Bez práce by měli být v první řadě manažeři. Ti podlehli green dealu a vyhodili spoustu peněz za výrobu elektroaut.
Ale blbost, ten Green Deal jim vnucuje Evropská komise a EU jako celek, oni se jen snaží přizpůsobit situaci. Bohužel v tomto dost zaspali, Čína je dávno před nimi a oni jsou navíc zoufale drazí a nepružní. Při tom, kolik zbytečných agend se v automotive dělá a kolik lidí se tomu věnuje, se ani nedivím. Bez bolestivých úsporných opatření to nepůjde, je to to hamletovské Být či nebýt, buď radikálně zefektivní svůj provoz a dostanou se do černých čísel, nebo zaniknou, takových firem, i obrovských, už bylo. A jelikož jsme silně napojeni na DE ekonomiku a její vývoj určuje vývoj i u nás, i nás by pád VW setsakra bolel. Prostě někdy se musí udělat i bolestivá opatření, ti lidé bez práce neskončí, budou mít zajištěnou rekvalifikaci, bohaté odstupné a měkký německý soc. systém se o ně postará. A věřte, že vím, o čem mluvím, v automotive se pohybuji už 16 let.
Tak u nas v jedne restauraci maji stale hotovky do 130Kc. A maji porad plno, takze to jde i takhle...
U nás je taky taková restaurace, navíc dobře vaří a dávají docela velké porce, taky je tam stále plno. Je to určitě lepší obchodní model, než vyšroubovat ceny a čekat na každého jednoho zákazníka, abych ho oškubal, to může fungovat u luxusních restaurací, ale tam za to musí aspoň nabídnout nějakou kvalitu.
Tak na dovolenou více než jednou lítá či jezdí dle sdružení cestovních kanceláří asi 72% tohoto národa. Jste tupý, závistivý senilní senior nebo tupá, závistivá lopata ?
Na dovolenou více než 1x za rok jezdí 72% obyvatel? No to bych chtěl vidět, na 2 dovolené a více za rok lítají pouze bohatí lidé, kteří mají velmi nadstandardní příjmy, normální člověk potažmo rodina horko těžko ušetří na 1 dovolenou ročně a spousta jich ani to ne, asi žijete trochu mimo realitu pane.
No tak když už je tam nainstalovaná elektřina, a to celkem moderně, ne před třeba 80 lety, tak to zase tak zapomenutý prostor asi není. Jinak to, jak je to tam nainstalované, je pěkná prasečina, určitě osekali tu zeď i s freskami a nainstalovali tam ty hnusné kabely, kdyby to aspoň dali do zdi a vyhnuli se těm freskám, ale toto je opravdu naprostý diletantismus a prasečina, takto dodrbat středověký dům s freskami.
Máte pravdu, informace o neštěstích se tehdy moc nešířily. Třeba v Ruďasu druhý den nebyla o neštěstí z 2. 5. ani zmínka, až čtvrtého května vyšla zpráva, ovšem zase (protože neexistovala taková kravina jako GDPR) s konkrétními jmény. Odkaz
Ano, přesně tak, události nepříjemné pro režim se zamlčovaly, nebo se pouštěly až se zpožděním, až to zkontrolovala cenzura a stranické orgány rozhodly, jestli ano či ne. Pozdní informování o havárii v Černobylu bylo typickým příkladem, přiznali to, až byli donuceni okolnostmi a několik dní se tvářili, jako by se nic nestalo. Prostě klasika, komanči...
Bohužel vás zklamu , už jen to ,že napíšete s nízkým vzděláním🙄🙏😂😂vypovida co jste zač .A jsou to roky zkušeností s vysokoškoláky 😂😂.Neznám jediného použitelného na ruce 😂😂
To byste se divila, kdybyste znala mého otce - všeuměl, prakticky nebyla práce, se kterou by si neporadil, papíry na všechno vč. autobusu, elektrika, plyn, voda, motory elektro i spalovací, cokoliv. Toto jsou jenom takové hloupé kecy a stereotypy, nic víc.
