asi mám trochu pokřivené vnímání, protože v tématu crashtestů nejsem ponořený denně a od doby, co jsem tohle dost sledoval, utekl už nějaký ten pátek. Ale tvrdit, že při čelním nárazu se karoserie zhroutila, může jen idiot. Prahy zůstaly rovné, kolo s podběhem víceméně stabilní, A-sloupek stabilní, střecha stabilní, volant po nárazu stabilní, palubní deska stabilní... Nějak se zřejmě změnil v čase význam slovního spojení "zhroucení konstrukce", spíše se lidem hroutí představy o ideálním světě 🙂 To auto v nárazech docela obstálo, podle mého zcela neodborného pohledu. Pan Chen je zjevně člověk, který by se nejradši soudil i za to, že se mu zvedne tlak po přečtení nějakého článku v novinách...
Fiala je solidní a férový chlap.
Fico ? Kdo to je ?
Madar z Horních Uher, ten, co kopíruje Putinového kaspárka Orbána.
Tak to je moc dobre, ze je Slovensko samostatný stát.
Díky Bohu !
Solidní a férový chlap se chová jinak. Pokud Fiala je pro Vás solidní a férový, tak se nedivím, že jsme tam, kde jsme, totiž na hromadě 😁
Tvrdí komunista a mafián co si do vlády natáhl proruSSké neonacisty.
Ať si Fico vezme toho STBáckého a prominentního komunistického spratka Babiše zpátky na Slovensko. Stačí, že je bordel už na Slovensku, nemusí nám v ČR dělat bordel nějaký slovenský ekonomický migrant.
Bez ohledu na to co dělá nebo nedělá v ČR Babiš tady zjevně na důležitých postech moc schopnějších lidí nemáme. Poslední 3 roky bohužel nikoho.
Optimální by bylo, kdyby zhruba ta třetina voličů, kteří podporují slovenského estébáka Andreje Babiše, kteří sympatizují s totalitním Ruskem a válečným zločincem Putinem se odstěhovala na Slovensko a místo nich kdyby přišla ta část Slováků, kteří chtějí zůstat v Evropské unii, kterým zkrátka ruský, totalitní systém nevyhovuje. Pak by to bylo zcela jasné Česko by bylo proevropské, Slovensko proruské. Takhle je to mix v obou zemích a nevěřím, že některou část ať proevropskou nebo proruskou se podaří přetáhnout na druhou stranu. Naopak společnost se vyhraňuje a radikalizuje, do budoucna očekávám, že tento souboj se přiostří.
Optimální by bylo, kdybyste se kromě hloupých řečí rozhlédl kolem sebe a trochu se zamyslel. To platí skoro vždycky. Vyhnete se spoustě trapasů 😁
Je neuvěřitelné a moc smutné, jak se od roku 1989 snížily požadavky voličů na morální kredit vrcholných politiků. Srovnejte si to například s:
"Josef Bartončík (18. března 1943 Pozlovice u Luhačovic – 29. srpna 2024 Rajhrad) byl český a československý politik, člen Československé strany lidové (ČSL), poslanec Sněmovny lidu Federálního shromáždění za normalizace a počátkem 90. let. V letech 1989–1990 předseda Československé strany lidové. Z politiky odešel (dobrovolně) po obvinění ze spolupráce se Státní bezpečností, které bylo zveřejněno v době voleb v roce 1990."
Zdroj: Wikipedia.
Dnes je spolupráce s tehdejší StB kreditem, málem předností.
Máme tady tedy přes 30 % amorálních šmejdů, kterým za kus žvance a pětistovku k důchodu spolupráce s StB nevadí.
Koho jste volil za prezidenta v posledních volbách, když tady máte takovéhle kecičky. Vyjděte na ulici řekněte 3 lidem z deseti, že jsou amorální šmejdi. Být Vámi, velebím internet 😁
Americká vlajka prodává, i v Rusku i v Česku i proruským opicím. 100 mio dali Češi, aby linka dělala chleba sama, ti co ho převážně volí, tak přišli o několik pracovních míst a ještě se kvůli němu hádají, jaký je to skvělí člověk. Ach jo.
Tak si postavte halu a plácejte si tam toustový chleba třeba s celou rodinou ručně, to je zase argument…
V CR jsou volby kazdy rok. Ten zvast “je pred volbami, kampan, chudacek andrej” je holy ensmysl. Vic jak rok pred volbami to v CR nejde - mame volby do snemovny, do kraje, do senatu, do obci, do EU, prezidentske. Kdy jindy nez rok pred nejakymi volbami to chcete? Prosim vic premyslet a mene kricet “kampan”
Ten žvást je, a to říkám jako volič ODS, přesný obraz dnešní politické kultury. Nepřesvědčíte mě o opaku, je to trapné, ubohé, navíc už se to řešilo. Prostě myslet si můžete co chcete, stejně jako já a asi se neshodneme, ale na mě tyto snahy působí už hystericky a v zásadě kontraproduktivně. Ale vzhledem k tomu, že jsem ODS hodil přes palubu, tak je mi to vlastně fuk.
Pneu už po 3 letech strací veškerou siliku takže jezdit na 8 let starých pneu je o hubu.... A že mají vzorek nic neznamená ani se vám nedivím že na vodě byli slabší....
