Lexus asi potřebuje naplnit tabulky zaQ3/24, prot ta rychlost. U mě loni taky spěchali hlavně podepsat, auto dodáme klidně za rok. Mě na tom celém fakt stále šokuje stejná cena Škody a Lexus. Mě loni ani nenapadlo se dívat do ceníku Lexusu. Žena chtěl zase gazik, takže výběr Seat, VW, Škodovka, Mazda atd a pak na mě vyskočila reklama na Lexus a Buss. wek a bylo hotovo
Srovnáváte ceníkové ceny versus akční....
HAha, napsal někdo kdo má felicii. Náklady na DSG (koncern) jsou v desítkách tisíc, to není věčný jako manuál. Pište o něčem co máte. Není výjimečné že DSG jde na drahý servis po 100-120 tis km. U Silných aut, ji po těchto km odpravíte úplně a nestačí Vám ani 100 tis Kč (např. verze pasátů 3,6 l tam se 120 tis km dožili zázrakem jen u jízdního stylu důchodce.
Haha, škoda že u Superba je to zrovna držák, při dodržení servisního plánu…. Takže plácáte
Rve mi to srdce, ale dnes Škodu nebrat...
Byl jsem škodovák srdcem i duší a nemohu zapomenout na Škodu Yeti 2.0TDI 4x4.
Ale dnes ??? Bohužel je spousta značek, které se ji vyrovnají technicky, a cenově jsou daleko výhodnější.
ŠKODA !!!...příznačný název...
Která značka se jí vyrovná a je daleko výhodnéjší?
To je zase keců. Je to dobré auto, taky si ho výrobce nechá dobře zaplatit. A že objem kufru strčí do kapsy kdejaké SUV? Vybíral jsem mezi Karoqem a Octávií. Kufr, žádný velký rozdíl, ale daleko lépe se nastupuje a zvlášť vystupuje, zvlášť pro nás starší. Být mi třicet, zvolím Octávii. Bude jízdně agilnější. Dnes už má člověk jiné požadavky na vůz. A ty máme každý svoje.
Mám Octavii 4 liftback a dva týdny jsem používal Karoqa a rozdíl v prostoru je všude ve prospech Octavie (kufr 600 vs 521), vyjma předních míst a místa nad hlavou díky vyšší karoserii.
Jen příklad:Na Kia ceed (dvojče staré i30 ky, brzdové kotouče (předek+zadek), brzdové destičky (předek+zadek) a opravná sada (vodítka+prachovky+mazací tuk). Předek BREMBA,zadek už si nepamatuji(na zadek neměli BREMBA). Destičky kvalitní.Vše za 3800 kč!!!!!! Vymění to i kluk ze základky ! Vyhřívané pravé zrcátko(480 kč!!!)No, hrozná raketa,to vás zrujnuje😄😄😄Díly ta slušnou cenu (amen)
Posledních X let ty polská Bremba nemají nic společného s původními, kromě jména, natož kvalitou
I 30 combi mám dva roky a jsem s ní spokojený. Oproti jiným českým konkurentům se stejnou výbavou nebo velmi podobnou, byla levnější cca o 250 tisíc. Mám motor 1.5 a 81 kW a průměrná spotřeba se u mě pohybuje na 6,3 l na 100 km. S motorem se dá klidně dostat na 5,3 l i v dálničním provozu s obsazením 4 osob a plným kufrem a zapnutou klimatizací při jízdě a hodinovým couráním ve Vídni. Jízda po dálnici se většinou pohybovala mezi 130 až 140 km/h. Osobně odzkoušené na 1100 km trase tam a 1100 km trase i zpět. Osobně jsem tomu nevěřil a původně jsem počítal spíše se spotřebou okolo 6,5 až 7 litrů. Takže jsem byl mile překvapen a panu Findovi věřím jeho údaj o spotřebě.
Chci vidět spotřebu 5,3l ve čtyrech lidech, plným kufrem a rychlost 130-140km/h 😀
v 200 000 km je hybrid zajetý a spousta DSG na servis. Jinak projev DSG je ve městském provozu o hodně horší než eCVT
V 200.000km jsou DSG při dodržení termínu výměn oleje v pořádku. To že tu má spoustu dotažených vozidel z ciziny okolo,,200.000km'' a diví se, že je čeká velký servis je věc druhá. Nevím co myslíte projev v městském provozu. Zrychlení při stejném výkonu bude mít lepší, zvukový projev při vyšších otáčkách nemusíme vůbec porovnávat. Dejme tomu při podélném parkování v kopci to souhlasím.
ještě máme záruku na baterii 9 let, podle prodejce cena do 50 000 Kč. Když se podívám na náklady na servis DSG převodovek, tak provoz Toyoty není zas tak drahý 🙂. Navíc nás asi to auto opustí ještě v záruce baterie. Výměna baterie k pořizovací ceně automobilu není nijak přehnaně vysoká. Protože Toyota dělá hybridy masově, tak i cena náhradních dílů nebude astronomická
Jaké náklady na servis DSG? Myslíte jednou za 60.000km vyměnit olej?
