My bychom hlavně měli brzdit se vším, včetně dopravy. A ano, auta nedělají jen CO2. Také nesmíme zapomenout na výrobu paliv a těžbu ropy, to je také dost znečišťující aktivita.
Jinak baterky 20 let +, toho se nebojte. Fabriky už čekají na recyklovatelné články a furt nic. Moje C-Zero má 12 let, 1400 cyklů a baterka je úplně v pohodě. Auto už se ale rozpadá.
My zkrátka děláme spoustu věcí úplně špatně. A prvopočátkem je právě naše lenost.
Baterky 20 let + mate na mysli staré články, které se používaly 15 a více let dozadu. Ty ano. ty byly dobré. Jsou ale především v hybridech a plně elektrické smysluplné auta byly zařezány a nedostaly prostor. Viz Golf IV. generace, ktery dodnes jako elektro pořád jezdí. Na původní baterky podotýkám. Nechtějte je srovnávat s těmi dnešními.
Zkuste se zamyslet nad tím, že pokud je něčeho 0.03 % a pak se to zvýší na 0.04 %, tak o kolik to ve skutečnosti je. To je přece strašně moc. Ono se to nezdá, člověk si řekne, že je to malé číslo, ale ono i to malé číslo má dost nedozírné důsledky. Nevím, jak jste starý, ale já si ještě pamatuji teplá (a ne tropická) léta a normální zimy bez extrémů. Každou zimu se bruslilo na obou rybnících u nás ve vsi. A dnes? Když je změna klimatu patrná pro jednoho smrtelníka za vcelku krátký život, něco určitě špatně je. Samozřejmě, že to nedělají zdaleka jen auta.
Dělá to především naše pohodlnost, plýtvání a pocit blahobytu. Vyplýtváme planetu následujícím generacím. Vyrábíme nesmysly, které nejsou nezbytné. K čemu jsou cigarety, k čemu je alkohol, k čemu jsou drogy? Jsem živým příkladem toho, že se bez toho dá žít.
Máme nastavenou nesmyslnou politiku v mnoha případech. Třeba když si objednám v Číně deset zásilek postupně, desetkrát to musí někdo zabalit a doručit. Kdybych si objednal jednu s deseti kusy, budou mě otravovat celníci. Tak si raději objednám postupně deset kusů. To je ale špatně.
A na takových paradoxech tady žijeme...
A pokud mluvíte o oteplování, tak doufám víte, že co2 dělá pouze zlomek skleníkových plynů a ani z daleka není tak nebezpečný, jako jiné plyny z téhle třídy. Pro představu cca 77% skleníkových plynů vypouští energetika. z toho cca 33,3% dělá doprava. Tzn. cca 25% z celého dělá doprava. Kolik myslíte, že z tohoto tvoří osobní automobily v Evropě?! 1%0,5% nebo ještě méně? Takže mi nevykládejte, že elektroauty v EU spasíme svět.
Zkuste se zamyslet nad tím, že pokud je něčeho 0.03 % a pak se to zvýší na 0.04 %, tak o kolik to ve skutečnosti je. To je přece strašně moc. Ono se to nezdá, člověk si řekne, že je to malé číslo, ale ono i to malé číslo má dost nedozírné důsledky. Nevím, jak jste starý, ale já si ještě pamatuji teplá (a ne tropická) léta a normální zimy bez extrémů. Každou zimu se bruslilo na obou rybnících u nás ve vsi. A dnes? Když je změna klimatu patrná pro jednoho smrtelníka za vcelku krátký život, něco určitě špatně je. Samozřejmě, že to nedělají zdaleka jen auta.
Dělá to především naše pohodlnost, plýtvání a pocit blahobytu. Vyplýtváme planetu následujícím generacím. Vyrábíme nesmysly, které nejsou nezbytné. K čemu jsou cigarety, k čemu je alkohol, k čemu jsou drogy? Jsem živým příkladem toho, že se bez toho dá žít.
