Aha, poraďte mi, jak mám tlačit zastupitelstvo, jehož primární snahou je získat víc peněz do obecní kasy. Viz cca před půl rokem od plzeňského zastupitelstva prohlášení, že musí dát radary na více míst, protože tam kde jsou lidé jezdí způsobně. V překladu do "češtiny": moc peněz tam teď nevyberu.
To še si to špatně překládáte že tam kde jsou radary lidé jezdá slušně a tudíš je dobré je dát tam kde se nejezdí slušeně. Za to nemohu. Kdyby jezdili lidé slušně a dodržovali předpisi žádné radary nemají smysl. Zajmavé je že ve městeh je často na různých místek povoleno jezdit rychleji. Předpokládám že si představujete že se to povolení objevilo jen tak.... Na své zastupitelstvo máte možnost vyvinout nátlak udělat petice popřípadě další občanské tlaky jako například volit zastupitelstvo tak aby pracovalo pro občany. To že to neděláte a jen si stěžujete na to že zastupitelstvo dělá svou práci a chce aby se na jejich území dodržovali předpisy není chyba jejich. Je smutní jak každý za radarem vidí jen zisk a ne to proč se tam radar dal. Radar se primárně dává tam kde je potřeba řidiče umravnit jelikož nejsou schopni dodržovat předpisy. To že to přináší zisk je většinově sekundární věc. Kdyby řidiči dodržovali předpisi ale pokuty by byli nastaveny tak aby za toho jednoho co je tam poruší dostateně vysoké aby se na tom vidělalo, stejně by tam radar nedali.
Při nehodovostí jaká je každý vykřikuje přesně obráceně.
Možná se naučit kultivovaně jezdit, můžeme žádat zvýšení.
Tak buď varianta vyházet ze silnice blbečky , což se nestane s nebo upravovat vše podle nich a tak to platí obecně už dnes od školy všude bohužel
No to je trošku mimo já netvrdil že je to dobrý nápad zvýšit rychlost. Já tvrdil že občané mají možnost to vyžadovat a dokonce vím o úseku který je rovný dlouhý a okolo nikdo nechodí. Přesto je tam 50 a myslím si že to je protože tam většina lidí jede stejně 70. A je to hned po sjezdu z rychlostní takže lidí mají pocit jak najednou jedou pomalu a nekontrolují rychlost. Mohla by tam být 70 ničemu by to nevadilo a stejně je tam 50. Myslím si že je to protože když tam dají 70 lidé tam pojedou 90. A já bych tam raději viděl 70 a radar jelikož toto je trest pro poctivé co dodržují rychlost. A reálně už jsem tam viděl i lidi co tam nebezpečně předjížděli protože jeden jel 55 druhý 60 a třetí chtěl jet 70 a tak se mezi nimi docela nebezpečně protahoval. Myslím si že radar by tam tak či onak zvýšil bezpečnost.
Problém je v tom, že radary jsou na totálně přehledných místech, kde by šlo dopravní značkou povolit rychlost třeba 70 km/h. Prvotní je skutečně "zkásnout", ať kdokoliv se zastupitelů mlží "bezpečností". Z poslední doby nově Sýrovice na Žatecku, kde je zcela přehledný úsek a asi jen 10 baráků, a dokonce se tady nenamáhali ani udělat přechod pro chodce, kde by omezení rychlosti bylo logické.
Tak proč občané netlačí na zvýšení maximální rychlosti na své zastupitelstvo. Když máme pocit že je něco špatně nastavené nemáme právo toto nastavení porušovat. Ale máme právo požadovat změnu.
Ne, on má naprostou pravdu.
To jenom ty si projevil fízlovací mentalitu.
Dodržování předpisů, které jsou stupidní, nemá cenu v žádné kulturní společnosti.
A kdo definuje stupiditu předpisu? Vy? nebo pán Proksík? No za mě určování maximální rychlosti na silnici nepřijde stupidní. Kam by jsme se s tímto postupem dostali? Až k tomu že se rozhodnu že napadnout vás je stupidní zákaz a napadl bych Vás? Ne tento Váš přístup je absolutně nesmyslný.
