Tady ani tak nejde o samotnou výši poplatků. Jde o rozšíření na pakticky všechny a dualitu zpoplatnění. Viz rpzšíření o internet a platbu firem dle počtu zaměstnanců.
Za něco, co se za ty poplatky snaží konkurovat komerčním TV na poli zábavy. O objektivitě a nezávislosti lze také pochybovat.
Máte dojem, že skutečně potřebujeme 6 kanálů TV a 12 celoplošných rozhlasu? Není náhodou úlohou veřejnoprávní TV vytvářet hlavně nezávislé zpravodajství?
Mě by opravdu zajímalo, jak mohly projít homologací auta s moderními LED světly. V zákoně se jasně uvádí, že potkávací světlo smí být na každé straně jen jedno. Auta s LED ale mají na každé straně 2 ,3 ,4 nebo i více světel.
Na rozdíl od starších xenonů, které byly vždy projektorové a neoslňovaly ani přes mnohem vyšší světelný tok oproti halogenům, LED projektorové nejsou a svítí všude možně a skutečně oslňují. Stačí když něco takového jede za mnou a mám v autě osvětlený komplet celý strop, mnohdy tak silně, že pořádně nevidím z auta ven. Tudíž je jasné, že minimálně část vysokého světelného toku míří jinam než na silnici (nahoru) a tím to oslňuje.
Opravdu by mě zajímalo vysvětlení, jak mohlo toto projít schválením a být puštěno do provozu. Bohužel všichni mlčí a odpověď nejspíš nikdy nedostanu.
Ta nutnost nedeformovaných obalů znamená za 1: nutnost obrovských skladovacích prostor (a tím i vysoké náklady) a za 2. plno kamionů převážejících vzduch. Holt ekologie po česku.
O nepohodlí pro zákazníky ani nemluvě.
Nic proti zálohování ale nešlo to vymyslet lépe? Např. v Chorvatsku musí být vykupované obaly naopak slisované. To mi dává mnohem větší smysl.
Jenom zkouším hádat.
Toyota s Lexusem i Nissan s Infiniti úspěch docela mají. Mercedes s Maybachem byl průšvih.
A proč?
Podle mě proto, že Lexus i Infiniti jsou luxusnější a dražší verze obyčejných aut. Maybach byl spíš pro někoho, koho bude vozit jeho osobní řidič.
U případného L & K by asi hodně záleželo na tomto určení. V prvním případě by to úspěch asi mít mohlo, v druhém by to mělo stejný osud jako Maybach.
Zadní mlhovky jsou fakt strašná věc ale osobně mi podstatně víc vadí auta s moderními led světlomety. Snad všechna totiž mají na každé straně nejméně dva, mnohdy ale tři, čtyři, šest nebo osm. A jsou často oddělené a docela daleko od sebe. I kdyby to bylo naprosto perfektně seřízené, stačí aby takto vybavené protijedoucí auto najelo na nějakou nerovnost a rázem vám svítí do očí třeba 12 světlometů (navíc odporně namodrale zářících). To je zásah horší než podívat se za pravého poledne přímo do slunce.
Zákon přitom jasně říká, že potkávací světlo smí být na každé straně jen jedno. Nechápu, jak je možné, že toto vůbec prošlo homologací a smí se to pohybovat v provozu.
Druhá věc je ono seřízení. Podle toho, že když tohle jede za mnou, mám v autě ozářený celý strop, to svítí nejen na cestu ale i nahoru. A když to svítí nahoru tak to oslňuje.
Samoobslužné pokladny mám celkem rád ale nejsou všude stejné. Někde jsou OK, pracuje se s nimi dobře a je hned hotovo. Jinde ale pořád nějaký problém.
Co mě ale naprosto irituje je to, že u samoobslužných pokladen nejde zadat počet kusů stejného zboží ale musí se každý kus vzít, každý zvlášť naskenovat a každý zvlášť odložit na určenou plochu s váhou. Ovšem zase jak kde. Samoobslužné pokladny v hobbymarketech to umí, v běžných obchodech ne.
Celkem proto chápu, že je někdo nemá rád. Obchody by se měly zamyslet nad tím, že jejich používání by mělo být komfortní a ne opruz a podle toho volit typ pokladny nebo SW v ní.
Mě by zajímalo jaké je vysvětlení toho, proč v ČR nesmí mít zimní pneu méně než 4 mm vzorku když ve všech ostatních normálnějších zemích je to 1,6 mm stejně jako u letních?
Tenhle nesmysl totiž zabraňuje využívání celoročních pneu, protože jakmile je trošičku sjedete (pod 4 mm), už na nich nesmíte jezdit v zimě. Tedy u nás nesmíte. Všude jinde ano.
Jak také vzniká bordel.
Některým se zřejmě zdá popelnice příliš daleko a odpad prostě narvou do koše na autobusové zastávce, která je o pár metrů blíž. Popeláři, kteří koše vyvážejí takový pytel s odpadem z koše vyhodí ven a nechají ležet na zastávce. Odvezou jen drobný odpad zbylý v koši.
Není to sice bordel kolem popelnic ale vadí to možná víc, protože jiní dobytci do toho koupu, bordel rozkopou všude kolem a následně to rozfouká vítr.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Otázkou je, proč vůbec jsou autoři placeni za svoji práci opakovaně když stejné opakované platby za práci nejsou jinde. Nebo snad znáte projektanta, návrháře, architekta, ... kterému by šly pravodelné poplatky z každého vyrobeného kusu, nebo z každé návštěvy stavby atd?
Není náhodou načase tento nesmyslný systém zrušit?