Máme nastavenou nesmyslnou politiku v mnoha případech. Třeba když si objednám v Číně deset zásilek postupně, desetkrát to musí někdo zabalit a doručit. Kdybych si objednal jednu s deseti kusy, budou mě otravovat celníci. Tak si raději objednám postupně deset kusů. To je ale špatně.
A na takových paradoxech tady žijeme...
A 10x to přiveze loď s olejovou skvrnou za prdelí a černým oblakem nad komíny.
Zkuste se zamyslet nad tím, že pokud je něčeho 0.03 % a pak se to zvýší na 0.04 %, tak o kolik to ve skutečnosti je. To je přece strašně moc. Ono se to nezdá, člověk si řekne, že je to malé číslo, ale ono i to malé číslo má dost nedozírné důsledky. Nevím, jak jste starý, ale já si ještě pamatuji teplá (a ne tropická) léta a normální zimy bez extrémů. Každou zimu se bruslilo na obou rybnících u nás ve vsi. A dnes? Když je změna klimatu patrná pro jednoho smrtelníka za vcelku krátký život, něco určitě špatně je. Samozřejmě, že to nedělají zdaleka jen auta.
Dělá to především naše pohodlnost, plýtvání a pocit blahobytu. Vyplýtváme planetu následujícím generacím. Vyrábíme nesmysly, které nejsou nezbytné. K čemu jsou cigarety, k čemu je alkohol, k čemu jsou drogy? Jsem živým příkladem toho, že se bez toho dá žít.
Máme nastavenou nesmyslnou politiku v mnoha případech. Třeba když si objednám v Číně deset zásilek postupně, desetkrát to musí někdo zabalit a doručit. Kdybych si objednal jednu s deseti kusy, budou mě otravovat celníci. Tak si raději objednám postupně deset kusů. To je ale špatně.
A na takových paradoxech tady žijeme...
Je to velké číslo. Netvrdím. Ale zanedbatelný zlomek z tohoto čísla dělají evropské automobily. A uvědomte si, jak turbulentní doba byla těch posledních 100-130 let. Co se kde rozjíždělo, vypouštělo atd. To se dneska už taky brzdí a filtruje. Tak nerozumím tomu, proč se pořád někdo obouvá do petrol heads a motoristů, když tam jádro pudla není. Já vám garantuji, že když srovnáme CO2 za výrobu a život 3.0i a vašeho eko elektroauta, budeme cca na stejných číslech. Pokud dokonce nebudou ta vaše vyšší. Ještě k tomu mi to auto vydrží i 20 let. Při správné péči i déle. Vaše baterky nevim, nevim. Za 5 let hurá pro nové.
Určitě, jako alternativa k motorům elektroauta spalovacím PECKA! Ale nevidím důvod, proč by mi měl někdo kázat, čím budu jezdit, čím budu topit etc. Až budou jezdit jenom elektrolodě a létat pouze elektroletadla a po celém světě se zavřou uhelné elektrárny a další provozy OPRAVDU dělající problém a toto nepomůže..... Tak se můžeme bavit, jestli má smysl k tomu řešit i auta a kotle v Evropě!
*Oprava :Alternativa k motorům spalovacím
Není to špatný. To netvrdím. špatná je masová manipulace schovávající se za prosazování našeho blaha a blaha naší planety. Nesourodé a zavádějící informace s údajným vypouštěním neskutečného množství CO2 a tím zatěžující planetu. Jen pro info v atmosfere je 0,04% CO2 (zvedla se za posledních 100 let z nějakých necelých 0,03%). .Opravdový problém nastane při cca 5%. Už vidím, jak Evropa zachrání svět tím, že se tu bude jezdit v elektroautech, která si běžný český občan nejen, že nemá, kde na sídlišti nabíjet, ale ani si jej při průměrném stáří aut na našich vozovkách 16-14 let evidentně nemohou dovolit.Ještě jsem nikoho ze zastánců greendeal neslyšel rozumně odpovědět na tuto problematiku. Pouze v jednom kuse uhýbavé odpovědi, nebo pokusit se téma změnit. Je super dělat poskoka Bruselu a přitom existenčně ničit vlastní národ.
