Je fajn, že se razí různé cesty. Podle mě je mnohem lepší cestou plug-in hybrid s malou baterkou na každodenní cesty do 50 km (25 kWh) v kombinaci s malým spalovacím motorem jako prodlužovačem dojezdu (stačí bohatě 25 kW pro jízdu na dálnici)
Nechce se mi to počítat, ale s 25 kW motorem by auto na dálnici nejelo víc, jak stovkou…
15
Sledujících
0
Sleduje
15
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
40 km/h: 3.03 kW
50 km/h: 4.20 kW
60 km/h: 5.64 kW
70 km/h: 7.40 kW
80 km/h: 9.54 kW
90 km/h: 12.12 kW
100 km/h: 15.19 kW
110 km/h: 18.80 kW
120 km/h: 23.01 kW
130 km/h: 27.87 kW
140 km/h: 33.44 kW
150 km/h: 39.77 kW
160 km/h: 46.91 kW
170 km/h: 54.93 kW
180 km/h: 63.86 kW
190 km/h: 73.78 kW
200 km/h: 84.73 kW
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Při jaké účinnosti motoru a odporu vzduchu? Pro bezpečnou jízdu na dálnici ke cokoli pod 60 kw nesmysl. Ale hlavně rozdíl v cene motoru o výkonu 25 a 100 kW neni 4x vyšší.
Plug-in hybrid je super na přechodné období, bude to moje dalsi auto, ale dlouhodobě je to kvuli komplikovanosti technologie slepá cesta…