Tak určitě. Izrael, země s jednou nejlepších zpravodajských služeb na světě, začne bombardovat svými přesnými zbraněmi nevinné ženy a děti. M V zemi, se kterou nejsou oficiálně ve válečném stavu. Navíc, když, jsou pod tlakem levicových progresivistů z USA i Evropy. Ne, oni dobře vědí kam mířili a koho trefili.
No mají tak úžasnou zpravodajskou službu, že se o událostech o loňském 7. říjnu dozvěděla až ze zpráv v televizi. A nezlobte se, bombardovat cizí hlavní město a riskovat nevinné oběti civilního obyvatelstva, byť by tam ti teroristé momentálně opravdu byli, je docela síla. Zmiňovaná čtvrť Mazze je údajně normální velká obytná čtvrť s probíhající hlavní damašskou dopravní tepnou, o nějakém mimořádném střežení celé čtvrti, jak o tom hovoří článek, nemůže být řeč.
Ti, co přešli na elektřinu takové starosti už nemají. Dehtař řeší jakou naftu tankovat, jestli má dostatek adblue, modlí se, aby mu to v mrazu naskočilo, když se to povede a za klapotu studeného motoru a oblaků jedovatého dýmu se snaží rozškrábat led z auta, v bundě ve vymrzlém autě dojede těch 10 km do práce. Elektromobilista má už nastaveno, že se mu to auto předehřeje, jenom odpojí nabíječku a sedne si do vyhřáteho autíčka a jede. Jasně, dehtař spíše věří chlapům v hospodě, že elektromobilisté mrznou ve svých autech, on přece nechce mrznout...
Popisujete dehtaře tak před třiceti lety. Teoretických řečí o nutnosti zimní nafty jsem každý rok přečetl nespočet - skutečnost - za dvacet let dehtaření jsem neměl jeden jediný problém s nastartováním, s kouřením motoru (odchází jen pára) nebo nějakým mrznutím. Těch pár minut, než sedačky a vozidlo začnou topit, to každý vydrží. A AD blue mi vždy doplní v každoročním servisu, ani netuším, že se má nějaké dolévat nebo že snad může i zamrznout. Zato ta pohoda, když si dojedete do Rakouska na lyže i zpět bez tankování (dojezd 1200 km). Jaký dojezd máte Vy?
Válku začali Rusové a to co se tam nyní děje je odpovědnost západu. Jeho neschopnost a zbabělost !
Souhlas. Civilizovaný svět (Evropa, USA, Kanada, Austrálie atd.) = 1 miliarda lidí, Rusko 140 milionů, průmyslová a technologická převaha civilizovaného světa - min 20x větší, než Rusko, ale jeden ruský diktátor s námi cvičí, jak s malým Jardou.
A jak to ti policajti v Anglii udělali, když nemají u sebe zbraně? Teda kromě elektrického palaryzéru, ale ani ten nemají všichni a všude.
Jak to udělali opravdu nevím. Napadlo mne, že nejspíše použili střelnou zbraň. On i v Anglii je policajt a policajt. Ti městští bobíci možná zbraně nemají, ale jsou jiné jednotky, které ty zbraně mají naprosto určitě. Třeba ti na dálnici, tam by s domluvou a elektrickým paralyzérem asi mnoho aut nezastavili.
Policistům se nepodařilo řidiče na dálnici zastavit.....jízda v protisměru na dálnici je tak nebezpečná, že při případné čelní srážce jsou ohroženy životy několika nevinných lidí. Před časem tak v Anglii policie řidiče, který odmítal na dálnici v protisměru zastavit, preventivně za jízdy zastřelila. To náš řidič měl štěstí, že jezdí po Česku.
Znám lidi a že jich není málo,co v 60 už chodí o Berlích,jsou vyřízení natož ještě chodit 7let do práce.
