najíždět je samozřejmě špatné, ale lepit se .. no jak jinak mám dát vědět řidiči, který jede kilometry v levém pruhu paralelně s vozidlem městské údržby, že by se už konečně mohl zařadit do pravého pruhu? Troubit a blikat na něj? Nalepení většinou pochopí i úplné trubky. Je to denní obrázek městských rychlostních silnic, loudavá jízda v levém pruhu, protože "o tři kilometry dál budu odbočovat vlevo a bojím se v hustém provozu měnit pruhy, tak co, ostatní počkají".
Je to bezohledné a způsobuje to následně větší fronty na křižovatkách.
Druhý takový nešvar je rozjíždění na zelenou. Křižovatka, která má natolik krátký interval, že projede jen 4 - 7 aut. Při čtyřech se tvoří kolona, při sedmi je křižovatka prázdná. Ale polovina trubců začíná řadit až když se auto před nimi rozjede. Český řidič v kostce.
přesně tak do puntíku, realita jakou vidím denně... lidi brzdí do zatáček do kopce, nejsou schopní v 50 km/h projet zatáčku apod apod, total magorland... a hlavně mi přijde, že problém je že většina těch i*iotů tím autem jedou jen protože sou to líná ho*ada, protože jinak jim musí vadit že jim ta jízda tak trvá a plahočí se po měste 40 km/h...
co to je zase za hromadu keců, hlavní důvod kolon je ten, že lidi neumí jezdit v provozu, umí jen jet rovně v levém pruhu, nemají odhad na přibližující se auto v zrcátkách, sou liní jak vši uhnout na 1-2 vteřiny do pravého i když tam mají místo a nechat rychlejší auto projet, tohle jsou HLAVNÍ problémy proč jsou kolony, levoproudaři, levoproudaři, levoproudaři pak přijde jeden dva předjíždějící kamioňáci a je hotovo... a ty kecy o pravidlech dvou vteřin platily možná tak před 25ti lety kdy tu byla znatelně menší doprava, dnes tak už opravdu jezdit nejde, tak to tu prosím pořád lidem necpěte, protože ti idio*i co v ČR jezdí se tím potom řídí a jedou stovkou v levém a ještě dodržují pravidlo 2 vteřin... na slavné pravidlo 2 vteřin už jaksi kapacitně nemáme koncipované cesty vzhledem k poloze uprostřed Evropy
Neustále se zvyšující věk aut má negativní vliv na bezpečnost provozu na českých silnicích,“ uvedl ředitel společnosti Cebia Martin Pajer - tahle lež mě doslova se*e, na bezpečnost na silnicích má hlavní vliv jen jedna věc a to ta, že to tam je samej neschopnej idiot co nemá co dělat za volantem!!! lidi neschopní se rozjet po městě na 50, projet v 50 zatáčku nelze protože by se asi převrátili na střechu, jet s ostatním provozem nelze, takže 10 sekund po zelené mají mezi sebou auta rozestupy 50 metrů a plahočíš se 40 km/h. lidi sou neochotní, sobečtí, neschopní, nepozorní, arogantní a každej druhej si prostě jen jede a je mu u zadele, že někdo další jede taky ale nechce jet stejně dementně jako on... za poslední půlrok 2 nehody a vždy mi nedalo přednost auto o 10 let novější než moje 20 let staré hrkadlo... STÁŘÍ AUT NEMÁ NA NEHODOVOST VLIV, JEN DMEMENCE LIDÍ
Pán z videa to na sebe přivolal sám, ptže jede jak i*iot... absolutní nezájem, že jej dojelo další vozidlo a ani neumí uhnout z rychlého pruhu po předjetí kamionu.... klasický český levoproudařský i*iot,. který je pak velice uražený, že ho někdo vybrzdil, ale že si to způsobil sám svojí arohgancí to absolutně nechápe.... vybrzďující řidič taky špatný, ale kde je příčina je i důsledek, tipuju, že už se mu to za tu cestu stalo poněkolikáté a už to nevydržel... přitom stačilo uhnout na 1 vteřinu do pomalého a Volvo mohlo projet a absolutrně nic by se neudálo
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Nedávno se na mě lepil jeden bl.... ve městě.Neustále cca púl metru za mnou.Pořád jel za mnou,což mi bylo divné.Myslel jsem že mě chce upozornit na nějakou závadu.Když jsem zastavil,tak vylítl z auta,a chtěl mě asi inzultovat.Když,ale viděl že jsem kus chlapa,tak se zarazil,a blekotal že jsem jel pomalu,a tím ho brzdil.Když pojedu 45 tak dostanu po držce,když pojedu 55 tak dostanu pokutu.Tak si vyberte.Inu Audina.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
za 55 km/h vám pokutu nikdo nedá, děláte jak kdyby byly radary na každých 50 metrch silnic...
1 odpověď