Částečně máte pravdu. Nemám nic proti elektro autům,pokud to nebude EU vnucovat a znepříjemňovat život lidem se spalovacím motorem. Tohle prostě musí přijít samo. Jezdím do práce jednu cestu 200 km jednu cestu,pak tam to vozidlo stojí a nemám kde ho dobíjet. Pokud bych byl častěji doma, nebo jezdil kratší trasy, nemám s tím problém ( doplním aku z domácí fotovoltaické elektrárny). Jenže abych přijel večer domu a vymlátil baterii pro domácnost nabitim auta (stejně to stačit nebude) ,tak je to zatím zbytečné.
No, 2x200 dalnicnich km bych uz bez nabijeni nedal (mam starou teslu s 90D), ale s moznosti nabiti doma i v praci by to bylo uplne idealni. 200km to da v pohode i v rychlostech nad 200km/h. Vlastne i u novych aut je to dost na hrane dat 400 dalnicnich km trochu svizneji. Tak treba vam zpristupni 3f zasuvku a pak budete jezdit za 1kč/km super silnym autem bez starosti
Myslím že bych si ho nekoupil, ale můžete se podívat na video z testu na 1000 km, spotřebu má obrovskou Odkaz 1
No na elektroauto je 32kWh vysoka spotreba, ale porad je to naprosto zanedbatelna castka zvlaste pri domacim nabijeni…
Udělal bych to přesně naopak, zakázal bych výrobu neekologických elektroaut. Resp. pokud auto nebude mít certifikat, že bylo vyrobeno jen za pomocí obnovitelných zdrojů energie není ekologické. Pak by jsme tu mohli vesele prodávat spalováky. Stejně to trh tak chce...
Jaky trh? Uz 5. rok jezdim elektroauty a spalovak bych si uz nekoupil. Jedine nejaky veteran na par vikendu… Kazdopadne byl koupen zcela dobrovolne, bez dotaci a ze nekouri je jen jedna z mnoha vyhod.
Tak tady ukažte použitelné ojeté elektrické auto, které není časovaná bomba co se týče nákladů a nemá dojezd leda tak na výlet okolo komína.
Toho jsou spousty, ja nevim jake mate pozadavky… ale kdo by dal za mesic starou teslu mega, kdyz mohl mit novou za 800tis po dotaci? Za 700-800 sezenete spousty zanovnich a slusne pouzitelnych elektroaut. A pokud byste chteli neco extra levneho, na provoz, pritom mimoradne prijemneho do mesta a kolem komina, doporucim bmw i3. Jsou v cene i kolem 300tis s dph. Nehrozi tam zadne extra drahe prusery a jezdi opravdu usporne.
Takže my všichni platci dani dotujeme uspěšně podnikatele a firmy. Ted zkončily dotace a uvidime zajem obyčejnych kupcu bez dotaci
Diky dotacim na par aut brutalne zlevnila vsechna elektroauta vc tech, ktere si mnozi koupili i bez dotaci. Takze obycejni kupci si nyni mohou poridit ojete elektroauto velmi levne, bez papirovani kvuli dotaci
Pak jistě víte proč vám BEV vyhovuje a já vám věřím. Pokud bez dotací a dobrovolně a bez zákazů spalováků a pohádek o nutnosti dekarbonizace......většině však BEV nevyhovuje a přesto jim je nuceno. Zákaz spalováku je nesmysl a některé normy EURO jsou již také nesmyslné. Pohádka o nutnosti dekarbonizace a mechanismu emisních povolenek.....to je lež a zločin.
Presne tak, taky nesouhlasim s temi zakazy atd. Trosku problem je v tom, ze kdyz se evropske automobiky nenauci vcas delat elektra dobre a cenove efektivne, tak uz konkurenci nedozenou a brzy zkrachuji. Chapu ze ted elektroauta nemusi vyhovovat zejmena lidem bez moznosti domaciho nabijeni… ale to se take postupne zmeni
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Doma z fve nenabijim zadarmo… ale na superchargerech jo 😄 Nicmene je mi to uplne jedno.
Amortizace, pojistka a gumy me stoji asi 6-8kc/km, takze spotreba je neco uplne zanedbatelneho