Vtipné, problém je že běžný čtenář vašeho intelektu například nerozezná Leopard 1 a Leopard 2a6 (který byl u posledního článku u nákupu těchto 50 tanků). A pak jsou z toho lidé zbytečně zmatení. Takže ne, i když lidé ten obrázek nečtou, může je to mást. A novinkove médium této velikosti by si na takto triviální chyby mohlo dát pozor, už proto že je dělá tak často (stačí napsat jméno tanku do googlu a člověk má jasno, není to tak těžké).
Tak telemedicína je bohužel dnes již běžná praxe. V mém případě naštěstí doktor funguje jak má, ale vím například o obvodních ordinacích, kde když vyloženě tvrdě netrváte na objednání a návštěvě, tak je vás schopná diagnostikovat po telefonu sestra. U doktora bych to bral, ale sestra? Aby mi sestra říkala jak nakládat se svým zdravím? Absurdní, tak jen aby se nám tenhle nešvar nerozšířil.
Hotovost nenosím vůbec, vždy mám hodinky nebo mobil. Nenabízíte platbu kartou? Nemám o vaše služby nebo zboží zájem. Jednoduché.
Vždy se najde někdo jiný co nabízí to stejné a terminál má.
Nedávno mi paní co prodávala langoš za 120 korun (samotný langoš s kečupem, za česnek a sýr je příplatek), tvrdila, jak jsou ty banky zlodějské a proto že nemá terminál. Když jsem jí řekl že její ceny jsou taky zlodějské, byl oheň na střeše.
Ja tedy nevim, ale co jsem tak koukal, tak male/stredni/velke SUV stoji, vazi +/- stejne a na ulici zabira mene mista nez maly/stredni/velky sedan (Typicky je nepatrne sirsi, o dost kratsi a ten zkraceny prostor dohani vyskou.). Automobilky pro to nabizeji +/- stejne motory, vazi to +/- stejne a pri jizde ve meste se vyssi odpor vzduchu prakticky neprojevi, takze to i zere a znecistuje +/- stejne, tak moc netusim, o cem to pisete.
(Neverite, srovnejte si parametry treba Karoq & Octavia nebo Kodiaq & Superb.)
Porovnejme například Kodiaq s Kamiqem, crossoverem, který je do města jak dělaný. Rozdíl půl metru v délce, 300kg ve váze. Na výšku je to krásných 15 cm, kterých s aerodynamikou udělá hodně. Údaje beru z carsized.
Pointou je, že zbytečně velký auta s velkými motory do metropolitních oblastí nepatří a dám Vám za pravdu, je jedno jestli to je Superb nebo Kodiaq. Tam kde jsou úzké ulice, málo míst na parkování je sobecký mít velké auto na úkor ostatních.
Já jsem jen pro, majitelé SUV určitě budou nadávat, ale pokud máš peníze na větší těžší a dražší auto, máš peníze i na parkování. SUV jsou především demonstrací životního standardu, pokud si jej pořídíš do města kde je velké auto vyloženě nepraktické, nediv se že budeš platit víc.
A jak je psáno v článku, ti co to opravdu potřebují z toho budou vyjmuti. Postarší pán s mladou přítelkyní gigantické SUV kromě honění ega na nic nepotřebuje.
To by mě zajímalo, pročpak se raději netlačí do unie arabských států. K té má blíže jak autokratickým způsobem vlády, tak kulturou.
Roky vydírá EU uprchlíky, nemá zavedené legislativní změny, demokracie a Evropské hodnoty mu taky nic neříkají. Chce vlastně jen peníze, ekonomickou spolupráci a EURO, protože turecká lira je spíše hloupý vtip než měna.
V podstatě se chce přisát na evropské státy a sosat, protože svými ekonomickými karamboly zemi z inflační spirály jen tak nevytáhne.
Ano, jak jinak, 7 exotů chce opět rozhodovat za většinu. Proti prostestům nemám nic, ať je názor nebo politický směr jakýkoliv, když se sejdou tisíce, desetitisíce nebo dokonce statisíce lidí, má to smysl a ukazuje to názor velkého množství lidí. Ale 7, slovy sedm exotů? Fraška, vysoký pokuty za ušlý zisky na ně.
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Tak proč to teda děláte?
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Protože jsem snížil nároky na novinky 🙂. Stačí číst.