Sám používám iphone ale tohle je opravdu nuda, od iphonu 12 poslední velká inovace designu a od té doby maximálně lepší foťák nebo procesor, samotný ios začíná vypadat jak android. Boční tlačítka k foťáku mi připadají jak znouzecnost udělat něco aby telefon trochu vynikal. A opravdu nechápu že "špičkový iphone 16" nemá 120hz display, to bych u telefonu za 24K teda opravdu čekal. Co vidím jako + je zpracování a materiály, jinak je to opravdu nuda....
Jako je fakt že taky jsem měl 20 let stary VW ale nikdy nehulil takhle černě. Teď mám passata B8 a výfuk je čistý že by se z něj dalo jíst, z auta leze snad jen vzduch. Chápu že někdo nemá peníze na novější auto, ale jet za takovým čoudem je fakt nádhera. Hned zapínám vnitřní okruh. Další nechápu že starý tatrovky který začmoudí celou ulici jsou v pohodě….
Kdysi jsem jako IT technik dělal na jedné STK, když se zavřelo pro veřejnost přijeli bazarníci se svími auty, myslíte že ty auta někdo pořádně kontroloval? Jen stály v hale protože tam ty auta musí strávit nějaký čas. Sice už dnes se musí všechna auta fotit, na halách jsou všude povinné kamery, ale je to všechno k ničemu, protože to stejně nikdo nekontroluje.
Většinou komplikace na silnici způsobují ti co striktně dodržují rychlost, neříkám aby se na 50 létalo 80, ale kolikrát jak vidím ty vystrašené víkendové jezdce mám dost. Prostor kolem sebe nevnímají, dupání na brzdy zbytečně aby za značkou 50 nejeli náhodou 51, trhání volantem, auto zastaví na semaforu tři délky před dalším autem (díky tomu jsem jednou málem boural, protože jsem opravdu nečekal že si před sebou dědula nechá tři auta volno:)
Myslím že ta elektromobilita musí člověka i bavit. Znám spoustu lidí co jsou totální uživatelé a auto mají pouze jako spotřební věc z bodu A do bodu B. V elektro autě musí člověk asi přemýšlet jinak, vidím to denně, auta s EL na značce jezdí více s rozvahou, brzdí provoz aby ušetřili drahé Kwh, nebo mě baví EL auta na dálnici nalepené za kamionem jedoucí 90. To je teda otročina auta jak sviňa. Mně už u mého diesela štve vypalovaní DPF, kdy ho nechávám v klidu vypálit, udělám si kolečko po rychlostce. Ale abych ještě po cestě řešil kde a jak dlouho budu nabíjet, no to asi ne. Náš generální ředitel měl Enyaca na týden, a říkal že nabijecí síť je mizerná. Až u třetí nabiječky se mu podařilo nabít, nevím co pak člověk může dělat když se mu tohle stane někde na dálnici v zahraničí. Když se IV vybije, je to na odtah nebo centrálu. Další věc je že do svého Passata naliju plnou a jedu až do Bašky vody na jeden zátah a za 5 litrů nafty s klimou a se všemi vymoženostmi na palubě. Do města asi dobrý ale jinak k ničemu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dneska s těžkostí lidé zaplatí 5mega hypotéku za život natož 50 miliónů…. To nemohou myslet vážně.