Vážení občané, připadá vám tohle normální ? Jak dlouho budeme všeobecné špiclování státu a obcí, placené z našich daní , čistě a jen za účelem výběru dalších peněz, tolerovat ?
Je to prostě buzerace lidí, daňových poplatníků s cílem tahat peníze do obcí, kde to jde na mzdové náklady a odměny. Parazitní systém ad absurdum. Veřejný sektor je tady z jiných důvodů než podnikat a vydělávat si, často absurdními pokutami z radarů !!!
Vážený občane přijde vám normální porušovat zákony. A případné běžné porušování zákona kontrolovat. Neporušoval by se zákon nemuselo by se to kontrolovat. Toto není špiclování státem dohle je dohled na dodržování zákona. Buzerace je to jen pro ty kteří nejsou ochotni dodžovat zákon.
Dobrý den, ano to máte pravdu, ale já jsem nepsal, že firma v Ostravě je Škodovka na opak myslím , že je to někdo jiný.
Já nevím co je v ostravě za firmy. Jsme řešili že tramvaje se nedovážejí a že se kupují v tuzemsku a to převážně aktuálně od škodovky. Co s tím má společného jestli je škodovka v Ostravě či nikoliv.
Ach, to pokrytectví! Je tak husté, že by se dalo krájet nožem! Ti takzvaní „lepší lidé“ na Slovensku házejí flintu do žita, protože demokracie nešla podle jejich představ? To mě rozbrečte! 😭
Nazvěme to, jak to je: ubohý pokus ublížených zvrátit vůli lidu. Robert Fico vyhrál férově, ale demokracie se zjevně počítá, jen když vyhrají ONI. Jak příhodné!
Tihle elitářští ufňukánci mají tu drzost poučovat o demokracii, zatímco se ji snaží na každém kroku rozvrátit. Léta vedli Slovensko do záhuby a teď jsou šokováni - ŠOKOVÁNI - že voliči zvolili někoho jiného? Dejte mi pokoj!
Tenhle petiční nesmysl není nic jiného než zoufalé uchopení moci neúspěšnými politiky, kteří se nedokážou smířit s tím, že jejich čas vypršel. Zničili zemi a teď chtějí, aby se to opakovalo? Promiňte, miláčkové, ale takhle to nefunguje!
Lidé na Slovensku se u volebních uren vyjádřili jasně a zřetelně. Ale na hlasech asi záleží jen tehdy, když jsou v souladu s programem pro evropských elit, že? Tohle je ztělesnění syndromu poraženého.
Vítejte v „demokracii“ 21. století - kde poražení házejí záchvaty vzteku a snaží se změnit pravidla uprostřed hry. Je to ubohé, nebezpečné a je to facka každému slovenskému voliči.
Fico možná není dokonalý, ale alespoň respektuje demokratický proces. Tihle petiční štváči? Ti jsou skutečnou hrozbou pro demokracii. Je čas dospět a přijmout porážku, děti. Dospělí jsou teď u moci!
Prosím naučte se co je demokracie. Protože to co tam dělají je přesně demokracie. Demokraticky si zvolili Fica. A stejně demokraticky ho chtějí odvolat. Nedemokratické by bylo kdyby lid nemohl právo ho odvolat. Jen nevím zdali máme taky takovou možnost a jestli jo tak je to dobře. Vláda by měla být demokraticky odvolatelná. A ne že jí zvolíme na 4 roky a nemáme možnost to změnit.
Zaměnit tyto dvoje dveře je hodně nepravděpodobné. Navíc by vstupní dveře měly být už od výrobce při jízdě zajištěné - uzamčené. A proti tlaku proudícího vzduchu při jízdě je otevření taky docela kumšt. Moc bych zprávě nevěřila.
No vidíte a já je zvládl otevřít v 6 letech i přes zablokování dětskou pojistkou. Nikdy se nepřišlo jak to bylo možné. Jen se vědělo že jsem si s dveřmi za jízdy hrál. Takže ne není problém otevřít dveře za jízdy.
No psal jste :" Pokud se nepletu tak nejvíce jich je od ČKD Praha a právě škodovky."
