Stát za Vás platí 180 mld.zdravotni pojištění a vy pořád budete držkovat..
Nepřející a ještě nechytrej . Duchodci si ho platili celej život. Nadává někdo tobě, že stát platí zdravotní za tvoje děti?
Omyl. Důchodové odvody (tzv. pojištění) jsou v podstatě sociální daň, ze které se platí současné důchody současných seniorů. Nejedná se o žádné spoření. Takže věta: "Platím si na důchod." je mimo mísu.
Otázkou je, jakým způsobem byla tato studie vedena. Byli respondenti předem informováni, co je pol. systém a co je aktuální stav způsobený tou či onou vládou? Dokázali se respondenti v daný moment povznést nad současný marasm klesající životní úrovně, která je vyvolána dozvukem věcí minulých a nešikovnými kroky posledních let a také neschopností současné i předchozí vlády komunikovat s občany/voliči? A nyní mi odpusťte, je možné, že nejsou všichni občané dostatečně politicky gramotní (což vnímám jako dlouhodobý problém společnosti), aby byli vůbec kdy schopni na takovou otázku odpověděl? Mají schopnost si představit, jak by vypadala ta druhá, třetí, či desátá alternativa?
Siegle, třeba mi to vysvětlíš ty. Proč vždycky pod každým dalším článkem o Žižkovi nebo Husitech se objeví pár horlivých nevzdělanců, kteří pohotově odpapouškují tyhle lži? Kde se ve vás a vašich dutých hlavách bere tohle puzení? Pravda, 300 let Habsburská propaganda vštěpovala tyhle nesmyslné kydy o Husitech lidem do hlavy, ale ta doba už je přece víc než 100 let pryč, ne? Proč si o Husitech něco nepřečteš od skutečných historiků?
Mám načteno, jen nejsem zaslepený tím, že byl Žižka Čech.
Není to stejné, jste slepý nebo spíš chabé mysli?!
Již jsem Vám v minulosti, pane kolego, psal. Bohužel je ale komunikace s asociálem velmi obtížná a evidentně nepřináší ani po delší době žádný velký posun k lepšímu. Nevidíte si ani na špičku nosu. Pravda, je opravdu příliš dlouhý, jak se jej snažíte nosit neúměrně vysoko. Žel tedy, budu to muset s Vámi vzdát.
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici hlavně učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze kdykoli nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Součástí je i výklad a interpretace textu. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online materiály z referencí nebo zadat otázku klasicky do vyhledávače. Možností je mnoho. Tímto způsobem si lze osvojit skoro každý tématický celek, hlavně pokud se jedná o popisné vědy. Co se týče předmětů technických a odborných, tak tam bych stále preferoval a doporučoval učitelskou složku, tedy vedení, dohled a kontrolu. I když samozřejmě mnohé znalosti lze nabýt i kvalitním samostudiem. Dobrým efektivním a úzce cíleným vzděláváním lze znalosti od první třídy ZŠ do maturit nabýt zhruba za jeden až dva roky. Odbornost ať už z vysoké školy nebo středních odborných škol také podobně tak tedy zhruba za jeden až dva roky. Jak je vidět největší disproporce je u základních škol a klasických čtyřletých gymnázií. Úroveň maturit tomu taky bohužel odpovídá. Kvalitní a hlubokou racionalizací a reorganizací našeho vzdělávacího systému by se dalo ušetřit minimálně kolem 100 až 150 miliard korun ročně. Výsledky žáků a studentů by přesto byly buď stejné, ale spíš i mnohem lepší. Vše je vždy otázka správného nastavení a vyvážení celého systému a procesů, které se v něm odehrávají.👍👌👏
A Vy, evidentně, ovládáte Ctrl c/Ctrl v. To je ta Vaše efektivita? Páni, já bych ve sterilním světě, který výše (a již jako asi padesátou kopii svého původního příspěvku) popisujete, žít nechtěl.
