undefined
Vyhledat
Osobní menu
Seznam.cz
Hlavní stránka

Jan Bárta

0
Sledujícich
0
Sleduje
Příspěvky95Příspěvky a odpovědi651Líbí se3
  • Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jan Bárta
    Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 dnem

    Ono nejde jen o pokles kapacity. Ten může být naprosto minimální. Ale časem roste vnitřní odpor baterie (bez poklesu kapacity). Při větší zátěži pak klesá napětí, nelze dosáhnout plného výkonu ale po snížení odběru napětí zase stoupne.

    A tohle se bohužel se stárnutím baterie děje vždy. Někdy více, někdy méně ale děje se to.

    Pro elektromobily to znamená postupné snižování maximálního výkonu (nemusí to znamenat snížení dojezdu) a také prodlužování doby nabíjení.

    GARAZ.CZ
    Krutá pravda o životnosti baterií elektromobilů: Výsledek tvrdého testu ADAC odpůrce zklame
    Kolem životnosti elektromobilů koluje mnoho mýtů a polopravd. Reálné zkušenosti však ukazují, že by elektromobily mohly auta se spalováky bez problémů přežít…
  • Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jan Bárta
    Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 15 dny

    Zálohovat vstupy do domu pomocí UPS je blbost. Tyto systémy jsou na to připravené a mají vlastní baterii (odpadá zbytečná dvojí konverze napětí). Někdo ale musí tu baterku v cenně cca 700 Kč jednou za 3 roky vyměnit.


    Zálohovat provoz výtahu generátorem je taky zbytečné. Jsou nutné pravidelné testy, údržba atd. Po dobu výpadku holt výtah jezdit nebude. Některé výtahy ale mají systém s baterií, který při výpadku podrží odbržděnou brzdu dokud výtah nedojede do nejbližší stanice (i opačným směrem než byl původní směr jízdy). Jsou pak ještě schopné otevřít dveře a pak se vypnou. Zálohovat motor výtahu není třeba. Tohle bohatě stačí a nechápu, že tohle není povinnost.


    Co se týče prioritního (a ideálně i zálohovaného) napájení kritické infrastruktury, tady naprostý souhlas. Měly by sem patřit semafory, systémy zajišťující bezpečnost, telefonní sítě, nejspíš i veřejná doprava a některé čerpací stanice a některé bankomaty.

    Pokud jde o metro, to v minulosti bývalo napájeno z několika rozvoden a výpadek jedné neznamenal zastavení provozu. Mimo to ještě mělo vlastní generátory schopné utáhnout nejen provoz stanic (osvětlení, vzduchotechnika, eskalátory) ale i provoz omezeného počtu vlakových souprav. Dnes je asi už vše jinak.

    MEDIUM.SEZNAM.CZ
    Blackout: Jsme zoufale zranitelní a nepřipravení
    Prahu a některé další části republiky postihl rozsáhlý blackout. Nefungovaly tramvaje, metro, výtahy a téměř zhola nic, protože elektřina dnes pohání vše na co si vzpomeneme. Bohužel jsme na podobné situace zoufale nepřipravení, jak ukázal i dnešek.

    1 odpověď

  • Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jan Bárta
    Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 15 dny

    ...sluchadla prochází nepřetržitým vývojem a dá se bez nadsázky říct, že jsou stále lepší a lepší,...

    Spíš dražší a dražší bez výrazného zlepšení funkčnosti. Různá vylepšení a vychytávky vypadají dobře na papíře ale v praxi nefungují. Zato ale zvyšují cenu.

    Neexistuje sluchadlo s preferencí lidské řeči. Naopak lépe zesílí jakékoliv jiné zvuky než řeč. Obyčejné cvaknutí vypínače zesílí na úrověň výstřelu těsně u hlavy ale tiššímu hovoru stejně nebudete rozumět.

    I přes všechna tvrzení sluchadla stále i mírném větru chrčí, chrochtají, frflají atd. a zachytit přes tyto pazvuky něčí řeč je nemožné.

    I přes všechna tvrzení o potlačení zpětné vazby sluchadla stále pískají, kňourají, kvákají, pohvizdují ....

    Jakýkoliv hluk nebo zvuky okolí ve sluchadle přehluší lidskou řeč a opět nikomu nerozumíte. Stačí k tomu syčící voda z kohoutku, hluk varné konvice nebo šumění klimatizace. O hluku dopravy atd. ani nemluvě.

    Mluví-li více lidí najednou (i když jsou třeba dál od vás), sluchadlo tyto zvuky zachytí všechny stejně silně a vytvoří z toho akustický guláš podobný hlaholu hospody ze vzdálenosti desítek metrů. Zkuste z takového hlaholu vyzobnout konkrétní hlas. Nepovede se vám to.A sluchadlo tohle dělá neustále.


