné, ale každopádně u nás tramvaje jezdí většinou Škodovácké a staré ČKD. Uvidíme kde stát nakoupí další soupravy metra až bude nutné. Nicméně kde by tu tramvaj chtěl u nás uplatnit? Jediné místo které mě napadá je trať mezi Libercem a Jabloncem nad Nisou. Nebo popřípadě budoucí trať z Prahy na letiště, ale tam myslím bude nějaký vlak.
To je samozřejmě taky fakt. Já jen chtěl upozornit na to že tramvaje se v česku nakupují dlouhodobě od tuzemských dodavatelů. Přeseněji Firem vyrábějicích v ČR.
Dobrý den,
pán měl na mysli asi vlaky, mimochodem Škodovka také vlaky vyrábí i lokomotivy. Ale České dráhy ze záhadných důvodů toto nepodporují a dopravci tipu Ariva nakupují ojeté. Proto se Škodovka soustřeďuje na City soupravy. Ať už vlakové, tramvajové nebo metro.
Mi nepřijde že myslel vlaky když v první větě píše že by tato tramvaj našla uplatnění i u nás že ČR nakupuje jen dovozové. Taky mě napdalo že mohl myslet širší pohled na věc. Jenže hned první větě specifikuje tuto tramvaj.
V ČR by uplatnění také našla i když by musela mít rozchod 1435 mm, povolení provozu na státní dráhy ( to je u nás jako všechno ohromný problém...) a pro regionální provoz nejlépe hybridní pohon (variabilní). To pro Škodovku není asi zásadní problém. V ČR ale raději budeme řešit co nejvíce věcí dovozem a pro cizí dělat v montovnách za pár korun v koloniálním režimu...
To video je mimochodem z nakládání ve firmě Škoda Plzeň.
Je dobře, že jsou firmy a lidé v ČR, kteří mají nápady, chuť něco dělat, podílet se na rozvoji celkové vzdělanosti, ne jen v regionu. ✊🏻🍀
Mouh se prosím zeptat kolik je v ČR tramvajích od jiných než tuzemských dodavatelů. Pokud se nepletu tak nejvíce jich je od ČKD Praha a právě škodovky. Tak nevím co máte na mysli.
Na dlouhou tramvaj 60 m je asi po trase na zastávkách potřebné nástupiště vždy po 60 m. To asi ve městě není reálné.
a včem má být problém. Většina tramvajových zastávek v Praze měří 60m. Do většiny tramvajových zastávek v Praze se vejdou dvě soupravy tramvají a ty dohromady dají taky něco kolem 60m. Je pravda že ne všechny to tak mají ale většina ano.
A také o tom, jak se šíří islám byste měl něco nastudovat.... Hezký den.
No pokud vím tak stejně jako jakékoliv jiné vyznání, ale nevím co to má společného s tím že islámistycký stát se vzdá nějakého území a vznikne nový čistě náboženský. A s tím že to je odnož která je umírněná a nesouhlasicí s agresivními a nenávistnýmy postoji jiných odnoží. Možná by jste mohla alespoň vysvětlit spojitost.
Je zvláštní, že se tolerance vždy očekává pouze a jen od nás Evropanů.
Od muslimů se žádné tolerance zatím žádný Evropan nedočkal.
Víte vůbec co kde je albánie? Jaké je ten enjrozšířenější náboženství. Jen protože muslimský stát leží v Evropě Je to přesně jak si přejete je to simbol umírněných tolerantních muslimů. Jenže typycký čech nevý o albánii nic a slyší tam jen tu Evropu. No možná by to chtělo mít aspoň základní znalosti než se člověk začne rozčilovt. Hezký den.
Samozřejmě jako odborník na "FIZIKU" budete mít nejspíš pravdu... Ale vaše definice hotovosti se liší od té mojí... Pro mě je hotovost něco, čím mužů platit bez účasti třetí strany a to okamžitě...bitcoin je ultimátní hotovost...
Aha takže používáte definici pro hotovost jinak než jak je nadefinováno. 🙂 Hotovost je: Odkaz 1
To že budete používat jinak definice pojmů neznamená že tím to změníte. Jinak je vidět že o byrcoinu nevíte dost. Jelikož jím jde platit bez účasti třetích stran jen předáním fizické peněženky. Jelikož jakákoliv transakce se počítá na počítačích třetích stran. 🙂 Nehledě na to že stejně většina transkce probíhá mezi virtuálními peněženkami které jsou taky u třetích stran.
A dle vaší definice by pak byla ultimátní měna jakákoliv komodita kterou budu platit. 😉
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pardon, zřejmě jsem omylem odpověděl někomu jinému. Děkuji
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
V pořádku hlavně když jsme se pochopili. Taky už se mi to stalo. Hezký den.