Vždyť vysokou matematiku uměly už CAS kalkulačky a program Derive pro DOS a Windows z osmdesátek. Tak tady laskavě neblafujte ju. A co častá šikana na školách, nic?!😡👎
Chachá! Vy jste evidentně odborník na didaktiku, pedagogiku i psychologii. Ještě že jsem se nenarodil Vám. To bych žil roky v izolaci.
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? To platí zejména pro čistě popisné vědy, ale dnes už většinou i pro přírodní technické vědy. Dnes ti nejlepší chatboti dokážou hravě spočítat algebru, integrály, derivace, funkce, posloupnosti, fyzikální i chemické problémy a geometrii ať už tu klasickou, analytickou a dokonce i obtížnou deskriptivní. Používají k tomu step by step vysvětlení a efektivně příklad vyřeší a vysvětlí. Takže skoro celé učivo základních i středních škol je sto průměrný chatbot vyložit a vysvětlit. K tomu existují i skvělé moderní aplikace jako Mathway, Geometryx, Geogebra, Desmos, PhyWiz, Chemical equation balancer, Tutor Lily, Fluentpal, Kiwix a mnohé další. To samozřejmě ani v nejmenším neznamená, že by žák neměl vyvíjet žádnou aktivitu. Právě naopak. Může s chatbotem plně spolupracovat na zadaných úkolech. Chatbot je schopen pak žáka nebo studenta ze znalostí i prozkoušet. Že se těší do školy sotva třetina páťáků a desetina deváťáků, je jen další totální fiasko a debakl škol a učitelů. A psát to sem budu, dokud nebudu mít samá srdíčka.😠😡👎
Pletete se, mistře. Snažíme se s AI pracovat na naší škole ve všech směrech, žel, dostupné matematické modely jsou velmi chybující, a tím i nebezpečné. Nezapomínejte, pane, pak také na socializační, kompetenční či karierní funkci školy, jakožto instituce. Možná máte špatnou osobní zkušenost, ale ne každá škola vypadá jako Vaše noční můra.
Ten horník si to vybral sám, nikdo ho nenutil. Bylo to jeho svobodné rozhodnutí.
Ale teplo z uhlí hřeje (nebo hřálo) každého, i ty sportovce. Každá práce je prospěšná a nikdo není nýmand, pokud se snaží, protože pracuje pro celý systém, který je pak všemi využíván. Rozdíly by neměly být tak markantní, aby fungoval sociální smír. Jinak se nám začne všechno hroutí a to nikdo asi nechce.
Nikde nečtu nic o diveloperských projektech a čtyřproudové komunikaci, které přeťaly přirozené zbrojnice ze svahu Mikulky. Tady je totiž zakopaný pes. Sucho sice "pomohlo", ale rozhodně zásadní potíž nezpůsobilo. Projekty bez rozmyslu a přesahu, ovšem za zisky pro ty, co vědí, znají a chtějí, bohužel, Plzeň stále "zdobí".
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dobře, vyloučené lokality jsou i v Čechách, byť to nejsou takové slumy, jako kolem Košic a kolem Prešova. A podotýkám, že poprvé jsem je viděla v době socialismu a vyrazilo mi to dech. A otázka zní znovu: má společnost tolik peněz, aby takto podpořila i další děti z našich českých vyloučených lokalit? Asi těžko, že.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jsem učitel. Nepracují sice v socioekonomicky problematické oblasti, resp. škole, nicméně máme velký počet studentů a studentek se specifickými učebnimi potřebami a psychickým zatížením. I toto vyžaduje silnou individualizaci vzdělávacího procesu (nikoli jen výuky). Nemám však pocit, že lékem jsou peníze. Za sebe je zásadní nastavení, motivace a hodnoty školy tvořené partou lidí, kteří táhnou za jeden provaz. To máme, a proto jsme v tomto ohledu úspěšná škola. Myslím, že i v popisované škole stavějí právě na tom. Prachy fakt všechno nevyřeší.