    O cenách a příspěvku pojišťoven škoda mluvit. Příspěvek je v podstatě symbolický.

    Koupíte si defacto za svoje techniku za desetitisíce a stejně vám to nepomůže.

    MEDIUM.SEZNAM.CZ
    Otoskleróza vás nezabije, ale připraví o hodně. Nevyhýbá se ani dětem
    Začne to pozvolna, když máte pocit, že sem a tam nerozumíte nějakému slovu, zprvu třeba jen zaměňujete předpony anebo slyšíte něco, co zní podobně; později si ale uvědomíte, že vám unikají celé věty.

    4 odpovědi

  • Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jan Bárta
    Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 měsícem

    Tak z hlediska Číny mi to přijde vcelku logické. Proč vyvážet suroviny když může vyvážet hotové výrobky s přidanou hodnotou.

    Z hlediska evropy, kde se prakticky žádné suroviny nenacházejí, to katastrofa samozřejmě bude.

    GARAZ.CZ
    Tohle bude brutální rána pro celý evropský autoprůmysl. Hlubokou krizi může spustit Čína
    Mezi globálními automobilkami panují obavy, že omezování vývozu kovů vzácných zemin z Číny povede k nové krizi v globálním dodavatelském řetězci. Informuje o tom dnes agentura Reuters. Kovy vzácných zemin jsou pro automobilový sektor důležitou surovinou, používají se například k výrobě magnetů.
  • Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jan Bárta
    Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 měsícem

    A nebyla náhodou ta značka hned po revoluci prodána Číňanům? Ti totiž vyrábí hodinky této značky také a tvrdí, že značku koupili.

    Elton později obnovil výrobu jako manufaktura a začal značku znovu používat. O MPM ani nevím, že někdy hodinky této značky vyráběl.

    SEZNAMZPRAVY.CZ
    Majitel MPM Quality Petr Hanko koupil Elton a ovládl značku hodinek Prim
    Po více než 20 letech sporů o značku Prim ji získala firma MPM Quality z Frýdku-Místku. Koupí Elton od CSG sjednocuje výrobu ikonických českých hodinek pod jednoho vlastníka.

    1 odpověď

  • Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jan Bárta
    Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 měsícem

    Proč by byla nižší cena problém? Chce evropa elektromobily nebo nechce.

    Za současných cen si elektromobil nekoupím. Koupím slušné ojeté spalovací auto. Za polovinu bych neměl problém ho koupit.

    GARAZ.CZ
    V Číně stojí pakatel, v Evropě více než dvojnásobek. Může se to ale rychle změnit. A to už by byl problém
    BYD Seagull je extrémně levný elektromobil, který v Číně stojí asi 220 000 Kč. Pro Evropu se jmenuje jinak a má podstatně vyšší cenovku, ovšem i přesto může jít o dobrou nabídku, která zaujme na trhu s finančně dostupnými elektromobily.

    3 odpovědi

  • Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jan Bárta
    Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 měsícem

    Současný systém nemá absolutně žádnou logiku. Zaparkované auto žádné emise neprodukuje, bez ohledu na to, zda je elektrické nebo spalovací. Zabírá ale místo. Poplatek by se tedy měl odvíjet spíš od velikosti auta bez ohledu na druh pohonu. Proč má platit miniauto stejně jako obří dodávka?

    GARAZ.CZ
    Bezplatné parkování elektromobilů v Praze nejspíš skončí. Nové návrhy jejich majitele asi nepotěší
    Už za pár dní možná bude jasno, jak to se zvýhodněným parkováním elektromobilů a plug-in hybridů v Praze bude vypadat. Ve hře jsou dva návrhy, ani jeden se uživatelům daných aut nejspíš nebude líbit. Zásadní změny navíc mají přijít už od nového roku…

    1 odpověď

  • Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jan Bárta
    Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 měsícem

    Skvělý způsob jak dostat lidi z aut do hromadné dopravy.

    V řadě nejen evropských měst je doprava zdarma právě proto, aby to lidi ví motivovalo k používání veřejné dopravy místo aut. A tady se jde opačnou cestou.

    NOVINKY.CZ
    Jízdné v hromadné dopravě po středních Čechách a Praze má zdražit skoro o třetinu
    Cestujícím se prodraží dojíždění do škol, do práce nebo na výlety ve vlacích a autobusech. Středočeský kraj chystá navýšení jízdného. Běžné papírové jízdenky mají podražit o 30 procent, elektronické jízdné o 20 procent.

