Brek praktiků pobaví. Jen se podívejme pár let dozadu v Covidu. To ordinovali po telefonu, zatim co napr. zubaři byli v ordinaci ve skafandrech a jeli úplně normálně. Něco jako kapitační platby ostatní také nemají. Služba v nemocnici se také nekoná. Ale stávku, jo tu si dají. Trosku soudnosti by to chtělo…🙄
Ano po přečtení článku je jasné že je to polotovar. Předpokládám ze jedna z hlavních věcí je navýšit výpočetní výkon. System musí být rychlý. Další problémy jako počet vkládaných příloh, generování variabilního symbolu, přepis údajů z identity občana to vše se dá určitě relativně rychle opravit. Ani jedna z připomínek mi nepřijde nijak zásadní aby bylo nutné systém odepsat a dělat na novém. Úřednice budou remcat vždy když bude něco nového bez ohledu na to jestli je to funkční nebo ne. Máte zažitý stereotyp jak v programu dělat a nechce se vám ho opouštět. Chce to sepsat chyby, IT oddělení k nim musí přiřadit důvody těch chyb, navrhnout změnu a dát časový odhad pro jednotlivé opravy. Ale prosím, ať nikdo nebulíkuje, že to má trvat 18 měsíců. To by na tom asi musel dělat jen 1 člověk, což tak určitě není.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nechápu ty myšlenkové pochody dezolé, kdy na jedné straně jsou zastánci těch “pravých hodnot” a na druhé jim nevadí spojení s nejkrutější diktaturou světa KLDR, Íránem ani mudžahedíny z Čečenska. To mi hlava fakt nebere 😂
1 odpověď