Slovensko bude pokračovat v ochraně vlastního trhu před dovozem zemědělských produktů z Ukrajiny. A to je špatně?
A proč se brání dovozu zrovna z válkou trpící Ukrajiny? Opravdu akt rytířství a pomoci v nouzi. Jednoho dne válka skončí, pak bude Fico i Urbán na Ukrajině velmi populární. Ropa jim přes Ukrajinu ale určitě nepoteče.
Proč ten údiv většiny diskutujících a našich politiků? Ani po dvaceti letech nejsme schopni splnit všechny podmínky plnohodnotného členství v EU - maastrichtská kritéria a přijetí eura. Naopak euro neustále odmítáme, neustále ho odmítá i většina dnešních diskutujících. Proč by měl významné portfolio dostat reprezentant země, která se vytrvale odmítá připojit k těm nejzákladnějším dohodnutým podmínkám vstupu do EU?
Před lety se v jedné části Tokia rozhodli na radnici, popřát k narozeninám nějakému člověku. Nevím jestli slavil 100 a nebo ještě víc, ale u něj doma zjistili, že je po smrti. Pohřební ústav nikam nic nehlási, tak se to úřady nedověděly. Přibuzní to také neoznámili a brali dál jeho důchod.
Ano, někde jsem četl totéž, psali o tom otevřeně, že je to údajně masová záležitost - zemřelého nenahlásit a brát jeho důchod. Holt asi i v Japonsku jsou peníze až na prvním místě. Proto tolik stoletých.
Bezohlednost na českých silnicích je smutná realita a výsledek velmi špatné práce dopravní policie !!!
Špatná práce dopravní policie? - Žádná práce dopravní policie. Když chci vidět opravdu dohlížejícího dopravního policajta, tak musím vyjet za hranice - kamkoliv, do 10 minut dohlížející hlídku určitě potkám. V Čechách - nikdy!
Jel jsem kolem místa nehody a žádný trefený strom tam není.
Dík za info, byla to moje domněnka, golf vypadá totálně zdemolovaný a jestli řidiče octavie jen ošetřili na místě, tak tam něco nesedělo, proto ta domněnka o nárazu golfu nejen do octavie, ale i do stromu. Stejně takto blízko u tak kvalitní rychlé silnice nemají co dělat resp. mají být odděleny svodidlem.
Octavie a golf jsou prakticky totožná auta, při čelní srážce by měli cestující dopadnout podobně, to zjevně není tento případ, cestující v golfu dopadli mnohem hůř, golf vypadá totálně zdemolovaný, nehrál v tom náhodou negativní roli strom, který v blízkosti takto kvalitní silnice zjevně nemá co dělat?
Bavíme se nad názvy, ale že většinově státní AirBaltic ani ne dvoumilionového Lotyšska, založená v roce 1995 vlastní 48 airbusů!!!!! jaksi přecházíme. Jaký kontrast k další dnešní zprávě o tom, jak kdysi státní České aerolinie končí po 100 letech (když dnes provozují jedno jediné letadlo). Opravdu jsme nejschopnější národ Evropy.
Ja myslim, ze vlada muze byt v klidu. Kdo plati Stredulu? Ten je poplatny vlade. Takze za me jediny postup. Generalni stavka statnich zamestnancu..predevsim socialka, stavebni, pracak, financak a to neomezene. Nekyvnout na min jak 15 %. Oni maji krky plny, takze bez ustupku. Stat se z toho zastavi. To je jedina sance neco zmenit.
A není 15% málo Vladimíre Iljiči, proč ne zrovna 30% nebo rovnou 100% a výsluhy po roce zaměstnání. Za tu dřinu a neustálou práci pod tlakem zlých nadřízených by se na takové platy státních zaměstnanců přeci měli zaměstnanci v podnikatelské sféře rádi a s láskou ze svých platů složit.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A co by měl jako Fiala dělat? Znárodnit jako komouši? Je to soukromá firma, nemá žádné závazky vůči České vládě. Její rozhodnutí a nikdo do toho nemá co kecat.
4 odpovědi
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ona taková firma je reprezentativním vzorkem stovek podobných zahraničních firem. Fiala by se měl samozřejmě pídit po důvodech, proč taková firma odchází už jen proto, aby věděl, jestli podobně neodejdou právě i ty stovky dalších. A jestli se jí vyplatí přesunout výrobu do drahé Francie, tak pro Vás to není k zamyšlení?