Koncern neprodává, protože inovoval, elektrická auta nemají odbyt. Škodovka ze zatím více drží spalovacích motorů, tak odbyt má. Jenže přijde zpřísnění.
Koncern ale nemá dobré EV. Nebo ještě donedávna neměl. Jejich software byl chybový, neměli předehřev baterie a byli příšerně drazí. Není divu, že to nikdo nechtěl. Teď už jejich EV alespoň začínají trochu fungovat jako světová konkurence.
Asi jste vůbec nepochopil, kde je problém. VW padají zahraniční trhy, kde nikdo na sílu EV netlačí. Prostě o ty spalováky v zahraničí není zájem.
Hlavně VW neumí EV. Jejich EV modely jsou drahé a technicky ještě donedávna zaostalé. Konkrétně modely ID od VW byly i vzhledově špatné. Škodovka takový problém neměla.
přidám i světovou scénu. Odkaz stejný. *Platy jsou za celou kariéru
Johan Sundstein „N0tail“ Dánsko 162.350.000Kč
Jesse Vainikka „JerAx“ Finsko 146.583.000Kč
Anathan Pham „Ana“ Austrálie 136.142.000Kč
Sébastien Debs „Ceb“ Francie 131.622.000Kč
Topias Taavitsainen „Topson“ Finsko 128.797.000Kč
Kuro Takhasomi „KuroKy“ Německo 119.350.000Kč
Amer Al-Barkawi „Miracle-„ Jordánsko 110.333.200Kč
Lasse Urpalainen „Matumabaman“ Finsko 110.129.000Kč
Ovan Ivanov „MinD_Control“ Bulharsko 105.432.593Kč
Maroun Merhej „GH“ Libanon 96.715.660Kč
Dota rulezz 🙂 Vyhraješ The International a katapultuje je to dopředu 😄
Přesně jak píšete DOTA2 je u nás nepopulární, mají jí rádi v rusku a usa. Tudíž zbytečný článek. Nezájem.
Co to melete. Evropa nejsilnější region (dlouhodobě), Dotu hraje celej svět ale pro Vás, protože to nehrajete, tak nezájem 😄
Já teda rozhodně zájem mám. Daleko větší než o LoL, Fortnite, Valorant nebo CS:GO. Tak mluvte za sebe.
Elektrický stinger 🤦🤦🤦 jako tancující opička, hezké ale naprosto zbytečné 😂😂 dáte si jednou dravě 50 km v horách kvůli zázitku z jízdy a pak další hoďku čekat než budete moc jet dál. Tohle auto je nádherná ukázka zbytečnosti elektrických vozu...ty mají smysl do města na lehké popojíždění ale musíte mít kde nabíjet....
Zaprve to v ostre jizde zvladne 200km a zadruhe se nabije do plna za cca 25 minut. Z 10 na 80% 18minut.
Viděl jsem, zkusil jsem, jezdil jsem...
Cena této RS (rádoby sportovní) verze byla 1.85 mil s DPH... Mým stylem jízdy dojezd 170km a ještě zbylo 8% kapacity baterie...
Otravné zevlování na nabíječkách mě dokonale vyléčilo...
Děkuji nechci, ať si onanii na nabíječkách užívá někdo jiný...
Pocit zmaru, když vás na D8, ve 180km/h, předjíždí čipnutá Octavia 66kW, na jejíž řidiče zlatá metal. barva Mamba působyla jako červený hadr na býka, je celkem úsměvná historka, nebýt faktu, že mi ujel...
Zkrátka zážitků plno, užitek žádný... Toť moje subjektivní hodnocení tohoto vozu...
Octavia combi RS, 245 koní, téměř poloviční cena, dvojnásobná zábava...
Takto skočila má neslavná epizoda s Enyaq RS...
A teď si vemte, že byste měl jakýkoliv jiný model než RS. Tam je maximálka 160 😄 To je teprve zmar 😄 Tam už Vás začnou předjíždět i dodávky a Citiga :D
Dnes jsem ho měl půjčený na kus dne. Je to super auto ale z recenze by měl člověk pocit, že je dokonalé. To rozhodně není.
A to je z těch podstatných věcí asi vše 🙂 Kdybych měl peníze na oboje, asi vemu spíš tu EV6ku, která je rychlejší a působí víc jako auto než jako SUV. Kufry mají obě auta skromné (pokud nevyndáte druhou podlahu a nepřipravíte se o rovnou nakládací hranu). Škodovka ale umí pro firmy na Eniaqy mnohem zajímavější slevy než Kia na EV6ky a to pak může změnit rozhodování...
S dvoulitrem v benzínu jsem měl průměr 6,5l. Takže s tím palivem bych to tak černě neviděl.
Já měl taky dvoulitr Mazdu 6 108kw a ve městě běžně 10l/100km. Nadruhou stranu, kromě benzínu fakt nic nechtěla. Nežrala olej, nikdy se mi na ni nic nepokazilo (měl jsem ji 6 let) a ani koroze skoro žádná nebyla. Asi záleželo jak se k ní kdo choval. Ostatně potkat stejně staré jedničkové ovce bez rzi je taky zázrak...
Prave k tomu Levorgu, mi ten CVT variator nesedi uplne nejvic. CVT je vhodne pro klidne povahy, mestska vozitka. Jak se chce nekdo svezt, tak je CVT utrpeni. Huci to, zazitek mizernej, prednastavene stupne nedokaze udrzet, vsechno spatne. Sem by ta "uskakana" dvojspojka byla daleko lepsi volba. Nebo manual, samozrejme. Me se tohle auto vzdy moc libilo. Ale CVT a slabe motory ho vzdy vyradili.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nechapu proc ty pokuty neprenesou do koncove ceny. Zakaznik chce 2 tunove SUV s 500hp? Proste ty g co2 nad limit zaplati? Kdo si koupi malou hybrid fabku s 90gco2 tak je v pohode.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Však oni to tam také přenesli. Proto také nová Octavia s 2.0TDI stojí 900 tisíc. To je už cena prakticky blížící se kvalitním EV ačkoliv ty jsou výrobně mnohem dražší.