Určitě, jako alternativa k motorům elektroauta spalovacím PECKA! Ale nevidím důvod, proč by mi měl někdo kázat, čím budu jezdit, čím budu topit etc. Až budou jezdit jenom elektrolodě a létat pouze elektroletadla a po celém světě se zavřou uhelné elektrárny a další provozy OPRAVDU dělající problém a toto nepomůže..... Tak se můžeme bavit, jestli má smysl k tomu řešit i auta a kotle v Evropě!
Mrkněte se na specifikace elektrických Golfů. Ty se třeba nabíjely ze dvou fází. Ale to vás samozřejmě nezajímá, vy jste chtěl jen ukázat, jak je někdo mimo. Mimo jste vy. Pokud budu mít k dispozici L1, L2 a PEN (tedy klasickou trojlinku), nabiju Golfa plným výkonem. Golfa bych si samozřejmě nekoupil, jen říkám, že to není problém.
Řešíme úplný nesmysl. Původní otázka zněla úplně jinak. Že jste ji nepochopil, je věc jiná.
Původně pisatel netušil, že 230V a 400V je tatáž soustava, jen jde o to, jak připojíme zátěž, zda mezi fáze, nebo fázi proti nule. Myslel si, že někdo prohodí "kabel s 380V za kabel s 220V". Zkrátka si myslel, že jsou to odlišné soustavy. Nejsou.
Obecně mám pocit, že kvůli elektromobilitě by se všichni hrozně hádali, ale nikdo vlastně neví, proč. Nikdo tomu moc nerozumí, tak je to zkrátka pro něj všechno špatně. Bude se dál tankovat a basta. A když ne benzín, tak vodík určitě (ale už nedomýšlí, že vodíkové auto je také elektromobil).
Není to špatný. To netvrdím. špatná je masová manipulace schovávající se za prosazování našeho blaha a blaha naší planety. Nesourodé a zavádějící informace s údajným vypouštěním neskutečného množství CO2 a tím zatěžující planetu. Jen pro info v atmosfere je 0,04% CO2 (zvedla se za posledních 100 let z nějakých necelých 0,03%). .Opravdový problém nastane při cca 5%. Už vidím, jak Evropa zachrání svět tím, že se tu bude jezdit v elektroautech, která si běžný český občan nejen, že nemá, kde na sídlišti nabíjet, ale ani si jej při průměrném stáří aut na našich vozovkách 16-14 let evidentně nemohou dovolit.Ještě jsem nikoho ze zastánců greendeal neslyšel rozumně odpovědět na tuto problematiku. Pouze v jednom kuse uhýbavé odpovědi, nebo pokusit se téma změnit. Je super dělat poskoka Bruselu a přitom existenčně ničit vlastní národ.
Ani nevíte, kolik toho obchod toleruje. A to, že co já nazývám slušností, nazýváte totalitním zvykem, na to máte právo. Já jsem ovšem nepsal o tom, že máte ukazovat tričko a ponožky, které máte na sobě, psal jsem o nákupu z jiného obchodu. Bohužel právě takové zákazníky si svojí předpo***ností vychováváme, vidím to v práci každý den: bezohledné hlupáky, kteří jsou přesvědčeni, že nemusejí dodržovat žádná psaná ani nepsaná pravidla, protože jsou přece lepšolidi; přesvědčené, že my zaměstnanci v obchodech jsme lůza užitečná jen k tomu, aby si na nás mohli vybít vztek, že je v zaměstnání prudí šéf a doma manžel/ka.
Mimochodem security se vám nemá bez vašeho svolení co hrabat v tašce. To může jedině policie, security má maximálně právo vás do příjezdu policie zadržet, pokud ovšem má oprávněné podezření, že jste něco odcizil. Naproti tomu podle zákona nejde o krádež, dokud se nepokusíte s nezaplaceným zbožím odejít z obchodu. Takže ano, sežrat a vypít v obchodě cokoli, pokud to u pokladny nakonec zaplatíte, vám víceméně nemůže nikdo zakázat. Jenomže se to prostě nedělá. Nejsme restaurace, kde nejdřív jídlo sníte a pak teprve zaplatíte, v obchodě je zvykem platit předem - a je mi úplně jedno, jestli to považujete za totalitní zvyk.
