Zajímalo by mě, kde jste přišel k tomu, že tohle auto vyžaduje roční servis ve výši dvou platů (ať už za plat normálního člověka považujete cokoliv)?
Jak se pise v clanku, pri najezdu kolem 200 000 - turbo - orig 30 000 nebo repas za 12 000, spojka origo za 25 000 nebo noname za 10 000, rozvody atd .... To si kazdy spocita sam. Kdyz koupite auto s najezdem 150tis tak za 4 roky je to bud na nakladnou opravu nebo dalsi jete auto za ctvrt milionu. No a rozhodne mi to trva 3 mesice nez usetrim na topeni na zimu. Ale na vymenu turba bych setril mozna i pul roku .... 🙂
Mam felicii 1.3, 210000km najeto bez zasahu na motoru. Spotreba taky 5-7 litru podle jizdy. Bezne na okreskach 140km/h s prazdnym vlekem. Servis za poslednich 5 let me vysel asi na 3 500Kc. ( svicky, desticky, olej) Kupoval jsem ji na 140 000Km. No jak uvidim pred sebou octavku s oznacenim 1.2 tak davam levej blinkr a nechavam ho se kochat krajinou. Nevim proc si nekdo koupi auto kde rocni servis pri najezdu nad 150 000km se vyrovna i dvou mesicnim platum obycejneho cloveka. ( kdyz odectete hypo 🙂)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Hele, ono jako i Trabant může předjet ve vesnici mercedes, pokud bude Mercedes zrovna dodržovat padesátku.
Jinak Felicia 1,3 nemá šanci s Oktávkou 1,2 TSI závodit ani náhodou.. Ani Felda1,6 MPI by nestíhala. Svezte se TSIčkem a uvidíte, co to je, když zatlačí turbo. Ta1,3 felda má točívý moment 95 Nm až někde ve 3800 otáčkách, 1,6 felda má 125Nm někde ve 2800 otáčkách, a 1,2 TSI má 175 Nm už ve 1400 otáčkách. Prostě parametry úplně jinde. A ta spotřeba bude taky nižsí. S Rapidem umím s 1,2 stlačit spotřebu pod 4,5 l a rozhodně nejsem brzda provozu.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To vam davam za pravdu ze by feli proti oktavce 1.2 nemela sanci a hlavne komfortem. Spis je to asi tim ze na 5 nebo 6 z 80 na 100 jen tak nezrychli a palubni pocitac, co mi rikal soused, vam radi radit uz na 2000 ot. dalsi kvalt. Kdyz jezdite na spotrebu. O to ani tak nejde ale to ze je to optimalni auto pro vetsinu lidi je jenom sen majitelu automobilky. Protoze zisky na opravach by za 10 let trhly rekordy. Servomotorek v turbu .... 50 let to bylo mechanicky a fungovalo to uplne stejne 😄 Zapomel jsem podotknout ze patrim k lidem co maji auto 10 let a vic a zakladam si na spolehlivosti i po zaruce nikoli na frajeřinách. Jak se rika ... navrch huj, vevnitř fuj 😄 A vzhledem k tomu ze jsem ze strojařiny tak vím jak se konstruují součástky na životnost 🙂
1 odpověď