Krásný článek. Měl jsem to podobně, základka NJ po revoluci absolutní bída, kdy učitelka byla před námi 2 lekce. Na SŠ do druháku bída, třeťák a čtvrťák ovšem změna, nová a starší učitelka - tlumočnice. Říkala jen mluvit a mluvit. Pak jsem byl 2 léta ve Vídni na letních jazykových školách a tam to samé - jen mluvit a chyby je nezajímali, rakouský učitel říkal, že ve Vídni, v Mnichově a v Berlíně se všude mluví trochu jinak a oni nemají Hochdeutsch. Je to už 25 let, ale od té doby se bez problému domluvím. Dnes používám hlavně AJ, kterou jsem se naučil sám přes online kurzy a při cestování.
Cinane si v roce 2010 koupili Volvo. Koupili si Lotus. Od francouzu odkoupili kompletni set licenci kolem spalovacich motoru (protoze ty budou prece v Evrope fuj fuj). V operacnim systemu ktery ridi moderni auta jsou pred ostatnimi o deset let napred a davno nepotrebuji nic kopirovat (ani nemaji odkud). A v neposledni rade - to co dneska umi je zhusta naucily evropske a americke firmy vymenou za usporu par dolaru v nakladech na vyrobu.
Máte pravdu. Jen Volvo postupně prodávají (aktuálně mají 2/3) na Stockholmské burze. Odkoupené licence jsou na motory 20 let staré, ne aktuální, to mají stejně i od VW a Fordu. Problém čínských aut je, že vývoj platí čínský stát a ne automobilky. V OS napřed o moc nejsou. Když tady se vše testuje, což zabere čas, tak dostanete produkt. Na čínském se nic moc netestuje, proto je to rychlejší a zdá se jak jsou vepředu, ale pak to selhává. Viz např. software populárního MG.
Bateriové vozy, no nevím.....ale mg je rozhodně teďka lepší volba jak Dacia!!!.... klidně bych si to kolem komína koupil!!!!
To rozhodně není. Měl jsem nové MG ZS jako náhradní vozidlo, najel jsem 3000 km a větší sr..čku jsem nikdy neřídil. Motor 20 let zastaralý, interiér papírově úplně všechno, ale nic nefunguje. Jako nové auto rozvrzané plasty. Automatická převodovka podkluzuje. Navi nefunguje. Podle servisu: "A co byste chtěl za ty prachy". To stačí za vše. Tyto čínské šmejdy nepatří na silnici. Raději 5 let starou škodovku než MG.
Cla okamžitě 100 - 200%! Čína sem posílá samé šity. Auta v Číně vyrábí stát, dotuje je, vývoj dotuje přes univerzity a pak jsou pochopitelně všude pod cenou, aby zničil konkurenci. A Cupra chce peníze evropského zákazníka, ale aby zaměstnala evropského pracovníka? To ne! To je absolutní pohrdání a totální nenažranost, se kterou začali před 30 lety německé koncerny a dnes na to dojíždí!
Uz mi ty sliby taky nebaví! Policajtu mame na obyvatele o půlku vic než v Německu, 2x tolik co v Dánsku nebo Švédsku. Kdy se začne u Policie propouštět? Státních zaměstnanců je extrémně moc. Jestli chti přidat, tak nejdřív půlku propustit a schopné dobře zaplatit. Ono v tomto státním aparátu momentálně moc schopných lidi nepracuje!
Rád bych jel na dovolenou po Čechách se 3 dětmi, ale není tu nabídka kvalitního ubytování s odpovídajícími službami. Teď jsme byli v alpách v kinderhotelu, cena 550 EUR/noc, a měli úplně plno. Služby all-inclusive, animační programy, bazén, dcera měla chuť na špagety, za 15 minut jí je přinesli i s kečupem a s úsměvem. Letos jsem byl v zahraničí již v 5 hotelech a všude spousta Čechů. Tak to není tím, že by bylo v ČR draho, ale nejsou tu služby, které přinesou zážitek a radost.
Myslíte? To jezdíte po bundesstrase😀jezdim tam každý den a problém je pouze na D5 v CZ
Po A93. Nemyslím, vím. Naposledy včera, něco málo se opravuje u pentlingu, ale od jara se tam moc nemaká. On už i Pentling nebyl co býval, všude bordel, arabáši. Slušná je jen část A93 k regensburgu, pak je to šrot, slušná je pak až A9 k Mnichovu.
Katastrofa za kterou platíme velký prachy. Tak by to mohly udělat jednou pořádně a ne si stále zajišťovat práci. Nikde v cizině,tak katastrofální dálnice nejsou.
tak když se podíváte na regensburgskou dálnici, tak ta je oproti D5 v dezolátním stavu a moc to neopravují, jen řeší strassen schaden a sníží rychlost. D5 se aspoň po těch letech co stojí začíná opravovat.
Hlavně nedat na pana Součka, zbourat, Plzeň pouze bourá a bourá, ale bohužel investoři v Plzni nejsou a nebudou pokud se bude Praha nadále přibližovat k Plzni jako to je dosud. Už stoji před zbouráním Kufnerův pavilon, Komorní divadlo, dům KV KSČ, lázně ale co místo nich. Tak jako zbouraný dům hrůzy a nyní je tam příšerný parkoviště v centru Plzně.
Investorů je v Plzni spousta, ale místní úřady jim hází klacky pod nohy, tak investují v Praze nebo v zahraničí.
Článek je opět absolutně zavádějící, má jen šokovat a zase jen rozeštvávat. Tranzit tvořil jen zlomek tržeb, hlavní je přenos plynu po ČR. Proto výpadek nemůže mít na bilanci firmy zásadní vliv. Jen to ukazuje také to, že zemní plyn ztrácí budoucnost a bude hrát stále menší roli při vytápění, ohřevu TUV i dalším průmyslovém zpracování.
Jsme projektant a dívám se na to takto: 1. Prováděcí vyhlášky mohly být dříve, už vzhledem k tomu, že projektování zabere čas více než 3 měsíce. Na druhou stranu oproti předchozím létům, kdy jakákoliv změna byla daná 3 dny dopředu, je to posun k lepšímu. 2. Největší problém vidím na straně úředníků (ale jen některých), protože jsou i tací, kteří se to snaží bojkotovat a říkají, já mám 3 roky do důchodu a nic nového se učit nebudu. Bohužel mi přijde, že ti schopnější úřednící jsou těmito méně schopnými utlačováni, že nakonec raději odejdou.
6
Sledujících
0
Sleduje
6
Sledujících
0
Sleduje
EV jsou nyní levnější na provoz než klasické vozidla. Pokud má někdo domácí zásuvku a může si EV dovolit je to zajímavá možnost.
Též jsem přešel na EV z důvodu provozních nákladů.
EV dobíjím ze spotových cen ( nejraději když jsou nulové nebo záporné) a z FVE.
Náklady na provoz jsou minimální
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Máte pravdu. Ale například pojištění je výrazně dražší a nerozumím proč. V našem vozovém parku je pojištění na volvo XC 40 na baterie o 65% vyšší než volvo XC 60 na benzín či volvo XC 60 na naftu. Jinak mi EV dobíjíme z přebytků FVE, stejně tak o víkendech EV ještěrky.
2 odpovědi