Pravdu mám… dává se tam A5S-390R tzn. max krouťák 390Nm. PředFL má 410Nm a FL 500Nm. Hnijou zadní lemy a prahy se zvedacími body + zadní spodní vrata. Vše je skoro totožné s RR, který také hnije na těchto místech a má stejný motor 3.0td se stejnou převodovkou, kterou velice rád k snídani. U X5 a RR tomu pomáhá vyšší hmotnost než má třeba 5er a tak ty převodovky chodí do kytek ještě častěji
Jinak ještě k tomu motoru.. RR mělo M57 pouze do předface.. pak už to byl TDV8 3,6 a 4,4 v naftě.. oba motory od fordu.
RR s M57 mělo převodvku od GM
Pravdu mám… dává se tam A5S-390R tzn. max krouťák 390Nm. PředFL má 410Nm a FL 500Nm. Hnijou zadní lemy a prahy se zvedacími body + zadní spodní vrata. Vše je skoro totožné s RR, který také hnije na těchto místech a má stejný motor 3.0td se stejnou převodovkou, kterou velice rád k snídani. U X5 a RR tomu pomáhá vyšší hmotnost než má třeba 5er a tak ty převodovky chodí do kytek ještě častěji
Typ převodovky je u tohoto FL X5 6HP26X... aktuálně mám jednu vyndanou na repas.. Takže tady asi není co dodat... to co popisujete je typ pětistupňové převodovky. E53 po FL 3.0d má šestistupňovou..
stejně jako 4.4 V8 N62b44 a 4.8 V8 N62b48..
Klasika závist ostatních, co neměli a nemají koule na investice.. komentáře smyslu.. “dobre ti tak, bez makat “ trapné.. za nějaký ten rok se mu to povede a bude smát vám… ja v tom také dělám a nemusi pršet.. stačí když kape.. takže nesedte doma a nechodte věcně chlastat do hospody... tímhle nic nedokážete a závidět jiným, je celkem smutná věc.. Preji hodně štěstí
Jedničkovou Octávku řídím, nikdy v ní na nepohodlí netrpím ani při delších jízdách a v zatáčkách se chová normálně. Doveze mě, kam potřebuju.
Pohodlí? Jak jsi daleko? Pro rohlíky do Lidlu 500m a zpět ? To se dá chápat.. to je pravdou. To nic nepoznas.. zkus jet Chorvatsko a toto napis znova.. ze je pohodlné. Ani Rolls nenabidne takový komfort.. vylezes ven a libas chodník a děkujes ze jsi konečně dojel na místo a dva dny se z toho musíš zotavit. Jde vidět nikdo v tom nejel.. ale jo peckaaa je to ultra mega luxus..
A jak to nedávalo zatáčky? A Golf IV je také nedával? VW Bora, Seat Toledo a Leon také ne? Ve druhé řadě se nedalo sedět? A Golfu ano? Nebo v Boře se také sedět nedalo? Ona totiž Octavia je jen jinak vypadající Golf. Jen to nedochází pitomcům co hejtují Škodovky.
Ono jim to už dávno došlo.. jen tobe ne
Strašný auto. Pamatuju se dobře, jak to nedávalo zatáčky, ale byla to statusovka. A v druhé řadě se nedalo pořádně sedět.
Přesně je to hrozné auto… a zasmál jsem se v popisu… velký kufr? Neeee jooo? Co mělo teda Mondeo, mercedes E nebo Volvo ? To byl asi kufřík.. no jo propagace bude fungovat vždycky.. za mne to auto nic nenabidne.. naprosto bez emocí.. do toho sednu a mám hnedka depku z toho jak je to hlučné, nedotacive a kde mě to nechá. “ Nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci “ nad tím je potřeba se zamyslet. Navíc nebýt VW tak Škoda by byla jen na obrázcích hlavních stran školních učebnic.
Úplně vážně. Kdybych chtěl utratit 3 miliony za auto a měl na výběr jen dvě tyhle možnosti šel bych do elektrické Škodovky.
