Samozřejmě, potřebují to otočit, emise,povolenky,...
Za pár let budou spalovací auta dražší než elektroauta
Pak kdo je fanouškem spalovacích, kupovat je bude stejně, kdo bude myslet ekonomický koupí elektro
Bohužel je to holý fakt, teď není v módě zakazovat něco ale zdraží se to tak, že to lidi přestanou chtít sami
Kdyby 95% vrácených neskončilo tam kde ty z popelnic na plasty dávalo by to možná smysl.
To že se mají vybírat neseslapane radši ani nebudu komentovat před 22 hodinou, ať z krámu či popelnice na plasty skončí drtivá většina na stejném místě.
Ale vesměs jednoduché, pokud v krámě nevezmou, skončí v první popelnici co uvidím, to samé pokud nebudou brát petky například z ciziny.
Takhle jsem měl 95% recyklace v pořádku před barákem, saskarnou v krámě bereme nebereme to číslo opravdu nezvednou, spíše zhorší.
Ale kdo ví třeba to mají spočítané že se to o nějaké % zlepší, u mě už určitě né
Elektro může dávat význam pro lidi co mohou nabíjet doma z fve nebo v zimě za zmíněných cca 6kc ze sítě, nebo ideálně i v práci.
Takovým lidem může posloužit myslím docela dobře i jako hlavní auto. I kdyby mělo reálný dojezd jen 200km, obyčejnému člověku to na den stačí, na těch pár dálkových cest za rok přes 200km by použil druhé auto pokud by nechtěl řešit dobíjení cestou.
Souhlasím s autorem že pro určitou skupinu lidí to může dávat význam (viz první odstavec) ale takových případů je spíše zlomek než %
Nechápu jak mohou chtít elektromobilitu, když na to nejsou sítě.
Už teď brečí že to nezvládají, že nedokáží odhadnout spotřebu, až bude každý i kdyby 10 nabíjet 11kw auto, to jsem na ně zvědavý.
Nemluvím o tom, že hlavně na vesnicích bude veřejná nabíječka spíše rarita a nabíjet auto doma znamená navýšení jističe (a s tím už mají teď dost problém)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Baterie má také cyklickou životnost (nabíjení vybíjení) možná pár 1000 dostanete ale nevěřím, že se to neprojeví na délce životnosti. A že baterie stojí 10tky tisíc to stojí
1 odpověď