Řešení existují dvě: Výše uvedené je v pořádku, ovšem za předpokladu, že je v křižovatce dostatek prostoru pro to, aby modré auto to červené objelo. Druhým řešením je totíž to, že se někdo zachová slušně a v klidu se vzdá přednosti. Představme si prosím situaci, kdy se na křižovatce tvaru X s nerozlišenou předností ve stejný moment ze všech 4 směrů objeví vozidla a každé chce pokračovat jednoduše rovně (bez odbočení). V takové situaci nastává pat a jiné řešení (než vdání se přednosti) prostě neexistuje..
Kecy, radary umožňují obcím obcházet zákon a okrást občany o miliony nad rámec povinných daňových odvodů, miliony, které pak v rámci obecních zakázek přerozdělí radní mezi své kamarádičky, to je celé.
Jediné smysluplné co lze udělat je, že stát úplně odebere obcím právo měřit a pokutovat rychlost a ponechá se to pouze v pravomoci státní policie.
Okrást?
Máte tam drobnou chybu: Na zadní sedačce kde jsou dvě autosedačky se může přepravovat i dítě vyšší než 150cm, protože se pro něj povinnost užít autosedačky (nebo podsedáku) již nevztahuje.. Ovšem samozřejmě pouze v případě, že je prostor na zadní sedačce určen pro 3 osoby.. Vaše formulace je trochu jiná než předpis.. :)
Proč to prostě neprodají a nejdou bydlet někam do klidu? Já osobně bych si klidně připlatil za možnost bydlet přímo za okruhem.. Podívejte se například na Thermal Club, kde se jezdí závod Indycars. Miliardáři si ten okruh postavili přímo uprostřed sídel aby tam mohli blbnout. Celá ta situace kolem Mosteckého okruhu je naprosto absurdní.. Lituji obě strany. Majitele desítky let starého okruhu kterého šikanují okolní obyvatelé, že ho chce jako jeden z mála efektivně užívat a místní obyvatele pro jejich totální nepochopení, k čemu je to co jim vždy za domy stálo určeno. Kolik že máme okruhů "světového kalibru" v ČR? Dva milí přátelé a jeden bude teď v podstatě téměř k ničemu. Nechápu! Přestavte si situaci, že by se například obyvatelé okolí Pražské Ruzyně rozhodli, že udělají společný tlak na to, aby na letišti nepřistávala a nevzlétala letadla přes den co dvě minuty (jak je tomu dnes). Cožpak by se na to nedala udělat nějaká studie, jak z toho mám infarkty, vyrážku a hypertenzi? A kam by teda chodila celá republika pro lety do celého světa? 🙂
Váš text: "Naopak v situaci, kdy autobus zastaví ve vozovce bez ostrůvku nebo chodníku, musí řidič čekat, dokud cestující nevystoupí, nenastoupí a autobus se nedá do pohybu. Zákon jasně uvádí, že v těchto případech je objíždění zakázáno, protože by mohlo ohrozit bezpečnost cestujících."
Text zákona 361/2000Sb § 15: (1) Za vozidlem hromadné dopravy osob, které zastavilo v obci v zastávce bez nástupního ostrůvku nebo bez nástupiště na zvýšeném tramvajovém pásu, musí řidič jiného vozidla zastavit vozidlo; je-li v zastávce více vozidel hromadné dopravy osob, musí zastavit za druhým z nich. V jízdě smí pokračovat teprve tehdy, neohrozí-li již cestující, kteří nastupují nebo vystupují. To neplatí, zastaví-li autobus nebo trolejbus u okraje vozovky.
Trošku překrouceno..
Ceny a skupiny jsou v pořádku. Jediný problém je nízký počet hodin, který je ze zákona potřeba pro výcvik. Mělo by jich být více a cena by měla být samozřejmně vyšší! Kdo to nechápe, ať si zkusí založit a provozovat autoškolu s motoškolou. Stejně tak ať se zamyslí, zda by vlastnímu dítěti dovolil v 17ti letech 200 koňový supersport poté, co jezdil 2 roky na "Jawě 50, nebo na Simsonu" (jestli vůbec).. Tak jako se to mohlo "po převratu", když motoškola prakticky neexistovala a to oprávnění se dalo získat za méně než měsíční plat (tak jako dnes)..
Kdo umí jezdit na kole, a zvlášť dneska na elektrokole, ten může klidně jezdit i na padesátce a tedy chtít za řidičák dvacet klacků je prachobycejna zlodějna.
Zlodějna? Chtěl bych vidět, za kolik by se Vám podařilo provozovat výuku a výcvik dle zákona (potřebujete na to min 3 motorky do 125cc do 11kW, min 250cc 20-35kW a nad 600cc nad 50kW, uskladnění, či neustálý převoz opravy a servis, náhradní zrcátka, páčky, sutpačky, zázemí: prostor na kterém lze bezpečně vyvinout 50kmh na 125cc a pak projet vyhýbací manévr a ještě zastavit, nebo se otočit - cca 80-100m rovinka s výborným povrchem a 9 dalších cviků, učebnu teorie s pomůckami schválenou hygienou a hasiči apod., zdravotní ho pracovníka pro výuku zdravovědy, učitele s plným rozsahem sk. A, někoho kdo bude dělat administrativu - přihlášky, zkoušky, evidenci, komunikaci apod. palivo pro dvě vozidla zároveň, doprovodné vozidlo nutné pro zkoušky, kde komisař jede s učitelem za žákem, komunikátory, a to jsem určitě nevyjmenoval vše) Tak co, dáte to za pár tisíc???
Kdyby byl můj otec v minulosti tento idiotský zákon respektoval, skončil bych na vozíku protože by mi při havárii právě přední sedadlo spolujezdce, za kterým bych býval seděl, rozdrtilo obě nohy.
Váš komentář nedává smysl.. 1. kde ste seděl, že nejste na vozíku? 2. Podle zákona můžete být na předním sedadle od 0 měsíců až do smrti, stejně jako na zadních.. Tak co je na tom idiotské? Zákon pouze upravuje, jak máte být chráněn..
Doporučuji poslechnout si rozbor na YT kanálu "THE RACE". Jasně vidno, že v simluaci závodního tempa nakládá McLaren a to celkem výrazně. Pouze u RedBullu není zatím úplně jasno. Samozřejmě, tyhle testy nemusí vždy ukazovat skutečné tempo monopostů v ostrém režimu s takovou přesností (tzv. sandbagging), ale ledacos to osvětlí..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Na světelné signalizaci s tříbarevnou soustavou oranžovou barvu nehledejte, je tam pouze žlutá 🙂