Návod jak si zkomplikovat život : nahraďte obycejnou mechanickou kliku elektronickým nesmyslem. . .a v tomto duchu pokračujte u všech věcí a funkcí nejen na autě. 😉😉😉
Je to tak kvůli odskokům bezrámových oken... ale každá tesla má z výroby táhla kterými jde otevřít přední kufr a pak může klasickým způsobem dobít 12V baterku jako u běžných aut. Navíc k tomu, že by nečekaně odešla 12V baterie dochází jen velmi zřídka. Mi auto už několik měsíců předem psalo že bude 12V baterku potřeba vyměnit.
Sem tam může odejít i něco v trakční baterii. Autorizovaný servis by si v kanadě mohl účtovat cca 15-20tis.dolarů. za výměnu celé baterie, ale neautorizovaný servis to může vyřešit za zlomek ceny.
Ten článek je úplně o ničem.
Myslíš, jako že mi zvednou dojezd mýho 14let starýho Superba z 1000km na 1080? Nestane, ale fakt mi to nevadí! :-)
Superb si doma nenatankujete pres noc klidne kazdy den a jezdeni na pumpu je opruz, takze tam se ten desi dojezd fakt hodi. S elektroautem nemusim na verejne nabijecky skoro vubec, kdyz nejezdim velke dalky
Na ten válec si rád počkám. Bude asi to poprvé v novodobé éře, kdy výrazně dražší produkt předčí v prodejích ten levnější, ačkoliv jeho užitná hodnota je nižší.
Nizsi uzitna hodnota? A v cem? Je to stejne jako smartphony, jsou lepsi skoro ve vsem nez tlacitkove mobily, jen je treba je nabit kazdou noc. A v pripade mimoradneho vyuziti i nekolikkrat denně...
Provoz českého rozhlasu vyjde na 2,3MLD ročně? 6,3 mil denně, 262tis. za hodinu?
Ani si nepamatuju, kdy jsem naposledy slyšel český rozhlas, ale jak můžou mít takové náklady? Vždyť v dnešní době stačí snad nějaké menší studio, pár moderátorů.. 10 zaměstnanců by to snad mělo zvládnout. Něco budou asi platit za licence i když předpokládám, že tam nehrají "drahé" písničky a něco asi bude stát provoz vysílačů, ale taková darda? Jaký je cca rozpočet u běžných komerčních rádií v ČR?
Německo je hrůza, policejní stát, kontroly, pokuty, soudy... Tam bych nechtěl žít
20
Sledujících
0
Sleduje
20
Sledujících
0
Sleduje
Plugin nedává žádný smysl. Je to omyl automobilismu...
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Treba BMW i3 rex mi davalo velky smysl pred 10 lety. Jelo to jako elektroauto, ale tehdy bylo malo nabijecek, tak ten range extender se obcas hodil. Ted i3 ciste elektricke se 120Ah baterkou je urcite lepsi volbou.
Do firmy jsme ted poridili tourneo custom plugin a je to docela fain. Umi jezdit ciste na elektrinu, aniz by zapinalo motor, coz spousta jinych pluginu dela i v “elektrickem” rezimu a ciste na el. ujede vice nez treba bmw 330e, ktere take mame.
Ja jsem fanda ciste elektrickych aut, ale bracha jeste moc ne, takze ma tyto pluginy. Nejede to tak dobre jako ciste elektriky, ale podle me lepsi nez diesel. Samozrejme se nabiji kazdy denz fve, jinak by to nemelo vubec zadny smysl