asi mám trochu pokřivené vnímání, protože v tématu crashtestů nejsem ponořený denně a od doby, co jsem tohle dost sledoval, utekl už nějaký ten pátek. Ale tvrdit, že při čelním nárazu se karoserie zhroutila, může jen idiot. Prahy zůstaly rovné, kolo s podběhem víceméně stabilní, A-sloupek stabilní, střecha stabilní, volant po nárazu stabilní, palubní deska stabilní... Nějak se zřejmě změnil v čase význam slovního spojení "zhroucení konstrukce", spíše se lidem hroutí představy o ideálním světě 🙂 To auto v nárazech docela obstálo, podle mého zcela neodborného pohledu. Pan Chen je zjevně člověk, který by se nejradši soudil i za to, že se mu zvedne tlak po přečtení nějakého článku v novinách...
Možná jsem jen nevzdělaný hlupák, ale mám to chápat tak, že se jako snažíte naznačit, že něco ve smyslu špatné obchodní rozhodnutí, chybná strategie, špatný marketing, prostě blbej byznys mají zaplatit lidi přerozdělením dotací? To si děláte srandu? Nic proti výrobcům tepelných čerpadel, ale dělat takhle byznys podle mého názoru nefunguje. Chytrý výrobce si zalobbuje nějakého developera a nasmlouvá si dodávky do novostaveb a má o práci postaráno. Tyhle nářky ať zasáhne ten nebo tamten už mě přestávají bavit. Starejte se každý o sebe sám do prčic.
Záleží kdo jak chce a potřebuje. Celoročky jsou pro mě osobně nevýhodné, protože stejně dřív nebo později se dostanu do situace, kdy potřebuji druhou sadu na přezouvání - typicky hloubka vzorku méně než 4mm, které jsou povinné v zimním období. Nemá smysl celoročky vyhodit a koupit novou sadu, když s nimi chci jezdit i v létě. Takže proč bych měl mít jedny celoročky nové na zimu a druhé ojeté na léto? To si radši koupím pořádné zimní a pořádné letní, ty kola mi zůstanou a prohodit kola není taková práce, aspoň je příležitost omrknout brzdy... Ale každému podle jeho chuti.
oklikou se dostáváme k tomu, že i staré auto s "tradičním" ovládáním je s chytrým mobilem vlastně skoro moderní, protože kde není co ovládat dotykovým displejem, tam stačí přehrávač, hands-free a navigace, která v tom mobilu je a ve výsledku to vypadá lépe, než ty například v článku vyobrazené ošizené krámy.
Chybí mi tady nějaká relevantní informace. Třeba příklad konkrétního opatření. Nějak mi nejde pod fousy, že by někde byl dotovaný nákup firemního auta "s pohonem na fosilní paliva", dělá to na mě dojem, že se tu míchají jablka s hruškami, třeba s nějakými opatřeními pro "firemní vozidla", která ovšem také nebyla konkrétně zmíněna. Mohu se plést, ale vyznívá to jako výkřik do prázdna. Takhle se není o čem bavit.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Takže pokud bude stát resp. ministr dopravy politicky silný, tak jeho cílem bude vyšší inflace, aby numericky lépe naplnil SFDI, namísto třeba zdražení mýtného na hladiny okolních států, aby se trochu zmírnily tranzitní proudy nákladní dopravy, i když sám netuším jestli je to dobrý nápad. Podle mě indexace dálniční známky o inflaci je pouze další proinflační stimul, tam není hledání kvality za nejlepší cenu, prostě za rok dostaneme zase víc…