    1 odpověď

  • Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jan Bárta
    Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 měsícem

    ...ze strany čínských prodejců, kteří nabízejí své zboží za ultra nízké ceny, jedná o nekalou soutěž.

    Ne. Místní prodejci mají ultravysoké marže. Jestliže si např. silikonový obal na mobil koupím v Číně za necelé dva dolary a u nás tentýž (nejspíš dokonce ze stejné továrny) nejde pod 700 Kč tak je to absolutní nenažranost místních prodejců.

    Druhá věc je, že spousta věcí tady prostě vůbec není k sehnání a nákup v zahraničí (nemusí to být zrovna Čína) je nutností.

    NOVINKY.CZ
    EU jde do boje proti Shein a Temu. Malé zásilky chce zatížit paušálním poplatkem
    Evropská unie plánuje uvalit paušální poplatek dvě eura (50 Kč) na miliardy malých zásilek. Míří tím zejména na balíčky posílané z čínských e-shopů, jako jsou Shein a Temu. V úterý o tom informoval server Financial Times (FT).

    1 odpověď

  • Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jan Bárta
    Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 měsícem

    Další problém je, že s touto vadou máte velice omezený výběr prací, které můžete dělat. Prakticky nemůžete dělat nikde, kde je styk se zákazníky a ne zcela tiché prostředí, nemůžete dělat ani v nesmyslu zvaném open space, nemůžete dělat telefonního operátora, nemůžete přijímat telefonické objednávky, hlášení atd, nemůžete dělat ani spoustu dalších třeba i manuálních prací, u kterých je důležitá komunikace.

    Pokud se snad pokusíte získat oficiální doklad postiženého, máte smůlu. Pro úřady jste zdravý člověk. Tím pádem ale nemůžete pracovat ani tam, kde zaměstnávají zdravotně postižené.

    Takže pokud se dostanete do situace, kdy hledáte práci, je to skoro nemožné. Spoustu toho dělat nemůžete a jinde vás kvůli vaší vadě nevezmou. Nakonec dospějete do situace, kdy v zoufalství vezmete cokoliv, bez ohledu na vzdělání, předchozí praxi atd. Samozřejmě za mizerné peníze takže vám nezbyde ani třeba na lepší naslouchátko (které pojišťovny samozřejmě nehradí).

    V tomto směru by bylo opravdu žádoucí aby stát lidem s vadou sluchu nějakým způsobem pomohl třeba jen uznáním za zdravotně postiženého, aby měli šanci pracovat tam, kde zdravotně postižené zaměstnávají.

    MEDIUM.SEZNAM.CZ
    „Proč sem voláte, když jste hluchá jak poleno!“ vynadala mi zdravotní sestra do telefonu
    Protože jsem člověk, slečno! Říká se, že slepota odděluje od věcí a hluchota od lidí. A je to velká pravda. Bohužel to musím zažívat na vlastní kůži. Je zajímavé jak někteří lidé v přítomnosti nedoslýchavého „zcepení“. Ale hluchota cti netratí!
  • Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jan Bárta
    Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 měsícem

    Mám podobnou vadu. A zažívám úplně přesně to samé.

    Poprvé se to zjistilo po nějakých neotestovaných ruských lécích. Zpočátku to bylo mírné ale s postupem času se to horšilo. Nejdřív pomalu a nenápadně až to došlo do stavu, kdy naslouchátko bylo nutností. Jenže ono to moc nejde ani s ním. Zesílí to všechny možné zvuky, pokud mluví víc lidí naráz, všechny hlasy to zesílí stejně, smíchá dohromady a vytvoří nesrozumitelný mišmaš. Asi jako kdybyste se snažili rozumět nějakému konkrétnímu hlasu z hospodského hlaholu z větší vzdálenosti. Nejde to. Stejně tak mluvící osobu přehluší zvuky ulice, nebo třeba i jen silnější syčení vody z kohoutku. Stejný problém je venku, pokud fouká trochu vítr. V naslouchátku to frflá, chrčí, chrochtá ... a tento pazvuk přehluší naprosto cokoliv. Snad i sirénu. Normální ucho přitom nic takového nevnímá, maximálně lehký šum.


    Je to vlastnost mikrofonu a nejde s tím nic dělat. Kdo nevěří, může si na mobilu zapnout nahrávání zvuku a zkusit si takovou nahrávku poslechnout. To, co je ve filmech, kdy se proti odposlechu brání vytvořením jiných zvuků, to je pravdivá realita. Mikrofon zachycuje zvuky prostě jinak než ucho. A žádné další zpracování zachyceného mišmaše s tím už nic neudělá. Resp. zpravodajské služby to z toho za pomoci výkonných počítačů dokážou vyfiltrovat ale to nějakou dobu trvá. Rozhodně to nejde v reálném čase a takové vybavení se do malého naslouchátka nevejde. Zvlášť když v reálném čase potřebujete vyfiltrovat pokaždé jiný zvuk.