Zřejmě jste mne nepochopil. Vysvětlím tedy. Totalitní přežitek vidím v potřebě hájit se před někým hned u vstupu. Ne, v tom, že se v obchodě nejdříve platí. To je snad normální. A stejně tak mi přijde normální se napít, když mám žízeň a jsem uřícený po práci v obchode, nebo dat dítěti, které nejedlo rohlik do ruky pro blaho všech nakupujících .
Bohužel to opravdu není ve všech kytičkách stejně (ale vždy se sčítají nebo odčítají dvě čísla) - spousta úkolů se vymyká očekávaným vzorcům řešení...Děti musí hledat různé cesty k cíli.
V tom případě můžete 20x sečíst čísla okolo, potom 5,5x odečíst a 4x přičíst. A to celé minus 115 A je to zase správně. Jsme ve 3. Třídě. Tam se učí opičí postupy a opakovat,opakovat, opakovat. To co říkáte vy mohlo platit na střední škole u logiky a dalších operaci. Ve 3 třídě se tímto nezatěžují.
Děti si musí vybrat vhodnou kombinaci čísel - nemusí být naproti sobě...
Pokud to má fungovat, pro všechny kvítka na stejné bázi(což si myslím, že by ve 3. třídě mělo), tak to vaše řešení postrádá logiku a smysl. to by si potom mohli děti sčítat a odčítat nekonečně mnoho kombinací kolem dokola, jak se jim zlíbí, podloe toho, co píšete.
První kytička je 10, druhá 48 a třetí 90. Jde o příklady na sčítání a odčítání do 100 - horní okraj stránky je takto označen - pokud se držím označení stránky není už tak obtížné řešení... Děti často ve škole nedávají pozor, když paní učitelka vysvětluje jak na domácí úkol a doma pak neví, co s tím mají dělat. Bez vysvětlení to asi není vhodný domácí úkol...
Prosim Vás, jak jste přišla na 48?! Kdyby byla přehozená 8 s 9, tak tomu rozumím, ale není.... Takže? Děkuji
No celé zadání je napsáno zajímavě. Když vezmu otázku, tak není dle ní důležitá výsledná hodnota čísel uprostřed. Otázka zní : Přijdeš na to, které číslo má být uprostřed? Z hlediska lingvistiky lze odpovědět na tuto otázku pouze ANO, NE, MOŽNÁ. A všechny odpovědi lze chápat, jako správné. Úkol nezní doplňte čísla do středových pozic. Tazatel se pouze ptá, jestli na to přijdeme.
Toto je poze můj názor.
PS. A pokud především prostřední kvítek má řešení, prosím napište ho někdo 😄
Lidi, to tady vážně nikdo ten článek nečetl celý?! 😄 V podstatě to je jen paskvil, který nemá s nadpisem pranic společného 😄 Ale jsou tady docela zajímavé výpočty, kterými říkají, jak došli ve finále k úsporám opravdu jednoho člověka. řekl bych, že i těch 300k je docela zkreslené. Článek psal ekonom, který vycházel z dat. sám tvrdí, že jsou proti reálu vpodstatě nesmyslná. Zajímavý článek.
A když někdo něco žere přímo na krámě, jak poznáte, že to u pokladny zaplatí? Já v obchodě pracuju, víte, kolik prázdných obalů od různých potravin denně vyhazuju? Prázdné láhve od nápojů, prázdné obaly od čokolády, prázdné krabičky od masa - URČITĚ to všichni na pokladně nahlásili a zaplatili, tím jsem si jistý...
Jak? Tady vidíte, ten základní předpoklad. Spíš si budete myslet, že to člověk nezaplatí, než zaplatí. A prázdné lahve a obaly od masa? Security má chytat při činu! A ne hrát si na colomba u pokladen, kdy dle zákona nemá právo Vám lézt do nákupu, ani Vás zadržet! Když Vás uvidí při té krádeži a chytí ho při činu, to je jiná. Ale to by jich v supermarketech muselo být víc, než 1 na plochu 2 hA.