Proto se ptám. Že by ČKD? Nebo Kraus v Linci? To nevím.
Nějak nechápu co tím chcete říct? Já napsal že nejvíce tramvají v ČR vyrobili ČKD a Škoda transpratitoon. Což pokud vím je stále pravda. Takže stále nechápu Vaší myšlenku. Zkuste se více rozepsat třeba Vás pochopím.
Ano, ano teď mě napadlo, že tramvaje vyrábí ještě firma v Ostravě?
Pokud se nepletu tak například tramvaje 15t vyrábí plzeňská škoda transportation. A vyrábí je v ČR kde přesně nevím a nepodařilo se mi to narychlo dohledat. Jen sem našel že tu ma 3 výrobní závody. A pokud vým tak ostravská škodovka nemá skoro nic společného s škoda transportation.
Vůbec nevím na co se ptáte???
Kolik je a od koho tramvají v ČR s tím vůbec nesouvisí. Že jsou od našich výrobců je správné řešení.
Rozvoj průmyslu, vzdělanosti a určité soběstačnosti je snaha každého státu. Expanze do zahraničí je vítaným bonusem každé firmy, stejně jako rozšíření nabídky a možností třeba i v regionech.
Před tím než jste správu upravil jste psal že u nás se nenakupují travaje od výrobců u nás. Nevím čemu se divíte když reaguji na to že si nemyslím že je to pravda. Jelikož většina tramvají je tuzemské výroby.
Je to možné, ale každopádně u nás tramvaje jezdí většinou Škodovácké a staré ČKD. Uvidíme kde stát nakoupí další soupravy metra až bude nutné. Nicméně kde by tu tramvaj chtěl u nás uplatnit? Jediné místo které mě napadá je trať mezi Libercem a Jabloncem nad Nisou. Nebo popřípadě budoucí trať z Prahy na letiště, ale tam myslím bude nějaký vlak.
To je samozřejmě taky fakt. Já jen chtěl upozornit na to že tramvaje se v česku nakupují dlouhodobě od tuzemských dodavatelů. Přeseněji Firem vyrábějicích v ČR.
Dobrý den,
pán měl na mysli asi vlaky, mimochodem Škodovka také vlaky vyrábí i lokomotivy. Ale České dráhy ze záhadných důvodů toto nepodporují a dopravci tipu Ariva nakupují ojeté. Proto se Škodovka soustřeďuje na City soupravy. Ať už vlakové, tramvajové nebo metro.
Mi nepřijde že myslel vlaky když v první větě píše že by tato tramvaj našla uplatnění i u nás že ČR nakupuje jen dovozové. Taky mě napdalo že mohl myslet širší pohled na věc. Jenže hned první větě specifikuje tuto tramvaj.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Dokud nebude povinnost každého účastníka silničního provozu mít povinné ručení, SPZ a samozřejmě řidičské oprávnění, pak nemá na veřejné komunikaci co dělat zrovna tak, jako jízdní pruhy pro cyklisty, které už v tak problematické dopravní situaci v Praze, zkomplikovali Piráti vedení Hřibem. Všechny samohyby bez SPZ a povinného ručení, okamžitě odstranit z veřejné komunikace.
2 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Možná by jste si měl nastudovat pro koho je veřejná komunikace. Veřejná komunikace je absolutně pro všechny předpokládám že po chodci budete chtít taky vytetovat SPZ a platit povinné ručení. Odstranit by měly takové lidi co si sobecky privlastnují něco pro sebe. Já na koloběžce poctivě předpisi dodržují a zatím mě dvě auta málem srazila a jedno opravdu srazilo. Nevím nějaká SPZ a povinné ručení mě na zdraví nějak neochranilo. To že jste řidič, skupina lidí kteří také nedodržují předpisi (jezdí na červenou, do zákazu, po chodníku atd...) a k tomu na životě a zdraví ohrožující skupině a chcete po někom aby si pořídil stejné oprávnění jako máte vy na zbraň, ano auto je klasofikovsno v případě umyslneho použití jako zbraň, je jen ukázka slabomyslnosti takové úvahy.