to víš že jo, bráško...přečti si to po něm ještě jednou ,než tady začneš filozofovat...typy co jim nic nevoní, stále hledají nějaký důvod si stěžovat, lidský práva..ano to jsou iqváči tvého ražení-ty Vysoká školo.... a pokud myslíš,že člověk jakéhokoliv vzdělání by měl mít mindrák z toho ,že si kdejakej blb přimaluje před jméno ing...o lalá, je jiná doba, teď jsou v kurzu šikovní řemeslínici, tak se prober pracujicí inteligente...ale jinak pokoj lidem dobré vůle... :D
Typická zamindrákovaná lopata, ale nic, každý je snad šikovný na něco, někdo snad rukama, někdo hlavou, nejhorší jsou lidé, co nejsou ani na práci, ani na myšlení, takoví jsou v podstatě nepoužitelní. Já se tu nad nikým nepovyšuji, jen říkám, že narativ vysokoškolák = obě ruce levé je pěkná hovadina, stejně jako dělník = blbec, obojí jsou to pěkné nesmysly 😉.
Taková přeprava byla samozřejmě legální. I v 80. letech to bylo legální. Akorát neznáte dopravní předpisy v té době platné. Počet osob byl asi překročen, ale v té době to bylo běžné i v autobusech.
Vyhláška 80/1966 § 32
Hromadná přeprava osob na ložné ploše nákladního automobilu
(1) Přepravovat na ložné ploše nákladního automobilu více než šest osob je dovoleno, jen je-li to nezbytně nutné k splnění hospodářských úkolů a nelze-li užít vozidla určeného k přepravě osob, a to na povolení okresního národního výboru; povolení musí mít řidič u sebe. Okresní národní výbor může povolení vydat pro jednotlivou přepravu nebo na určitou dobu, nejdéle však na dobu šesti měsíců. K přepravě se smí užít jen nákladního automobilu, jehož technickou způsobilost přezkoušel okresní dopravní inspektorát Veřejné bezpečnosti a od přezkoušení neuplynulo více než šest měsíců.
Ještě pokud si dobře vzpomínám, tak musely být na korbě pevně přidělané lavice, pokud se přepravovaly osoby. A je pravda, že se to dělalo běžně a nikomu na tom nepřišlo nic divného. Ono každé JZD nemělo k dispozici autobus a jak přepravit takové množství lidí na pole a zpět? Toto byla kolikrát jediná možnost.
Závorářka mohla nahlásit nepřítomnost kolegy a zároveň si zjistit aktuální situaci.
Topič není jen topič, ale má také povinnosti strojvedoucího když je na stanovišti. Musí tedy také sledovat návěstidla a trať, né se jen škrábat na vejcích.
Ti, co se smějí a mračí, jsou hňupi, protože přesně takto to na dráze fungovalo, strojvůdce i topič měli za povinnost sledovat trať, návěstidla a semafory a kontrolovat se navzájem. Např. při odjezdu vlaku ze stanice se oba podívali na hradla a strojvůdce řekl: Volno, topič se taky podíval a opakoval: Volno. To byla tzv. metoda 4 očí a ti dva chlapi se navzájem kontrolovali, aby neudělali chybu. Dnes je tam strojvůdce sám a musí mít vše pod kontrolou sám. Samozřejmě dnes už je podstatně lepší zabezpečení než tehdy, ale zase daleko míň lidí podél trati. Můj otec jezdil v 60. letech u ČSD jako strojvůdce ještě na páře.
Taky proto jsem zmínil, že mi přišlo zvláštní, že nás o té hrůze jen pár let po tragédii nikdo v Deštnici, kde jsme byli na brigádě, neinformoval.
A vy se divíte??? Určitě několik lidí z toho mělo špatné svědomí, jmenovitě třeba ten řidič náklaďáku, který tam ještě možná pracoval a nikdo nechce vytahovat staré tragédie a strašit tím třeba studenty. Prostě o nepříjemných věcech mlčeli, to bylo docela typické pro tu dobu.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Buď zavřou několik továren a přijde o práci několik procent zamestnancu, proběhne restrukturalizace. A nebo budou odborari stávkovat a přijdou díky jim o práci všichni- bankrot.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kdyby tak každý chápal tuto prostou matematiku...