pri cene 8kc za kwh by musel projezdit pres 30MWh. tz kazdy den by musel nabit minimlane 85kwh z obycenje zasuvky. ten kdo m mi dokaze vysvetlit jak se mu to povedlo, kdyz nabijel jednou za par dni a obyc zasuvka nedokaze dat vice jak 3.6kW a jeste k tomu stihnout kazdy den nejat 350km, dostane navrh na nobelovu cenu za fyziku.
vsem hlupakum co si mysli ze za elektromobily muze brusel. uvedomte si, ze EV konkurence roste hlavne v USA a v cine kde zadna EU neni. Pokud se EU vyprdne na EV a bude pokracovat jen s rakovinomety, tak pujde autoprumysl v cele EU do haje a budem tezce v zadeli. tedy brusel s BEV nema nic spolecneho. a tovarna na batky v CR je jen super prilezitost jaxi udrzet aspon nejaky prumysl tykajici se automotive.
Ja porad nechapu proc se v bulvarnich mediich typu novinky, idnes, lidovky a podobne porad objevuji podobne nesmyslne clanky vycucane buhvi odkud. ja chapu ze auta z roku 2012, ktere byly jako jedny z prvnich maji technloogie zastarale a ochrana baterie tam nebyla podstate zadna. Hlavne 1. generace Leafu na toto trpel a porad trpi. Vsichni pislakove pak toto auto berou za uplnou mantru vsech EV a proste jinak to byt uz nesmi. Prosim tedy muze mi zde nekdo z pisalku vysvetlit jak je mozne ze moje auto Hyundai Ioniq z roku 2018 po ujeti 80kkm ma baterii stale na 97%? Dale zde bylo i par ceskych testu, kde stejny model auto po ujeti 224kkm a 4 letech melo baterii na pokleslou o pouhy 4%? A to se bavime u auta malobaterkace kde baterie trpi mnohem vetsim poctem cyklu. Jak je mozne ze s lidmi co se stykam a maji Tesly a i jine auta tak jejich zkusenost s degradaci je uplne jinych lepsich cislech? Ze by ropna loby zase zaplatila clanek?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Vlastnim BEV uz 7 let. A vetsi blbost jsem nevidel. Cim vetsi vedro je tim mensi odpor vzduch pri jizde klade. Ani zapnuta klimatizace to nikak zasadne neovlivnuje. V lete v 30°+ mi spotreba vyrazne klesa i se zapnutou klimou. Cim tepleji tim vice klimuju ale i tak je spotreba stale nizsi. Spotreba klimy se zapocitava do spotreby pro jizdu.