Klasické benzínové motory bez turba mají výhodu, že jsou mnohem tišší a jsou-li doplněné o elektropohon, tak i pěkně svižné, ale přitom jsou i úsporné.
Aktuálně jezdím s 2,2 tunovým plug-in hybridem, jenž má atmosféricky plněný benzínový motor o objemu 2,5 litru, kombinovaný plný výkon přes 300kW, nepravidelně dobíjím baterku (tedy nikoliv před každou dlouhou jízdou) a průměrná spotřeba, z dlouhodobé hodnoty 3,8 l/100 km, mi nedávno slezla ještě o 0,1 l/100, tedy, na 3,7 litru/100km. A to mám rád svižnou jízdu; v Praze na světlech svižně vystřelit, aby projelo co nejvíce aut a z kraje dálnice ihned nastavuji adaptivní tempomat na 130km, poměr město/jízda mimo obec je tak 50:50.
Ale některá monstrózní auta rovněž nemusí být až tak moc žíznivá. V Americe jsme jezdili s mnoha různými auty, nevětší byl Nisan Armada V8 s atmosféricky plněným benzínem, najezdili s ním přes 1500km a spotřeba se pohybovala cca mezi 8-9 litry na 100km. Ovšem tam se tankuje v galonech a ceny se tehdy pohybovaly cca 3,0 až 3,5 USD za 1 galon, takže výdajově to bylo o něčem jiném
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Klasické benzínové motory bez turba mají výhodu, že jsou mnohem tišší a jsou-li doplněné o elektropohon, tak i pěkně svižné, ale přitom jsou i úsporné.
Aktuálně jezdím s 2,2 tunovým plug-in hybridem, jenž má atmosféricky plněný benzínový motor o objemu 2,5 litru, kombinovaný plný výkon přes 300kW, nepravidelně dobíjím baterku (tedy nikoliv před každou dlouhou jízdou) a průměrná spotřeba, z dlouhodobé hodnoty 3,8 l/100 km, mi nedávno slezla ještě o 0,1 l/100, tedy, na 3,7 litru/100km. A to mám rád svižnou jízdu; v Praze na světlech svižně vystřelit, aby projelo co nejvíce aut a z kraje dálnice ihned nastavuji adaptivní tempomat na 130km, poměr město/jízda mimo obec je tak 50:50.
Ale některá monstrózní auta rovněž nemusí být až tak moc žíznivá. V Americe jsme jezdili s mnoha různými auty, nevětší byl Nisan Armada V8 s atmosféricky plněným benzínem, najezdili s ním přes 1500km a spotřeba se pohybovala cca mezi 8-9 litry na 100km. Ovšem tam se tankuje v galonech a ceny se tehdy pohybovaly cca 3,0 až 3,5 USD za 1 galon, takže výdajově to bylo o něčem jiném
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zdravím, jaké máte prosím auto?
1 odpověď