No to mě pos… klasika šáde je prostě šáde. Tu jiným autem nenahradíš.. tohle jsem fakt nežral. Něco takového už jsem zažil. Ptal jsem se jednoho kamaráda, kdyby vyhrál pěkný BMW M3 tak jak by s ním naložil. No opoveď byla jasná.. “prodal bych ten pekáč a renovoval bych svoji OC I RS” no a takových imbecilů je tady dost.. čtou tyto články ale nemohou si odpustit sem nacpat šáde a napsat že za ty peníze raději šáááde.. to jako vááááážně? Co je na tom tak pěkného? Kokodak RS co nejede? Nedodaciva RS 4 s výkonem nižším než moje G31 540i a ta pětka je úplně totálně obyčejný auto. To jako fakt tady děláte ovcim reklamu či co ? Tady je článek o Audi A8… ne o super, mega hustě naloženým Superbu v TDI který táhne vocpoda a jen usrkava nafticku. Mňam mňam… to je fakt hnus to tady číst.. jestli na to nemáš tak bez makat a bouchej přesčasy.. a slintej nad plakátem pěkné Škody Emzák super hardcore, mega watt elektro. Ten zvuk za to stojí…
😄 Hwíííí už běžím s 20 000 kč do prvního obchodu XD Nechápu co na tom lidi mají... za polovičku si u konkurence koupí něco podobného... Tady se neplatí za technologii ale za nakouslé jablko 😄
Podobného? Nic není podobného.. to je jako:: jeee u Audi maji slevy na A6 to je vlastně podobné jako BMW 5er ale tam je o 100tis jinde.. takže proč kupovat BMW... vlastně si raději koupím ovci a nebo supa.. ten je také podobný.. má čtyři kola a volant.. to je vlastně vše co mají podobné.
Se zbytkovou cenou nesouhlasím, klasický Android si drží cenu stejně jako I-phone, android za 7-8tis, je prodejný za 3 roky za 2tis, I-phone za 16tis, je za 2-3 roky za 6-9 záleží na stavu, tedy cenově na procenta srovnatelný. Jedna věc je kolik za tu věc někdo chce, a kolik opravdu dostane, já mám už 3 roky I-phone 6, (už tenkrát byl jako 3 letý) měl jsem ho kupovat za 3tis, nakonec jsem ho měl za 1500,- ,protože měl baterii 92%, trošku otukaný apod.
Ja nesouhlasím s vámi.. měl Samsunga s8 v roce 2018 jsem dával 18tis ve 2019 jsem ho prodal za 6tis.. takže pecka.. v roce 2020 jsem od kamarádky koupil IPhone X za 10tis 256gb a na inzeratech byl všude za 15tis a toho měla tři roky.. takže iPhone si určitě drží hodnotu více než telefony android.. navíc Face ID mi funguje i ve tmě.. u samsunga ani při zapnuté stolní lampicce. Takže za cenu IPhonů si kupuji skvělou a vychytanou technologii.
Za hodně peněz málo muziky...u vlajkové lodi se dá aspon říct že ten telefon nějak vypadá...tady dáš za retro krabici dáš celkem hodně zla'táků..Mě zajímá jen kdy ovce co si myslí že při koupi iphonu vstupují do vyšíí éry života procitnou a zjistí že je to fakt předražena kravina co výkonem absolutně neodpovídá kvaliě..apple měl dřív nějakej záměr za nebožtíka Jobse..dnes je to jen o tom vydat co nejvíc předraženou o 5 let pozadu krabici
Pěkný 😀 a vlajková loď samsungu není předražená kravina? iPhone je o stylu a vyladenosti systému a jedinečnosti. To u třeba u samsungu nic takového nenajdu. Navíc IPhone neztrácí po roce na hodnotě jako jiné telefony. Kdyby stal 100k tak si ho koupím. Ne z toho důvodu ze potřebuji machrovat a na to mám úplně něco jiného ale to ze se na ten telefon mohu vždy spolehnout a nemusím věcně litat na reklamace kvůli blbostem. Tož vše.... ale asi prodam BMW 7 a koupím Octavii také mi nabídne to samé. Volant a čtyři kola 😀 takže ty si kupuj co chceš a my si budem kupovat také co chceme. Penize nám na to nedávás.
Je to normální propagace. Nic jiného... MB to má a to i Audi A6 C8. Škoda zas jen kopíruje a zakládá si na prvenství. Volant má obslehnutej z MB S z roku 2007 kde alespoň vypadá a ne ten skodovackej hnus s nějakým chromovym nesmyslem. Co se týká toho osvětlení tak napr. ve své BMW G11 kde mám tolik ambietniho osvětlení, ze nemám problém se trefit do zámku bezpečnostního pásu. Takže “ chcete ve své šááde podsvícení aby jste věděli kam vlastně zapnout pás? 10k příplatek dobrý den “ “ chcete zadní okna v elektrice? 10k nashledanou” proste tohle nechápu a nikdy nepochopím... ale jo kupujete to.. už jen kvůli tomu podsvícení.. sousedi si budou škubat vlasy závistí. Čím více čárka tím více adidas.. zde platí čím více ovcí tím více Škoda.. Simply never.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nemáte. Od faceliftu X5 se u motoru M57-160 kW používal jen 6stupňový automat ZF, který se objevil také v modelech E83, E60, E90 a dalších. A5S-390R je pětistupňová GM, která byla u M57-135 kW a benzíňáků.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Přesně tak... ZF... GM měli první X5.. je to hlavně tím, že původně měla být pouze pro USA.. je to stejné jako 5GT... opět první 5GT 535i bylo v USA.. ale tam už se dávala 8hp převodovka...