    Takže ve společnosti více osob mluvících najednou prostě nejsem schopen rozumět, v hlučném prostředí také.

    MEDIUM.SEZNAM.CZ
    „Proč sem voláte, když jste hluchá jak poleno!“ vynadala mi zdravotní sestra do telefonu
    Protože jsem člověk, slečno! Říká se, že slepota odděluje od věcí a hluchota od lidí. A je to velká pravda. Bohužel to musím zažívat na vlastní kůži. Je zajímavé jak někteří lidé v přítomnosti nedoslýchavého „zcepení“. Ale hluchota cti netratí!

    1 odpověď

  • Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jan Bárta
    Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 2 měsíci

    ...Naším ideálem je, abychom nemuseli dávat pokuty vůbec....

    ...Většina řidičů překračuje povolenou sedmdesátku jen o pár kilometrů v hodině, za což dostávají pokutu 750 korun. ...


    Aha. Tak oni ty pokuty dávat vlastně nechtějí ale pár km/h navíc odměňují rovnou 750 Kč. Za naprosto bagatelní překročení rychlosti v situaci, kdy snad žádné stávající auto nemá přesný cejchovaný rychloměr. Navíc jak sami uvádějí na vcelku nebezpečné křižovatce, kde je lepší sledovat provoz než hypnotizovat tachometr.


    Pokud je tam skutečně tak hraniční situace kdy 70 km/h je ještě bezpečná ale 72 km/h už nebepečná, dejte tam 60 km/h s tolerancí třeba 8 km/h.

    Ale to by se asi nesypaly penízky do kasy že.

    NOVINKY.CZ
    Pokutová smršť na tahu Brno–Svitavy u Kuřimi pokračuje, situace se ještě zhoršuje
    Pokutová smršť za rychlou jízdu přes křižovatku u Kuřimi na Brněnsku, která leží na silničním tahu Brno-Svitavy, pokračuje. Po loňské instalaci fungovaly radary pro úsekové měření jen ve zkušebním provozu, proto si řidiči zvykli, že jim pokuta nehrozí. V lednu se ale situace změnila a od té doby prohřešků v podobě překročení rychlosti přibývá.
  • Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jan Bárta
    Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 2 měsíci

    (dnes běžně necháte v pneuservisu i 2000 korun)

    To jste z levného kraje. Potřeboval jsem jen prohodit přední a zadní kola. Bez demontáže z disku, bez vyvažování atd. Prostě jen sundání a znovu nasazení na auto kvůli zarezlým šroubům, které jsem nedokázal povolit. Práce cca 15 minut a cena 2700.

    GARAZ.CZ
    Dlouhodobý test celoročních pneumatik: Opravdu zvládnou nahradit zimáky? Máme definitivní verdikt
    Tuto zimní sezonu byl u nás na silnici sníh reálně asi tři hodiny. Opravdu kvůli tomu někdo potřebuje do nižších poloh plnohodnotné zimáky? Tyhle celoročky totiž fungují v té naší „zimě“ dobře a velké problémy s nimi nejsou, ani když náhodou napadne.

    2 odpovědi

  • Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jan Bárta
    Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 2 měsíci

    Něco podobného nejspíš bude na mount Kurupira na hranici mezi Brazílií a Venezuelou. Tam zatím žádný průzkum neproběhl a jde o podobně nepřístupnou oblast.

    MEDIUM.SEZNAM.CZ
    Ztracený svět na vrcholku africké hory: vědci nemohou vysvětlit původ nalezených věcí ani živočichů
    Hora Mount Lico. Místní říkají, že tam kdysi žil ztracený národ. Západní vědci se těmto pověrám pohrdavě vysmívali. Dokud na vrcholu hory neobjevili keramiku – ve výšce, kam by se člověk neměl dostat. A tak se legenda z Mount Lico začala psát znovu.

    1 odpověď

  • Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jan Bárta
    Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 2 měsíci

    Úplně poprvé jsem je viděl před mnoha lety v Černé hoře. Několik jich bylo i zašlápnutých na chodníku a bylo vidět obrovské žihadlo. Tam jich létalo dost a šel z nich docela strach. Letos jsem ji poprvé viděl v Praze.

    Mimo ně tam byla spousta obrovských černých vos, otravnějších a agresivnějších než ty naše. Jejich bodnutí taky stálo za to. Ty tady naštěstí zatím nejsou.

