Kdysi, když měl Schumacher ještě všech pět pohromadě, tak prohlásil, že pokud by měla být F1 skutečně objektivní, spravedlivá a hlavně, pokud by měl vyhrát ten skutečně nejlepší jezdec, musel by celý šampionát vypadat jinak. Počet závodů by byl stejný jako počet jezdců a továrních značek, no a jezdci by se různých závodech dokola střídali vždy na různých autíčkách. Na a po letech to platí dvojnásob.
Neměl jsem na víc, než na první důvod. Přesně ve smyslu "sytý hladovému nevěří".
Je jasné, že se to několika už teď pracháčům vyplatí. Je jasné, že některé (mnohdy naprosto zbytečné kancelářské - státní) posty lze dělat z domova. Ale všechny řemeslné, ubytovací, přepravní, ale i učitelské profese z domova prostě dělat nemůžete ! A na těchto produktivních profesích stojí skutečný život společnosti ! A ty jsou v některých případech zcela zničené, nebo je to čeká !
Už první odstavec v podstatě řekl vše, zbytek netřeba číst. Bylo tam řečeno vše o tom úžasném člověku, o tom co ho kvalifikuje k tomu, aby se vyjadřoval za lidstvo. V poslední době je nějak zvykem, že se k těmto věcem kvalifikovaně vyjadřují v podstatě budižkničemové, kteří jaktěživo nevytvořili žádnou skutečnou hodnotu. Pane, každý zmíněný zedník, nebo jiný pracovitý člověk, který má všech pět pohromadě, už ví, že to samozřejmě nebude jako dřív. Ne proto, že to nejde, ale proto, že takzvaní nadlidé to nechtějí a celou tuto situaci vytvořili k prospěchu svému. Takže, jděte klidně tančit, pak moudře promluvte a nebojte se vy a vám podobní to nejspíš ustojíte. Tak čao chytrolíno !
V tom článku je jedna myslím nejdůležitější zmínka ze všeho co tam bylo řečeno. A sice to, že tak dobrá auta, jako za starých dobrých časů, se už asi nikdy vyrábět nebudou. Tedy ty komůrkové diesely. Po revoluci jsem dovezl zmíněný Mercedes, Piáno, třílitrový pětiválec se zmíněným motorem. Měl nalítáno jako taxi 700 tisíc. Když jsem ho za pět let bez jediné zásadní opravy prodával, tak měl milion. Ještě dnes ho občas vidím jezdit. A druhá věc, Peugeot 405 měl tak vychytanou antikorozní ochranu, že ani po dvaceti letech provozu nebyla koroze skoro nijak patrná. Dnešní autíčka, vybavená všemi těmi elektronickými nesmysly a zatěžovadly těmto autům nesahají ani po kotníky !
Dovolil bych si pro všechny, pro které ruská technika znamená sprosté slovo poznamenat toto, a to bez politického podtextu : Rusové vždy konstruovali svou techniku výhradně účelně s tím, že přesně věděli k čemu to potřebují a to mnohdy i přes to, že neměli ideální podmínky. A ještě pro největší škarohlídy doplňuji, že to byli právě Rusové, kteří poprvé dostali sviji techniku a následně člověka do vesmíru. K tomu se dopracovali pouze vlastním výzkumem vlastních vědců a techniků. Američani k tomu potřebovali ukrást Německý raketový program a především unést Von Brauna, jinak by se na ten měsíc nedostali asi nikdy. Tak takhle vážení.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Až vyhraje s českým vozem, jak to bývalo v minulosti, tak to bude hodné obdivu, ale do té doby nezajímavé. Ale ono to už asi s českým vozem nehrozí co ?
4 odpovědi