Největší problém elektromobility je, že se to lidem nutí.
Takže spousty lidí k tomu automaticky mají odpor aniž by to vyzkoušeli, což plně chápu.
Já si koupil elektroauta za své, bez dotací ještě před tím, než se to začalo lidem nutit a jsem moc spokojen, ke spalováku bych se už nevrátil.
To, jak to jede potichu, hbitě, plynule, bez vibrací nezažijete ani s V12...
Ano, náklady na palivo a servis jsou zanedbatelné. Ale zase amortizace a ztráta hodnoty u těch starších aut je celkem brutální. Hlavně díky dotacím na nová auta a díky tomu jak neskutečně jde vývoj dopředu. Kdo by koupil ojeté, když dostane dotaci na nové.. To už musí ojetina být opravdu o hodně levnější, než nová.
To píšu hlavně pro to, aby si i běžní lidé, kteří kupují ojetá auta uvědomili, že dotace na pár ks nových aut se zásadně odrazí v ceně všech ojetin a zásadně tak zlevní auta i jim..
Pokud ten Bláha váhá, jestli pozemek nepřeplatil, tak já ho koupím 🙂
Správkyně je pěkná xxx..., samozřejmě že pozemek měla nabízet veřejně a v případě transparentní aukce nemůže nikdo nic říct... odhady jsou vždy jen odhady.
Na druhou stranu je otázka, proč původní majitel nezkusil pozemek prodat sám před tím, než se dostal do insolvence.. I když někdy to může být komplikované vzhledem k různým zástavním právům a.t.d.
No, to zní slibně.
Původní dieslovou starii jsem testoval, bylo to celkem fain auto, ale ten motor + předovovka byly pro mě naprosto nepřijatelné.
Obrovská prodleva.
Když to při zastavení vypnulo motor, tak trvalo snad 2s od doby co jsem dal nohu z brzdy, než to nastartovalo, kousek pomalinku popojelo a najednou zabralo turbo...
Při běžné jízdě to podřazovalo i když jsem chtěl jen malinko přidat, takže člověk vždy čekal na přeřazení a pak ještě než zabere turbo...
Ten hybrid bude mít snad rychlejší odezvu, nebude to tolik řadit, když to má méně převodů, snad to bude fungovat lépe..
Každopádně nám už do firmy dodali tourneo custom plugin, takže staria má smůlu..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
14,5kWh / 100km je nízká spotřeba?
Myslím, že Tesla Y by se při stejné rychlosti dostala na podobná čísla.
A Model 3 zadokolka ještě výrazně níže.