Mám velice špatnou zprávu pro pachatele, tyhle Tesly jsou nacpaný kamerama a dělají záznam i když parkují. Sázím na nějakého "spravedlivého", mrzutého myslivce, že?
Mam spatnou zpravu pro vas, sentry se da vypinat a vzhledem k tomu, jakou ma spotrebu, ho i spousta lidi vypina. Zaroven, pokud je baterie nabita na min jak 20%, tak se vypne sama. Kdyby byla sentry zapnuta, tak byste tu videl zabery vandala/kance niciciho teslu a ne jen fotku odstaveny tesly.
Existují statistiky a ty zřejmě říkají že nejvíce nehod je když řidiči couvají hlavně na frekventovaných místech jako je parkoviště.
Pravdou je, že když jsem měl nové auto tak jsem ho měl za chvíli obouchané. Samozřejmě se nikdy nikdo nepřiznal, že mi ho škrtnul. Tuto zkušenos má bohužel většina řidičů.
Vím, že zakázat couvání zní jako hodně špatný vtip, ale pokud by počet těchto drobných nehod výrazně klesl tak by se to mohlo vyplatit.
Možná by bylo zajímavé udělat pokus. Dvě stejné parkoviště na jednom by se jezdilo jen dopředu a na druhém by se mohlo couvat. A pak bych to po čase vyhodnotil.
Z vlastní zkušenosti vím, že se mi z parkoviště u TESCA vyjíždí příjemněji dopředu. Pokud mám před sebou místo tak vždy jedu dopředu.
v clanku mate napsano, ze ty statistiky tvrdi uplne neco jineho a omlacene auto na parkovisti nemate kvuli couvani, ale obecne kvuli parkovani. Naopak si myslim, ze nejvic odrenin na parkovisti vznika mlacenim dveri, na dalsim miste jizda popredu a az nakonec couvani.
Existuje jednoduché řešení. Celou tu překonanou a neefektivní technologii spalovacího motoru definitivně zavrhnout a necpat do ní peníze. Pro drtivou většinu řidičů jsou tu efektivnější a ekologičtější řešení.
To vase jednoduche reseni vubec jednoduche neni, ale to byste se musel podivat i za roh. Mnohem jednodussi reseni by bylo vsem zakazat jezdit. Ale v nejblizsich desetiletich je to stejne nesmyslne a utopisticke jako to reseni, o kterem pisete vy.
Mohl jste se například rozepsat, proč to v Americe dělají jinak než v Evropě a proč to tedy Evropa podle vás dělá špatně.
To, že je CO2 problém hovoří lidé, kteří mají jistě větší znalosti než vy a jejichž názor má pro mě větší relevanci, než ten váš.
Ja ale nevim, proc to delaj v USA jinak nez v Evrope, ani nevim, jestli je jejich pristup spravnejsi nez Evropskej pristup a nikdy jsem netvrdil, ze je jeden z tech pristupu spatne. Treba jsou klidne spravny oba a spravny reseni je kompromis mezi obema, nebo jsou klidne oba pristupy k emisim spatny. Je sice hezky, ze je pro vas relevantnejsi nazor jednech odborniku nez muj, pricemz zcela ignorujete nazor jinejch odborniku a rozhodne teda netusim, jakej muj nazor mate na mysli, kdyz jsem o zadnym svym nazoru nic nikde nepsal. Ty emisni normy v USA si nevycucali z prstu, jsou taky zalozeny na ruznejch vyzkumech a nejsou napsany na zaklade internetovejch diskuzi.
Kdyby vas teda zajimal muj nazor, kdyz uz jste si nejakej muj nesmyslnej nazor sam vymyslel, tak ja si osobne myslim, ze CO2 se urcite nema ignorovat, nicmene si myslim, ze soucasny Euro 6x uz limituje CO2 zpusobem, kterej je neefektivni. Kdyz to shrnu, tak naklady na snizeni CO2 v doprave se projevujou v jejich cene, protoze ten vyvoj a samotna vyroba neco stojej. U nas je vekovej prumer aut pres 16 let, v EU neco kolem 13 let. Kdyby ty auta byly levnejsi a povedlo se snizit v cely EU prumerne stari aut treba o 3 roky, tak to usetri mnohem vic emisi (nejen emisi CO2) nez jakejkoliv dalsi vyvoj, kterej je z podstaty uz strasne drahej, protoze jsme se dostali s emisema tak dolu, ze kazdy dalsi snizeni je technologicky strasne narocny a tudiz i je strasne drahej i vyvoj a produkce.
Nemají. Opravdu ne. "Tuzemák" se prodává v x variantách s různými procenty alkoholu, přesně jak píše Karel Mašek. (Oprava chyby)
ano, ale Bozkov nema 30%, ze ne? Tech 30% je na trhu jen mensina a nekdo asi ma zajem o tuzemak s min voltama, treba na vareni. Ale je to totez, jako ze nekdo, kdo pije 12° pivo si koupi desitku a pak se rozciluje, ze snizujou stupne piva. Samozrejme nesnizujou, jen se vyrabi i varianta s mensim obsahem alkoholu.
