Pane Aschere, zde nejde jen o cenu el. automobilů, ale i o pohotovost k jízdě (nabíjení akumulátorů, pořízení akumulátorů, jejich ekologickou výrobu a likvidaci, na rychlost načerpání el. energie do akumulátoru, jeho hmotnost, která je tak cca o 1000 kg větší proti spalovacím motorům, s tím souvisí únosnost pneu, tuhost karoserie..., je to ještě řada dalších problémů, které s elektroauty souvisí.
Samozřejmě že cena není vše a každé auto má své. Spalovací mají zase jiné náklady co elektro nemá, rozhodnu se s přihlédnutím všech aspektů
Tak tohle je ten vysněný kapitalismus kdy pár stovek neschopných Bruselských politiků bude soukromým firmám nařizovat co mají vyrábět a když ne tak je za to trestat.Pletou si tržní hospodářstvi s komunistickým, kde všechny fabriky patřily státu.....a tak si o jejich výrobě mohl rozhodovat.Celý automobilový průmysl v EU by se měl vzbouřit a poslat celý EU parlament i s EU komisí konečně ....Někam.... a my občané by jsme je měli podpořit....jinak budeme chodit zase do práce pěšky protože nebudete mít ani na ekologické jizdné.💤💤🤣😂😇
Bohužel v Evropě je i hodně čistě elektrických závodů, kterým se zákaz hodí
Samozřejmě, potřebují to otočit, emise,povolenky,...
Za pár let budou spalovací auta dražší než elektroauta
Pak kdo je fanouškem spalovacích, kupovat je bude stejně, kdo bude myslet ekonomický koupí elektro
Bohužel je to holý fakt, teď není v módě zakazovat něco ale zdraží se to tak, že to lidi přestanou chtít sami
Kdyby 95% vrácených neskončilo tam kde ty z popelnic na plasty dávalo by to možná smysl.
To že se mají vybírat neseslapane radši ani nebudu komentovat před 22 hodinou, ať z krámu či popelnice na plasty skončí drtivá většina na stejném místě.
Ale vesměs jednoduché, pokud v krámě nevezmou, skončí v první popelnici co uvidím, to samé pokud nebudou brát petky například z ciziny.
Takhle jsem měl 95% recyklace v pořádku před barákem, saskarnou v krámě bereme nebereme to číslo opravdu nezvednou, spíše zhorší.
Ale kdo ví třeba to mají spočítané že se to o nějaké % zlepší, u mě už určitě né
Elektro může dávat význam pro lidi co mohou nabíjet doma z fve nebo v zimě za zmíněných cca 6kc ze sítě, nebo ideálně i v práci.
Takovým lidem může posloužit myslím docela dobře i jako hlavní auto. I kdyby mělo reálný dojezd jen 200km, obyčejnému člověku to na den stačí, na těch pár dálkových cest za rok přes 200km by použil druhé auto pokud by nechtěl řešit dobíjení cestou.
Souhlasím s autorem že pro určitou skupinu lidí to může dávat význam (viz první odstavec) ale takových případů je spíše zlomek než %
Evropa si kope vlastní hrob už se moc těším až evropský automobilky zkrachujou a rád jim to pomůžu urychlit koupí auta z Číny 😉 holt kdo chce kam.... Evropani si svou cestu už zvolili takzvaně do kopru 😂
Ono není co jasat. Pokud automobilky zkrachují, Čína si bude moct dělat s cenou co chce, jedině konkurence tlačí ceny dolů
Nechápu jak mohou chtít elektromobilitu, když na to nejsou sítě.
Už teď brečí že to nezvládají, že nedokáží odhadnout spotřebu, až bude každý i kdyby 10 nabíjet 11kw auto, to jsem na ně zvědavý.
Nemluvím o tom, že hlavně na vesnicích bude veřejná nabíječka spíše rarita a nabíjet auto doma znamená navýšení jističe (a s tím už mají teď dost problém)
Když si dám ovárek s křenem, vydatnější polívčičku, knedlo vepřo zelo, zapiju to pár pivisky a proložím panáčkem tak vám obezita ani jiné choroby z přejídání a chlastání nehrozí. Když si vy zapálite ty své smradlavé cigarety, škodíte nejen sobě ale i všem okolo. To je zásadní rozdíl mezi kouřením a přejídáním.
Tady jde o pointu, co přijde příště, zrušení televizi v gastro? Při fandění jsou lidé hlučnější a určitě to bude diskriminovat a rušit někoho, koho fotbal nezajímá.
Pokud se kuřákovi nelíbí že někde kouřit nemůže, jde jinam, nekuřák má stejnou volbu 😉
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Čína automobilky dotuje, EU je pokutuje, jak to musí dopadnout musí být jasné i člověku co nemá ani základní vzdělání.
V Bruselu nevyšli asi ani ze školky
1 odpověď