Zajímavé že naše vlády a legislativci vymýšlí ohledně řidičů, kdejakou šílenost proti lidem nebo věci tak složité, že jsou v podstatě nereálné. Jízda mladých pouze se zkušeným řidičem, zákaz jízdy za tmy, a další blbosti v našem prostředí o ničem. Přitom by stačilo... máš mokré papíry, řekněme do 2 let od pořízení řidičáku - fajn, jezdit můžeš, ale vůz který řídíš může mít maximální výkon do XY kW. Je to samozřejmě jen názor a obrana proti těm borcům v zrcadlovkách a kroužkem v nose za volanty silných, velkých a těžkých vozů.
Ale ono by to asi nešlo...to by byla diskriminace.
Můj názor je že zabít se dá i v 1. Fábii 1.2 HTP která má 40kW. Není to úplně o výkonu. Spíše by měli absolvovat kurzy krizového řízení či něco obdobného s vlastním vozidlem které mají k dispozici. Problém je za mě v tom že sednou z vylítaný pomalý Octavie / Fabie do něčeho co je diametrálně odlišné a předpokládají stejné chování protože je nikdo nenaučil že každé vozidlo se chová jinak a zprvu je třeba zjistit jak a to tím nejopatrnějším způsobem.
Nechápu proč lidí mají potřebu driftovat s gaučem... Když už chci driftovat, tak si koupím řadu 3 která je k tomu alespoň zdánlivě navržena... 😄 Na řadách 5 zkrátka chybí rejd který tě z maléru kdyžtak dostane (většinou). Tímto samozřejmě nenabádám kohokoliv k driftování na veřejných komunikacích. Sám jsem majitelem několika BMW a driftuji výhradně na tomu vyhrazených místech kde je minimalizováno nebezpečí újmy na zdraví a majetku...
Jeden celý den na vyhrazeném místě stojí 2-4 tis. korun. Podle mě nestojí za to praktikovat to na veřejných komunikacích...
Nejsem zastánce "No Smoke No Fun" ani ničeho podobného a jako automobilový nadšenec jsem už teď pro Vás možná skončil. Nicméně můj názor je takový že lidé chtějí jezdit levnými auty protože na lepší zkrátka nemají. Levné auto většinou bývá vyjetý DÝZL který najede 100tkm ještě po smrti protože je zkrátka nesmrtelnej takřka a tím že budeme tyto lidi pokutovat si nejsem jistý jestli situaci vyřešíme. To že se na STK švindluje nebo ne na to ať příjde stát, nikdo z nás o tom nemá žádný důkaz.
Já osobně jsem zastáncem fungujících spalovacích motorů a pakliže se bavíme o masově dostupném využití osobních vozidel. Určitě souhlasím s emisními omezeními. Ovšem s čímž už nesouhlasím je jejich omezení do extrému. Naftová vozidla která splňují euro 6 již vzduch ve městech prakticky čistí a to se musí samozřejmě za pár let projevit na "filtru" který tyto nečistoty vstřebává. Jejich výměna druhým či třetím etc. majitelem je velmi nákladná a rozumím proto že se přiklání spíše k úplatám v řádech stokorun než výměně filtrů za desítky tisíc na vozidle které neví kdy přestane jezdit...
Vzhledem k místu "dopadu" předpokládám dle mého neodborného názoru z pohledu automobilového nadšence a dopravního inženýra že majitel "letěl jak drak" okresku a přes přilehlé stromy si nevšiml že silnice končí... No a i když jedete 160 km/h v GT3RS, očividně Vám to na 70-100 metrech nezabrzdí... Ještě že po hlavní nikdo nejel to jsem taky už zažil na vlastní kůži s jedním "řidičem".
Třeba v UK je zákonně povoleno 0,8... Když si představím nějakou 50 kilovou slečnu, která se stravuje akorát saláty a potom se napije na 0,8...? Tak ta bude dobře na mraky. A přitom, zcela dle zákona, může řídit.
0.8 je promile procenta... To neznamená že když vypije jedno pivo bude mít to stejné co 90kg chlap... Na každou váhu je jedno pivo jinačí promile... Jinými slovy s 0.8 bude stejně na mraky jako chlap s 0.8... Nicméně bych chtěl dodat že nesouhlasím s jakýmkoliv obsahem alkoholu za volantem.
