Souhlas, místo traťových limitů by měly být za obrubníkem pásy s hřeby. Jak by jsi chtěl zařídit aby si jezdci nezkracovali trať a nezískali na soupeře výhodu. Z důvodu bezpečnosti jsou dnes skoro všude a trať se tak dá zkracovat.
Dalo by se to řešit elektronicky a to tak, na každou stranu vozu dát optický senzor který, při přejetí vozu mimo trať automaticky na jistý časový úsek (třeba půl vteřiny) odpojí zapalování motoru. Okamžitý trest po spáchání přestupku bez možnosti dohadů kdo nebo proč chce někomu někdo škodit. Odpadli by tím mnohé tahanice po skončení závodů o celkové pořadí. Věřím tomu že by se to každému pilotovi stalo jednou, dvakrát a po třetí by si dával sakra pozor. A věřím že těch pár deka elektroniky navíc by určitě nijak neovlivnily jízdní vlastnosti vozů.
On kačer DONALD se ještě bude divit až vyhostí většinu přistěhovalců jak to plánuje. Většinu prací které tito lidé zastávají americký občan dělat nebude takže jeho vynikající Amerika shnije ve špíně a stejně tak upadne ekonomika protože opět na jejich pozice žádný američan nenastoupí. To jsou práce pod jejich úroveň.
A také podle článku spousta američanů zvažuje emigraci a to určitě nejsou bezdomovci. Asi se tím také zbaví spousty chytrých mozků.
Myslím si že částka 750 000 000 kč je dosti podhodnocená. Nevím o kolik kilometrů silnic se přesně jedná ale budu li vycházet z oficiální zprávy Ministerstva dopravy kdy výstavba 0,8 Km ciklostezky stála 12 000 000 Kč tak za tento finanční objem peněz postavím 50 Km ciklostezky. Budu li předpokládat že silnice je minimálně dvakrát širší než ciklostezka dostanu se k nějakým pouhým 25 Km silnice. Jsem přesvědčen že těch silnic bylo poškozeno daleko víc
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je ještě spousta orgánů které může napadnout rakovina bylo by dobré je taky nechat odstranit a nakonec i mozek. Předejde tím alzhaimrovi.
5 odpovědí