Předseda vlády... Dobře si to pamatujme. Jenže to už skoro ani nejde si pamatovat všechny jeho perly. Nejdřív se tady zaříkáváme ani dolar do Ruska a když už je VŠEM jasné, že je to jen póza, tak řekne že je to přece logické. No ty vole, to je logika. Ale u tohoto pána je jedno, čím se chlubí nebo argumentuje. On není relevantní. ON má národní recept, ne evropský, ON ví, jak rozhýbat ekonomiku, ON nebude zvyšovat daně, ON nebude zvyšovat věk odchodu do důchodu 🙂 Think big 🙂 Je to sranda.
Pan Valášek (autor) dnes nemá svůj den, když musí recyklovat stará známá témata. Samozřejmě že je to blbost. Už se tady na to téma diskutovalo milionkrát. Prostě 50% lidí na tu oranžovou logicky projet musí, protože nemáme semafory s odpočítáváním zelené. To je stejné jako se zelenou šipkou, když zhasne, taky se to občas trefí že se to musí projet. Tohle je novinář, panečku.
Nebudu psát o penězích, to je každého věc. Mám pocit, že všude je to tak, že tahle práce je trochu nevděčná právě proto, že je placená z daní, alespoň je tam drobná útěcha ty výsluhy. Ale mohu mít pokřivené vnímání. Další bod je z 5 přijatých zůstávají dlouhodobě 4, to mi nepřipadá hrozivé, ale možná je to taky jen neporozumění tématu. Ještě že to nemám na starosti, to by kluci a holky špatně dopadli… hmm
Takže pokud bude stát resp. ministr dopravy politicky silný, tak jeho cílem bude vyšší inflace, aby numericky lépe naplnil SFDI, namísto třeba zdražení mýtného na hladiny okolních států, aby se trochu zmírnily tranzitní proudy nákladní dopravy, i když sám netuším jestli je to dobrý nápad. Podle mě indexace dálniční známky o inflaci je pouze další proinflační stimul, tam není hledání kvality za nejlepší cenu, prostě za rok dostaneme zase víc…
asi mám trochu pokřivené vnímání, protože v tématu crashtestů nejsem ponořený denně a od doby, co jsem tohle dost sledoval, utekl už nějaký ten pátek. Ale tvrdit, že při čelním nárazu se karoserie zhroutila, může jen idiot. Prahy zůstaly rovné, kolo s podběhem víceméně stabilní, A-sloupek stabilní, střecha stabilní, volant po nárazu stabilní, palubní deska stabilní... Nějak se zřejmě změnil v čase význam slovního spojení "zhroucení konstrukce", spíše se lidem hroutí představy o ideálním světě 🙂 To auto v nárazech docela obstálo, podle mého zcela neodborného pohledu. Pan Chen je zjevně člověk, který by se nejradši soudil i za to, že se mu zvedne tlak po přečtení nějakého článku v novinách...
Možná jsem jen nevzdělaný hlupák, ale mám to chápat tak, že se jako snažíte naznačit, že něco ve smyslu špatné obchodní rozhodnutí, chybná strategie, špatný marketing, prostě blbej byznys mají zaplatit lidi přerozdělením dotací? To si děláte srandu? Nic proti výrobcům tepelných čerpadel, ale dělat takhle byznys podle mého názoru nefunguje. Chytrý výrobce si zalobbuje nějakého developera a nasmlouvá si dodávky do novostaveb a má o práci postaráno. Tyhle nářky ať zasáhne ten nebo tamten už mě přestávají bavit. Starejte se každý o sebe sám do prčic.
Záleží kdo jak chce a potřebuje. Celoročky jsou pro mě osobně nevýhodné, protože stejně dřív nebo později se dostanu do situace, kdy potřebuji druhou sadu na přezouvání - typicky hloubka vzorku méně než 4mm, které jsou povinné v zimním období. Nemá smysl celoročky vyhodit a koupit novou sadu, když s nimi chci jezdit i v létě. Takže proč bych měl mít jedny celoročky nové na zimu a druhé ojeté na léto? To si radši koupím pořádné zimní a pořádné letní, ty kola mi zůstanou a prohodit kola není taková práce, aspoň je příležitost omrknout brzdy... Ale každému podle jeho chuti.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vždyť má pravdu (Babiš), k neutuchající lživé kampani začal předseda vlády už i blouznit za bdělého stavu 😁 to se mzdami v Kosteleckých uzeninách fakt nesouvisí. Jasně že vypálit to v PS je spíš sranda, ale celé tři roky tady máme parodii na řízení státu, tohle vystoupení vlastně docela zapadá do konceptu 😂
1 odpověď