Měl bych drobnou výhradu. Pokud vím, MEB má v baterce buffer i směrem nahoru, takže by měl rekuperovat i při 100% narozdíl od Tesly, natož při 90ti. Mě u Tesly při 100% rekuperuje málo a dejme tomu při 95% už plně. Za mě je enyaq ve verzi 50 nesmyslné auto, protože provedením je to rodinný vůz ale technicky je to vozidlo pouze městské. Cenovou politiku také nechápu, Elroq by určitě měl začínat níže. Škodovka potažmo celý VW si totiž stále neuvědomuje, že jsou a budou vždy ti druzí po Tesle a musí mít tím pádem i nižší cenu za obdobný vůz. Ještě bych dodal, že rekuperace je jedna z věcí proč jsem nekoupil nakonec Enyaq (a nelituji toho). Nechápu, k čemu režim D a jakási automatická rekuperace podle GPS nebo jak, nebo režim B a nějaká přiblblá pádla. Proč to prostě neopálí od Tesly (one pedál)? Jednoduché, absolutně efektivní a funkční, s nulovými potřebami na další ovládací prvky a především bezpečné. V krizi než přešlápnu z plynu na brzdu, auto už dávno brzdí rekuperací. A další věc, z videa je patrné, že enyaq stále neumí rekuperací zastavit. Jsou to drobnosti, které nakonec ale dělají spotřebu a dojezd a o tu by u EV snad mělo jít především. A co se týče tepelného čerpadla? To by za mě mělo být u EV v základní výbavě. Mimochodem u starého Enyaqa bylo značně neúčinné až zbytečné. To už je vyřešeno? Já nechci říkat, že Tesla dělá všechno nejlépe, to určitě ne. Ale neměl by si už konečně celý koncern přiznat, že spoustu věcí dělají nepochopitelně složitě až hloupě a že automobilka jež nerespektují jim vytřela zrak?
Takže článek jsem přečetl a odnesl si toto. Jako člověk který chce EV (koupil jsem Teslu Y) hledám důvody proč koupit ID.7 a zároveň nacházím příčiny proč je na tom VW tak zle. Proč tedy koupit ID.7?
A teď o čem článek nepíše:
17
Sledujících
0
Sleduje
17
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To je ubožák, že mu není rovno.