Tak si to najdete na Google. Rozhodnutím EK musí mít zvuk.
Zvuk V8 je trapný. Jen výbuchy paliva. Nic víc.
Stejně jako elektromobil je trapná rotující cívka. Nic víc. Neříkejte o věcech že jsou trapné jen proto, že na Vás někdy nějaký blbeček upozornil svoji negramotností. Spalovací motory jsou vrcholem našeho inženýrství. Zkrotit plamen jsme se snažili od pravěku a tohle je jeho nejmodernější zpracování.
To že se Vám nelíbí V8 a mě se nelíbí elektromobily je v pořádku. Ale určitě nikde neříkám že elektromobily jsou trapný, špatný, hnusný, nepraktický, těžký ... i když bych měl v leččem asi pravdu. Prostě pokud se tam technologie posunou, tak ať. Já tomu aktivně nepřispívám tak nemám právo tu technologii odsuzovat.
Napsal jsem to tak, jako bych úplně pohřbil celý rap. Jak se dá bohužel čekat, rap neznám jinak než z řídkého doslechu.., vybavím si leda rap v Jacksonově Black or White, a ještě mě napadnou JAR, Mirek Černý 🙂, a poslední koho dokážu napsat je jakýsi Nya, znám ho přes Erica Truffaze. A RHCP myslím trochu rapovali, a víc si fakt nikoho nevybavím. Za mě všichni skvělí, ale, slyšel jsem i vyhraněnější exempláře, česky a slovensky, a moc mě to neoslovilo. Nevyhledávám to ale, a je pravda, že kdo nehledá, nenalezne.
Stejně bych na devět z deseti rapperů nevsadil, ale nechci zapřít, že rapování je zajímavý druh hlasového a slovního projevu, potenciál samozřejmě má. Akorát že ve více muzikálních hudebních odvětvích publikum filtruje úspěšné umělce hlavně podle hudby, rappeři obávám se rozlišují hrdiny podle těch dlouhých proslovů. Elaborát z puberty u mě není žádný funky refrén.. ale zas, nechci mladým upírat právo se vyjádřit, jenom nevím co je pořád s..e, tak zdlouhavě k tomu. Jsou mladí, je jim šestnáct, dvacet, to už lepší nebude. Punkeři dokázali promlouvat normálníma písničkama, a naráz to nestačí, zapotřebí nekonečné hady slov..
Teď pomalu vidím, že jsem taky spáchal takový jako diss track..
Zkuste si pustit českého rapera Rest. Za mě jeden z nejlepších našich momentálních moderních "básníků". Třeba se Vám to zalíbí :)
Což takhle statistiku podle stáří? Kolik je elektromobilů které mají průměrné stáří? Třeba v ČR 15let?
To je další věc. Vzhledem k tomu že elektromobil starší 10 let téměř neexistuje a pravděpodobněji budou hořet spalováky starší s větším výskytem problémů tak tahle "studie" nemůže být přece relevantní...
Pro experty, kteří nevěří článkům v novinách. Metodická studie HZS ČR. Cituji:
Z prostého porovnání počtu požárů elektrovozidel a vozidel se spalovacími motory vztažených na 1 miliardu ujetých mil vyplynulo, že četnost požárů elektrovozidel je podstatně menší (více než 10x) než v případě vozidel s běžným pohonem.
Nejsem sice hasič, ale nepřijde mi že by benzínová/ naftová auta při požáru vybuchovala jako v Kobře 11.
Nicméně mě v principu přijde lepší zapálit a hasit 40-60 litrů benzínu a 5l oleje než 300kg kobaltové / lithiové baterie která je pevně umístěna v podvozku a opancéřovaná abych se k ni nedostal. Nebuďte na omylu nejsem žádný "hejtr" je mi to v celku fuk čím bude masa jezdit. Ale pokud hasič řekne "hasí se mi to na ho*no" tak veřím hasiči, dělají to každý den nebo ne ?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak v diskuzi o tomto článku jsem čekal pohádkovou říši dobrosrdečných lidí... Ne, zase antibabiš antiputin antiukrajina (nebo odeber anti...)