Já zase znám lidi, kteří chodí do práce i v 86 (ombudsman Křeček), běžně do 70 (všichni soudci, ti si to dokonce údajně sami vymohli), přes 65 chodí do práce všichni lékaři, herci, poslanci, většina státních/krajských/městských úředníků, advokáti, soukromí účetní, všichni soukromí podnikatelé atd. atd. Ale samozřejmě rozumím tomu, že zaměstnanců fyzicky pracujících ve výrobě se to týkat nemůže. Také nerozumím tomu, proč musíme na 100% pracovat do dne dosažení důchodu a pak ze dne na den být "nepoužitelní". Proč nikoho nenapadlo, že do důchodu by se mohlo odcházet i postupně - např. 2 roky pracovat jen 6 hodin plus pobírat částečný důchod, další rok jen 3 dny v týdnu apod. Takže pracovat méně a úměrně ubývajícím silám a přitom si udržet další čas vyšší příjmy.
Škoda, že zanikla značka. Jako kluk pamatuji na veletrhu v Brně, si saaba koupil přímo z expozice krasobruslař Karol Divín. Byla to podívaná a supertlačenice, sportovec a krásné auto.
SAAB 96 byl jasná jednička reprezentativního vozu v tehdejší ČSSR. Měl ho i Miroslav Horníček a Emil Zátopek. Ten byl okolo roku 68 i tváří reklamy na tento vůz se sloganem - "Se SAABem se cítím jako za mlada - zase tak rychlý a spolehlivý" nebo tak podobně.
Jen dvě drobosti. To označení 93 a 95 sám Saab přezentoval jako "devět tři" a "devět pět", proto taky jsou ty čísice vůči sobě výškově posunuté. Saabisté by to mohli vědět.
No a co se týká tuzexových bonů, dostávali v nich výplatu třeba také dělníci, kteří pracovali v zahraničí na tzv. "montážích" - třeba stavba curkovaru někd v Africe. Takže i celkem úplně obyčejní lidé, nejen ti "co maj v přízni emigranty".
Přesně. SAAB 93 bylo úplně jiné vozidlo - poválečný typ, předchůdce typu SAAB 96. SAAB 95 potom bylo označení SAABu 96 ve variantě "combi" = sedmimístný vůz (rozkládací dvě sedadla v kufru proti směru jízdy), jezdilo jich pár i u nás, patrně dovážel TUZEX.
Já ho pamatuju v prodeji kolem r. 1970 jako Saab 96V4 už s motorem z Fordu Escort 1498 ccm. Tenhle typ vlastnili např. Gott, Laufer, V. Voska aj. známé osoby.
Kvůli emisím musel dvoutaktní tříválec skončit. Musel být nahrazen čtyřtaktem, volba moc široká nebyla, do malého prostoru po malém tříválci se řadový čtyřválec nevešel, volba proto musela padnout na krátký vidlicový čtyřválec, takový moc automobilek nedělalo, jedním z mála byl právě ford z tehdejšího modelu 15M s předním pohonem.
Já s vámi plně souhlasím. Jenom bych doplnila KOMU by se v 80 letech chtělo... v narážce na americké prezidentské volby doplňuji - psychopatovi. Otázka (ne)zaměstnanosti kategorie 50-65 ovšem zůstává i tak nezodpovězená
Autor článku zapomněl na ombudsmana pana Křečka - dnes 86 let, nástup do funkce v 82 letech...
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Všichni tušíme, jak se tyto žebříčky tvoří. Nebo snad oni hodnotitelé projeli za zimu všechna evropská střediska, aby mohli spravedlivě porovnávat a hodnotit? Samozřejmě, že ne. Je to hlavně účinný druh reklamy. Na podzim se pozve do střediska pár novinářů na gratis pobyt, výsledkem je oslavný článek v médiích. Kdysi jsme po článku v médiích navštívili "nejlepší zimní středisko na světě" - švýcarské Saas Fée. Něco tak mizerného jsme dlouho nezažili, dokonce jsme odjeli ze zaplaceného hotelu o dva dny dříve a přemístili se do oblíbených italských Dolomit. Ty u nás vedou - 300 dní v roce slunečno, nové moderní lanovky, sjezdovky i hotely, žádné únavné "kotvy" jako na ledovcích, úžasná gastronomie - i několik občerstvení na každé sjezdovce, navíc časově dosažitelné autem za pár hodin.