Miloš nelítal do Číny, ale na Tchai-wan, to je rozdíl! A jestli chcete argumentovat tím, že je součástí Číny, tak si doplňte vědomosti jak to funguje !
Myslite jak v Pekingu v roce 2014 mluvil o tom, jak nechce nikoho poucovat o lidskych pravech, ale naucit se od komousu stabilizovat spolecnost? Jste zaplacena, nebo blba?
A ještě tu o Červené Karkulce. Bože, to jsou trapáci. Tady vidíte, co jsou komunisti zač.
Teď mi zkuste vysvětlit proč. Chtěl pro svou ženu nějaké peníze ze svého rozpočtu, aby měla na své výdaje (charita apod.) a i potom každá další první dáma. Trapák jste vy, že Vás v roce 2024 nenapadne, že první dáma je taky post.
Taky dělám ve škodovce a zvýšený prodej jednoho modelu ještě nelze nazvat, že táhne elektromobilita 🤣
Až se budou prodávat elektra tak jako spalováky tak to už bude něco jiného
Vzhledem k tomu, že prodeje Enyaqu trvale stoupají, tak si stojím za tím, že "táhne". Nikdy žádná "nová" technologie nenahradila tu starší během pár měsíců... Jak dlouho lidem trvalo přesednout z koně do vozu... Sám bych si EV vůz asi nekoupil, i kdyby stál stejně, jako spalovák, ale beru to jako dobré mezičlánek, než člověk vymyslí něco lepšího.
Koupili by ji Francouzi (Renault) a fungovala by dál. Tak jako bývalá Karosa v Mýtě.
V tom případě předpokládám, že původní příspěvek by zněl "Francouzská automobilka..." a nic se nemění. Jen FR by z nás udělali spíše něco jako Dacii, ve VW máme mnohem větší hodnot, viz. vývoj platformy MQB pro koncern, projekt Indie apod.
Elektromobilita zkrátka netáhne a není se zrovna čemu divit
Ale táhne. Ve škodovce dělám a Enyaq nám docela tahá trn z paty (viz. článek). To, že není pro každého je jasné, ale zkuste se vžít do Němce, Belgičana, Nizozemce, co na něj dostanou dotaci, mají vyšší životní úroveň (např. dům s FVe) a hned to přeci dává smysl.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nemovitosti Jaromíra Soukupa zaplatí Dluhy Jaromíra Soukupa... 🤣