V testu se testovala jen brzdná dráha. V testu nejsou uvedeny teploty. Samozřejmě, že při teplé zimě 4-10°C bude celoročka držet krok a ty lepší celoročky předčí horší zimáky. Jakmile ale teploty klesnou pod 4°C, nebo dokonce pod 0, či jakmile napadne sníh, začnou zimáky mít výrazně navrch a to především za jízdy, kdy potřebujete trakci (rozjezd) a grip (v zatáčkách). Alfou a omegou je nejen odlišný dezén na mokro a sníh, ale také odlišné směsi. Celoročka je vždy kompromis, vhodný do městského provozu a vozidla s malým nájezdem (do 10k-15k/rok)
Cyklostezky u nás, to je jak když vaří pejsek s kočičkou. Většina je úzkých a kombinovaných se stezkou pro chodce. Většina vede od nikud nikam, obsahuje překážky a končí v nebezpečných místech. Do toho agresivní řidiči, kteří si myslí, že takový paskvil musí cyklista použít. Do toho chodci, co se motají. Za takové cyklostezky by měli jít projektanti a zákonodárci normálně do lochu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Slovákům je v ruské zadnici dobře. Jinak by už vyšli do ulic.
1 odpověď