Za mě jeden návrh do diskuze. Pokud se stát chce opravdu angažovat v cenách potravin, tak jak se snaží vypadat, tak ať cenu daného produktu, který vyrábí více výrobců v téměř stejné podobě (např. mléko, máslo, maso,...) pevně stanoví a výrobci ať se předhánějí pouze v kvalitě výrobku, která se bude hlídat. Za mě by sledování kvality mělo větší efekt než hlídání, zda je sleva správně vypočítána z "reálných cen". Všichni pak budeme mít možnost kupovat "to nejlepší" co výrobci dokázali vyrobit. Zákazník pak nebude klamán nesmyslnými hrami s cenami a slevami. Samozřejmě má návrh spoustu dalších ALE. Možná by to mohla být cesta...
neco takovyho tu uz jednou bylo a nefungovalo to, kvalita vsech byla tragicka.
Což když znění obal, tak se nic neděje. Ale ti lumpové není gramáž, velikost, kvalitu. Koupila jsem rum/dřívější název/ a ono už není 40, 37,5 ani 35 % ale jen 30%.je možné dosahnou teplého grogu. Nestačí ani 1 ku 1
vsechny normalni tuzemaky maji porad 37.5%. Pokud koupite nejaky nejlevnejsi (Leon), tak ten treba ma 30%. Ale je to jedinej, na ktery jsem narazil. Vsechny klasicke znacky maji 37.5%+.
Myslel jsem, že dodáte nějaké informace o Evropě, když v ní nejspíš oba žijeme.
No tak nic.
tak rozhodne jste si nemyslel, ze vam dodam nejake informace ja, nicmene jsem vam napsal, jake emise resi v usa, protoze si myslim, ze jejich pohled na nebezpecne emise je brany z jineho konce nez ma Evropa, ktera resi primarne CO2, coz si myslim bylo to, co mel pan Kremen na mysli. Evropa resi primarne CO2, coz pravdepodobne vite, co vic byste k tomu chtel slyset?
Nepřehánějte, kola se u toho zalepí stejně jako u všeho, ještě budete tvrdit že tam kde zapadnu traktorem tak to subaru projede a ještě mě nejlépe vytáhne. Zase takový zázrak oproti jiným 4x4 to není
Takovy zazrak oproti jinym to skutecne neni, pokud to ostatni budou treba posledni verze plnotucnyho quattra, tzn. audi s podelne ulozenym motorem, stejne tak plnotucnej xdrive, nebo treba 4matic+. To jsou vsechno dnes uz velmi vyspely AWD systemy. Tady to bude spis o konkretnich podminkach, kdy si jeden system s nastalou situaci poradi o neco lip a jinej o neco hur.
Stejne tak na podminkach zalezi, pokud budeme chtit porovnavat schopnosti Subaru v terenu treba proti Landcruiseru. Ten ma zase velkou vyhodu ve vetsi svetle vysce, ale proti byva jeho hmotnost. Nicmene na treky jezdi bezne zvysene Forestery s Landcruiserama a jejich schopnosti jsou v terenu podobne. Zase zalezi na konkretni situaci, protoze Landcruiser ma 4WD, kdezto subaru S-AWD a diky tomu je evidentni, kdy si poradi lip Landcruiser a kdy Subaru.
Pokud chcete proti S-AWD postavit haldex nebo dalsi AWD systemy, tak az na par vyjimek vetsinou pohorite.
To ale samozrejme neznamena, ze Subaru projede vsude. I Subaru dokaze zapadnout a nevyjet, stejne jako jakykoliv jiny auto (taky zalezi na ridici). Nebo tam, kde proste skonci auto viset na brise, tak tam skoncej vsichni podle svetly vejsky, nehlede na pohon (opet vyhodou Subaru 22cm svetle vysky, coz moc aut na trhu nema, a kdyz vynecham auta velikosti Audi Q7 a vetsi, tak aut se svetlou vejskou 22 cm moc nebude).
Nebo ted jsme tu meli povodne. Crosstrek a Forestery maj brodivost pul metru, to taky neni uplne bezny, dokonce ani u mnohem vetsich SUV.
Doporucuju vam shlednout nejaky videa se Subaru ve snehu nebo na treku v bahne.
Jako nechápu , co startujete hned? Jako ostatní jsou snad zlí lidé? Mne je úplně jedno kam něco sypete nebo kolik toho máte? Takže hlavně slunce v duši!
Proc bych mel startovat? Ja nerikam ze jsou ostatni lide zli, jak jste na to prisel? Ja rikam, ze jsou subaristi hodni lide, to prece nic nevypovida o ostatnich, ne?
10
Sledujících
1
Sleduje
10
Sledujících
1
Sleduje
Tento komentář byl smazán uživatelem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
ale pak musi mit opravnou sadu, ne? Cimz nerikam, ze si to moh opravit opravnou sadou, pokud treba protrh bok pneumatiky a parez