Já bych měl čistě technický dotaz, jak je to založeno, plošné pasy nebo piloty, protože pokud zde může řeka mít rychlost při záplavách odebere zeminu klidně 2 m do hloubky díky vírům okolo těch betonových základen. Tedy jedinou možností je pak hlubinné založení na pilotách, ale to by bylo skoro o 0,7 mil dražší
JJ další buzerace, měl bych vzkaz tam nahoru, dejte nám lepší mzdy a budeme si kupovat nová auta. Kolik lidí v ČR dojíždí starými ovcemi s nesmrtelnými 1.9 TDI do práce. Jelikož to prošlo na emisých a kontrolách, tak směle jezdíte, protože to žere kolikrát pod 5L/100 km a je jasné, že si ji chcete nechat, ale motor má nalítáno přes 250000 a ejhle vstřiky už nejsou, co to bývalo, váha vzduchu občas blbne apod. Auto zahulí a už si Vás tihle lidé s nápisem pomáhat a chránit stáhnou a dávají pokutu. Ve finále to auto jelikož je 20 let staré a odjelo si své, tak je více ekologické než nějaký novodobý vexl s emisemi 0, ale tak přicpaným motorem, že každou chvíli na něm něco měníte, hlavně že má DPF, které nás chrání před peklem. Jen tak dál vládo trestat a buzerovat, to si dejte jako heslo v koalici do voleb.
Víte, když všichni připomínkovali na začátku, že je to ukvapené a nyní se tu zase někdo vymlouvá, to je vidět, že politici ve té mase zákonů už dávno sami nevědí, která bije a jak s čím pracovat a rozdávají to náměstkům a ty zase svým zaměstnancům tzv. systém padajícího lejna a ten nejníže postavený musí něco vymyslet. Nyní už je zákon v plastnosti a portál stavebníka "(ne)běží", otázka nyní stojí jinak, jakou nejrychlejší změnu je možné provést, aby povolení fungovala. A jistě to nebude úpravou portálu stavebníka, který vykazuje fatální chyby a ať si Bartoš říká, co chce, respektive měl by si to jít zkusit 🙂
No vzhledem k tomu, že se mě to týká jako projektanta, sdělím zásadní úskalí a proč to nefunguje, protože se seběhly 2 věci, účinnost nového stavebního zákona, pro zajímavost nový stavební zákon cca 335 paragrafů a původní cca 195 paragrafů, tedy to určitě nepřispívá ke zjednodušení a další věc je portál stavebníka, který není úplně intuitivní a musíte mít nějakou praxi, abyste věděli, co kde máte vyplnit a jak. Navíc portál stavebníka byl proveden horkou jehlou a prováděcí vyhlášky rovněž. Tedy, co mohlo nastat chaoz, za mě to mělo být o půl roku odloženo a pan ministr jako většina vlády nemá ani základní ponětí o tom jak to celé funguje a co musíte obsolvovat v ČR. Bohužel ta panika, kdy většina projektů se podala po staru byla oprávněná...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Hm glosa je to pěkná, ale upřímě běžte se zeptat velikých stavebních firem, tam jedou úplatky v řádech milionů až desítek miliónů na zakázce, najděte si 10 největších a tam to funguje. Zasvěcení ví a přijde mi, že už kradou více než politici. Ono se to jen přesunuje jinam. Nejhorší je, že i kolikrát pracovnící ministerstev se na tom podílí a těch sfér kde to tak je.... radši nevědět. Taky je trochu divné, když za 20 let tady spousta firem zbohatne nevídaným tempem a dříve to byli kolikrát i běžní lidé, majitelé a najednou mají majetků za stovky mil. Nevím kolik indícií běžně smýšlející člověk potřebuje, aby pochopil kdo a kde :)