Od té doby, co jsem začal trochu vnímat svět kolem sebe, si pamatuju, že kdykoliv jsme šli do obchodu s jiným zbožím, hlásili jsme ho u pokladny. Tu opravdu nejde o to, jestli má nebo nemá obchod právo mě při odchodu kontrolovat. Tu jde o základní slušné chování. Hrdý potenciální zloději.
Nevím v jakém roce a na jakém místě jste začal vnímat svět. Chápu to, jako totalitní zvyk, který přežil, kdy se radši ukázalo i spodní prádlo, jen aby nebyl, byť i jen hypoteticky problém. Proč bych měl ukazovat, něco, co je to mé?! Ukazujete i tričko a ponožky?(Vím, trochu extrém, ale princim stejný) Obhchod má záladní slušné chování, když predpokládá, že jsem zloděj a při opouštění obchodu se mi přijde security hrabat v nákupu, když jim ušetřím čas i peníze, při použití samoobslužné pokloadny? Toto je buz*race ze strany obchodu. Samozřejmě, že to už jsme trochu odbočili od článku. Chtěl jsem jen poukázat na to, že se tady příliš často rohlík u dítěte a neustálé dokazování, že nejsem zloděj. Je hezké, že např. při nákupu za 3500+ vás podezřívaji z krádeže aviváže za 40 kč, kterou jste podle paní prodavačky nenatipovali, protože si toho nevšimla při svých brilantních pozorovacích schopnostech. Btw. Je hezké, že základní předpoklad je, že platící nakupjící v čr je zloděj. Ale zpátky k tomu, co jsem chtěl. Jde mi o to, že my, jako zákazníci přehlížíme tuto buze*aci a nákupy ukazujeme většinou bez problému a žijeme s tím. Tak by obchod mohl vklidu tolerovat nějaký ten rohlík v ruce.
Město Mělník se rozhodlo? Co to plácáte? Rozhodl se konkrétní člověk (Burešův poskok), pro kterého je kulturním vrcholem kašpar Mareš, Michal David nebo Lunetic a který na postu místostarosty nezná rozdíl mezi samosprávou a státní správou.
Neznám schvalovací postupy města Mělník, ale i kdyby to tak bylo. Je to zvolený zástupce města? Tedy rozhoduje za město? Je to v jeho agendě? Tak je to rozhodnutí města! Tak pokud na tom bylo něco zle, tak ať to vysvětlí. Pokud to bylo vpořádku, tak o čem je řeč? Nebo to tak vidím jenom já?
26
Sledujících
0
Sleduje
26
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
My bychom hlavně měli brzdit se vším, včetně dopravy. A ano, auta nedělají jen CO2. Také nesmíme zapomenout na výrobu paliv a těžbu ropy, to je také dost znečišťující aktivita.
Jinak baterky 20 let +, toho se nebojte. Fabriky už čekají na recyklovatelné články a furt nic. Moje C-Zero má 12 let, 1400 cyklů a baterka je úplně v pohodě. Auto už se ale rozpadá.
My zkrátka děláme spoustu věcí úplně špatně. A prvopočátkem je právě naše lenost.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A pokud jezdíte C zero. Tak chápu, že jezdíte tak akorát na nákup a zpátky. Vždyť je to nákupní taška s koly. Zkuste se dívat komplexněji, než jen pro osobní potřeby na nákupy a jezdit sám. Pardon, ale v tom prskoletu bych nechtěl jet s rodinou na dovolenou. Nebo kamkoliv dál ve více, než dvou lidech. Pokud tedy celým tímto prosazujete automobily bez kufru, výkonu, místa a bezpečnosti (protože těch 35kw by pořádné robustní auto neuvezlo), tak se nemáme o čem bavit. Tím pádem ANO. Elektroauto pro toho, kdo nikam nejezdi a nic nevozí(Ani dítě v autosedačce se tam nevejde pořádně, natož kočár).