    Poprvé v životě jsem v Praze viděl i tohoto motýla. Odkaz  

    MEDIUM.SEZNAM.CZ
    Obří včely v Česku: Mají silný jed a obvykle nejsou útočné. Nezabíjejte je, jsou užitečné a vzácné
    V posledních letech se u nás opakovaně objevují vzácné druhy obrovských černých včel známých pod názvem drvodělky. Někteří lidé si je pletou s nebezpečnou sršní asijskou a mají z nich obavy. Jak tyto včely žijí a hrozí nám od nich nějaké nebezpečí?
  • Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jan Bárta
    Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 2 měsíci

    Ceny léků na předpis určuje úhrada nebo neúhrada ze strany pojišťoven.

    Co bych ale naopak narovnal já, jsou doporučené ceny snad veškerého zboží vyráběného mimo USA. Proč jsou doporučené ceny pro Evropu téměř dvojnásobné oproti USA?

    NOVINKY.CZ
    Trump podepsal snížení cen léků. Ztráty farmaceutickým firmám prý budou hradit lidé v EU
    Americký prezident Donald Trump v pondělí podepsal exekutivní příkaz, jímž chce snížit ceny léků na předpis ve Spojených státech na úroveň, jaká se platí v jiných vyspělých zemích, tedy podle něj o 59 až 90 procent. Ministrovi financí Robertu F. Kennedymu dal podpisem třicet dní na to, aby snížení cen dojednal. Aby farmaceutické společnosti neutrpěly příliš velkou ztrátu, navrhl, aby jim za léky platili více lidé v zemích EU.
  • Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jan Bárta
    Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 2 měsíci

    Asi by sem patřila i Gruzie, kde toho je opravdu hodně k vidění. Sílí zde ale vliv Ruska a je otázkou, jak dlouho tam bude relativně bezpečno.

    NOVINKY.CZ
    Davy se prodírat nebudete. Tyto evropské destinace na svůj okamžik slávy ještě čekají
    Mačkat se v davu lidí má k představě o idylické dovolené většinou dost daleko. A přestože jsou turismem málo dotčená místa v Evropě stále vzácnější, pořád je lze najít. Jen je potřeba upřít pozornost na destinace, které stojí tak trochu mimo záři reflektorů. Jde mimo jiné o některé země na Balkáně či v Pobaltí, které jsou vhodné pro mladší i starší ročníky.

    1 odpověď

  • Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jan Bárta
    Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 2 měsíci

    Zajímavé je, že tento jev je doménou postkomunistických a komunistických zemí. Podobné to je všude v bývalém východním bloku. V komunistické Číně jsou lidé odepsaní už v 35+ a nikdo je nechce.

    Naopak třeba v Německu nebo Francii si starších váží a rádi je zaměstnávají.

    SEZNAMZPRAVY.CZ
    Komentář: Starých bude přibývat, firmy už nemohou být posedlé mládím
    Česko stárne a firmy až doposud preferovaly především mladé pracovní síly, které považují takřka za jediný zdroj inovací. To se změní a šéfové budou muset nabírat i starší, píše v komentáři CEO společnosti myHeRoes Zuzana Paulová.
  • Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jan Bárta
    Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 2 měsíci

    Vzhledově to je nádherné auto. Jaká je nebo bude cena?

    NOVINKY.CZ
    Za volantem elektrického Renaultu 5: Kouzlo francouzského šarmu
    Do Česka konečně dorazil elektrický hatchback Renault 5, který je symbolem „nové vlny“ francouzské značky, označované také jako Renaulution. Svým šarmem i jízdními vlastnostmi v nás zanechal skvělý dojem, což se mu v bitvě s rostoucí konkurencí jistě bude hodit.

    1 odpověď

  • Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Jan Bárta
    Jan Bárta

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 2 měsíci

    Co dělala plynová láhev ve včelínu?

    NOVINKY.CZ
    Na Prostějovsku shořel včelín, vybuchla tam plynová láhev
    Škodu za půl milionu korun napáchal požár, který v pátek odpoledne zachvátil včelín ve Stražisku na Prostějovsku. Ten zcela lehl popelem. Uvnitř vybuchla propanbutanová láhev. Nikdo naštěstí nebyl zraněn. Vyšetřovatel hasičů nyní zjišťuje příčinu exploze.

    2 odpovědi

  • Kariéra
  • •
  • Nápověda
  • •
  • O Seznamu
  • Ochrana údajů
  • •
  • Reklama
  • Smluvní podmínky
  • •
  • Vývojáři
Copyright © 1996–2025, Seznam.cz, a.s.