vzkaz pro kritiky:
seděli jste v tom autě někdy? ujeli jste s ním třeba jen 100 km? v lepším případě za volantem? sotva..
hybridní 1.8, potažmo 2.5 od toyoty jsou absolutně dokonale odladěné pohonné systémy, jejichž spolehlivost a úspornost je neodiskutovatelná!
zadejte si na googlu "nejspolehlivější auta světa" a nedejte na ustálená klišé a pravdy z konce milénia..
jak jsem již zmínil, jsem majitelem priusu 2011, tedy pravověrný, klasický hybrid od toyoty (ne pllug-in, žádné kabely) .. do 200t km mi chybí osm tisíc, koupeno se 144t km, původ i full servis u toyota tsusho praha.
po pár dnech po koupi se začaly ozývat nepříjemné zvuky z podvozku.. držák středního dílu výfuku, zavařeno u kamaráda v garáži.. dvakrát mi praskla žárovka v předních světlometech (h11 s paticí, současné helly á 186,- kč) svítí už rok a půl.. jinak NIC, NIC, NIC! tedy krom pravidelných výměn oleje a filtrů.. jasně, tyčky stabilizátorů se silentbloky na přední nápravě by si už zasloužil.. zadní (zatím originál) kotouče budou s příštíma destičkama.. jinak fakt nic, a SKUTEČNÁ PRŮMĚRNÁ SPOTŘEBA za mnou najetých necelých 50.000 km v zenovém tempu je 4,6l/100km!!! 80% praha, zbytek kolem města, prakticky bez dálnic..
uznávám, zvuk motoru/převodovky je trošku "jinej" než u dsg, ale jízda je sametově klidná, připojení nezničitelného atmosférického motoru nevnímáte! rozvod řetězem, žádné turbo, dvouhmota, dpf.. UDĚLEJTE NEJDŘÍV OSOBNÍ ZKUŠENOST A POTOM VYÁŠEJTE ORTELE! ps. a jestli mě čteš toyoto, z fleku ti půjdu dělat prodejce, nebo obchoďáka! anžto ti věřím.. o)
ps. nejkrásnější je stejně camry 2001!
Převodovka dobrá tak do města, jinak se začne projevovat trošku jinej zvuk 😄, dýchavičný 1.8 atmosférický motor zaručuje pozici v čele každého pelotonu, jako kdysi AVIA, interiér je subjektivní, každopádně méně prostorný po všech směrech proti sousedovi z Boleslavi
Kia i Hyundai budou mít mnohem větší výbavu za cenu holoty Octy. Neřekl jsem, že plnou.
Ceed i I40 prostě už nejsou horší auta, to říkám jako někdo, kdo jezdí celý život Škodovkama a nikdy nehájil korejce. Ale aktuálně mám zkušenosti s Kií, a spousta známých má Hyundaie a neměnili by, lidé, co od 18 jezdí denně.
Značka prostě chce jít jiným směrem, ale Octa není to auto, které v tom směru bude fungovat, to půjde od Supa výše. Holota nemůže stát sedm kil.
Máme ve flotile Okyny i I30 a na rovinu to moc nejde porovnat, především interiérem, potažmo i prostorem. Motory a jízdní vlastnosti nechávám na každém. Mě osobně přijde 1.0TSI živější, než to samé od Hyundaie. Holota v Okyně je určitě pod 700k a má celkem slušnou výbavu, kde Hyundai bude minimálně na středním stupni výbavy a na spousta lepších prvků u Okyny se u Hyundaie ani nedostaneš. Jinak poslední Okyna funguje dobře, mám ji relativně slušně vybavenou a připomíná mi spíš Superba, než předchozí O3. Jinak souhlas, korejce seženeš určitě v lepší ceně od, ale za cenu kompromisů.
Octa je na té pozici jen díky firemním flotilám a leasingovkám. A
V prodejích soukromým osobám je ztracena navždy.
Auto samo o sobě je samozřejmě stále tatáž Octávka - prostorná, s normálním motorem (byť poměrně přidušeným), ale taky bez výbavy, kterou konkurence nabízí za nižší nebo stejnou cenu vozu - a v tom je kámen úrazu. Škoda je prostě drahá.
A servis už taky není výhoda, protože ten je náročný u všech nových aut.
Poslední dobou netáhne ani český sen RS, vídám nějak hodně eNek od Hyundai a vytuněných Kií.
Jaké vozidlo si koupím ve třídě Octavie za lepší cenu s plnou výbavou?
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Kolik dava % Volvo, jestli se mohu zeptat na nektere modely,? U Volva je mastny servis.
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Volvo je v poslední dobe etalon spolehlivosti...