Teda to jsou mi novinky. Že pryž stárne oxidací a tvrdne, to vím, ale že by se z ní ztrácely jednotlivé složky? A saze se takhle náhodou nevypařují? Že by třeba časem gumy bledly
Mate dilema. A neni to jednoduche, mozna se z toho i v noci odkopavate. Zkuste myslet na neco jineho. Treba co budete delat o vikendu, to pomaha mne.
Já si nenárokuju patent na rozum, možná jsem něco přehlédnul, spíš bych dal přednost informaci než plytkým hloupým řečem. Copak ta věc není konvertoplán? Copak to nemá křídla pro vztlak za dopředného letu? A klapky? Možná jsem se podíval na obrázek něčeho jiného. V čem je to nové? Historicky? Napište něco k věci, třeba že autor článku je Váš kámoš, pochopím to :-)
Možná jsem jen nevzdělaný hlupák, ale mám to chápat tak, že se jako snažíte naznačit, že něco ve smyslu špatné obchodní rozhodnutí, chybná strategie, špatný marketing, prostě blbej byznys mají zaplatit lidi přerozdělením dotací? To si děláte srandu? Nic proti výrobcům tepelných čerpadel, ale dělat takhle byznys podle mého názoru nefunguje. Chytrý výrobce si zalobbuje nějakého developera a nasmlouvá si dodávky do novostaveb a má o práci postaráno. Tyhle nářky ať zasáhne ten nebo tamten už mě přestávají bavit. Starejte se každý o sebe sám do prčic.
Za komunismu byl se zimními pneu vcelku problém. Jezdilo se na protektory a univerzální pneu . Je zvláštní, že vše bylo normální,jezdilo se. Jen dnes,kdy podnikatele s vlivem a dlouhými prsty do politiky,prosadí zimní pneu do zákona. Najednou jsou univerzální ty nejhorší atd. Dnes ,kdy téměř sníh už není ,to prostě s in.pneu nejde🤣. On když náhodou ten sníh je,tak je vlastně jiný než kdysi 🤣. Ano,je lepší zimní,souhlasím,ale s univerzální lze v pohodě také jezdit. Je to o přizpůsobení jízdy ,nic jiného. A ne, že zimní nebo nic. EU 🤮
Není, máme povinnost mít 4mm vzorek v zimě, jinak jste ze hry venku. To je možná taky vliv těch vašich dlouhých prstů? Takže prostě potřebujete dvě sady. Jak to bylo dřív, si už nepamatuju, ale sám jsem jezdil se š120 na Barum OR34 celoročně, nikdy jsme na tom zimní neměli, ani řetězy. Vlastně si moc neuvědomuju, že by se kupovaly nový, to šlo tehdy mimo mě. Jenže 780kg (nebo kolik) vážící škůdka není Oktávka s 1,5t a prostě se jezdilo. Vím, že kamarád, co měl přezuto na zimní "traktory", tam jsme měli skoro problém utrhnout to do smyku (byli jsme moc opatrní a pomalí, to dá rozum) ale rozdíl proti univerzálkám byl brutální. Takže jo, univerzální jsou v pohodě, sám je teď mám a už je znova nekoupím, dorazím to zase v létě, na zimu mám připravené zimáky a stejně jsem se vloni neobešel bez řetězů. Ty auta dneska, to už prostě nejsou stodvácy. A kdo bude argumentovat, že váha moderního auta nemá vliv, že je to všechno jen o řidiči, že se přece do kufru dávaly závaží (já taky), tak je podle mě blb, ale můžu se plést, nebo jsem moc starej. :-)
Záleží kdo jak chce a potřebuje. Celoročky jsou pro mě osobně nevýhodné, protože stejně dřív nebo později se dostanu do situace, kdy potřebuji druhou sadu na přezouvání - typicky hloubka vzorku méně než 4mm, které jsou povinné v zimním období. Nemá smysl celoročky vyhodit a koupit novou sadu, když s nimi chci jezdit i v létě. Takže proč bych měl mít jedny celoročky nové na zimu a druhé ojeté na léto? To si radši koupím pořádné zimní a pořádné letní, ty kola mi zůstanou a prohodit kola není taková práce, aspoň je příležitost omrknout brzdy... Ale každému podle jeho chuti.
oklikou se dostáváme k tomu, že i staré auto s "tradičním" ovládáním je s chytrým mobilem vlastně skoro moderní, protože kde není co ovládat dotykovým displejem, tam stačí přehrávač, hands-free a navigace, která v tom mobilu je a ve výsledku to vypadá lépe, než ty například v článku vyobrazené ošizené krámy.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Takže pokud bude stát resp. ministr dopravy politicky silný, tak jeho cílem bude vyšší inflace, aby numericky lépe naplnil SFDI, namísto třeba zdražení mýtného na hladiny okolních států, aby se trochu zmírnily tranzitní proudy nákladní dopravy, i když sám netuším jestli je to dobrý nápad. Podle mě indexace dálniční známky o inflaci je pouze další proinflační stimul, tam není hledání kvality za nejlepší cenu, prostě za rok dostaneme zase víc…