Bezdůvodná jízda v levém pruhu a zejména v prostředním na usecích, kde jsou 3 pruhy je bohužel velice častý jev. Kolikrát si tito lidé ani neuvědomují dění kolem sebe a arogantně a bezohledně se řídí heslem já jedu kde chci a ostatní se stavte na hlavu... Kolikrát nepomůže ani probliknutí. Někdy nezbývá, než se zařadit do pravého pruhu a pokračovat v něm (tedy neporušit zákon, tím že by člověk předjížděl zprava).
Další nešvar při hustším provozu je, když v levém pruhu jede více aut za sebou, vy si držíte odstupovou vzdálenost a pak byste rádi pomalejší před vámi přejeli, ale blázni vás předjíždí zprava, protože se nelepíte autu před vámi na zadek...
Mě to taky nepřekvapuje, velmi často vidím v horách naprosto nevhodně oblečené lidi. Je to jeho věc, ale na druhou stranu, když spadne a někoho srazí, tak už to nebude jen jeho věc. Ovlivní tím zdraví někoho jiného a zaneprázdní tím horskou službu... Holt v dnešní době lidi vidí fotku na internetu, kterou chtějí taky a už neřeší cestu a povětrnostní podmínky.
Navíc lidé kolikrát přeceňují svou zdatnost a riskují životy na nebezpečných místech nerespektující základní pravidla bezpečnosti. Arogantně se cpou a neumí být ohleduplní...
Ano, obchvaty obcí by měly být priorita, Ale hlavně v návaznosti na současné silnice a ne obludné stavby v úplně jiné trase.
Problém s pozemky, přímočarostí, výškovým členěním. Je vidět, že vám stavby moc neříkají. Ne vždy to jde tak, jak si lajk představí na mapě...
Chceme-li být konkurenceschopní, tak musíme něco dělat s železniční a silniční infrastrukturou, která zaspala dobu a bude se těžko dohánět....
ŘSD a spolu s ním většina řidičů bezohledně ničí další a další části české krajiny. Komunisté se také při stavbách dálnic chovali bezohledně k okolí, ale nyní je to mnohem horší. Proč stavíme další a další dálnice?. Nechce snad Evropa silniční dopravu co nejvíce omezovat a auta se spalovacími motory zakázat. Už aby to bylo.Pokud by se postavilo tolik mostů budou desetitisíce lidí pod nimi dýchat vzduch a jíst zeleninu, ovoce a houby s tunami mikročástic z otěru pneumatik. To jejich zdraví jistě neprospěje. Uvažují studie vlivu dálnice na životní prostředí i s těmito vlivy? A co neustálý hluk?
Tak snad lepší dálnice mimo obce, než to tahat vše přes obce, vyšší emise a lidi v těch vesnicích jsou zatíženi obrovskou dopravou, Dálnice by pomohla všem. Ono už jen obchvaty obcí, aby tranzitní doprava po silnicích první třídy nemusela jezdit přes žádnou obec by dost pomohla. Ano, je to stavba v přírodě, ale kolik máme nesmyslně velkých polí, kde se pěstuje třeba řepka a pak se z toho dělají "biopaliva". Na zachycení vody jsou ty pole skoro stejná jako dálnice. Proč raději neuzákoníme, že na halách podél dálnic musí být zelená střecha nebo tak něco? Nebylo by to lepší?
Super. A dále by bylo dobré se zamyslet, jestli by se pak s tímto dokončeným úsekem neměla prosadit D3 raději kolem Benešova k D1. Protože to už bude do oka bijící a ten úsek přes posázaví je jen z říše snů . .
Pak je ale potřeba udělat na D1 od D0 ke cca 20.km, kde by byla dálniční křižovatka s D3, čtyřpruh v obou směrech....
Chápu, že člověk musí akceptovat podmínky přepravy, ale kolikrát je to fakt buzerace.
1.) Přes kontrolu nemůžete mít s sebou tekutiny nad 100ml, ostré předměty, ale za kontrolou s pořádným příplatkem můžete tekutiny nakoupit, včetně skleněné lahve a nožů. Nepomůže ani, když se čisté vody z lahve napijete...
2.) Velikost zavazadla má být taková, že se vejde do boxů nad hlavami nebo pod sedačku a ne aby to každá aerolinka měla jinak a řešila, jestli se batoh vejde do předpřipravené schránky.
3.) Prohledávání, jak kdyby byl každý kriminálník. Bezpečnost chápu, ale proč je to na každém letišti diametrálně odlišné (/chápu, že někde jsou lepší skenery), ale ono kolikrát je to odlišné i na stejném letišti... Někdy nemusím z batohu vyndávat vůbec nic, někdy vadí i powerbanka nebo jakákoliv lahvička. To samé pásek, hodinky, boty, pokaždé jinak... Nestačilo by dát celý batoh a věci z kapse na rentgen?
Vše je z velké části marketing na výběr peněz (bezpečnost až na druhém místě). Jinak je cestování letadlem fajn...
Ani ne tak rondel jako kruhový objezd. Ani ne tak pod D1 jako vedle D1. A přesně jak píše pan Zahradníček. Udělat kříž D1 a 38 do čtyřlístku.
Souhlas, taky nechápu, zrovna zde by to bylo vhodné.
Nevhodné to je v aglomeracích, kde se tento "čtyřlístek" může celý ucpat z důvodu kolony v jednom směru...
Flixbus není špatný, ale pokud by zkoupil RJ, tak by zmizela autobusová konkurence a ceny by razantně stouply. U vlaků by to bylo podobné vůči ČD, i když ne tak dramatické... pro zákazníka by tedy bylo nejlepší, abychom měli konkurenci. Pokud by byl vlastník z ČR, tak by to také bylo lepší, nebo chcete mít všechny firmy zahraniční? Kdyť je to smutné, jak to je například v letecké dopravě, že nemáme konkurenceschopnou aerolinku. SmartWings je v problémech a stejně lítá jen dovolenkové destinace...
Mne tedy španělské vlaky moc levné nepřijdou. Napr. Z Madridu do Barcelony je často levnejsi letět letadlem, než jet vlakem.
Tak to pak přestává dávat smysl... V tom případě, pokud stát chce dostat lidi do ekologických vlaků, tak je musí dotovat z daní, které vybere na letecké a automobilové dopravě, jinak to nevidím. Je to ale správný způsob? Většina dotací totiž moc smysl nemá...
Jako proto, že by byl VRT až pro příští generaci, tak se nemá stavět?
Jak víte kolik bude stát jízdenka? On už někdo zveřejnil ceník? A hlavně, proč si myslíte, že by stát nebo EU tolerovala levnější letenku než jízdenku? Vždyť EU jde právě o to nahradit na tyto kratší vzdálenosti letadla vlakem...
1.) Stavět se má, jen konstatuji, že nevěřím tomu, že bych se do důchodu svezl, možná vůbec... Jsme hrozně pozadu, je potřeba stavět konkurenceschopný vlak, to je bez diskuze.
2.) Nevím, ale podívejte se jaký nesmysl stojí jízdenky v zahraniční (třeba sousední Němci a ICE), to za to nikdo nedá, když bude výrazně levnější jet sám v autě... Pokud to bude jako ve Španělsku, tak to bude fajn a dávat smysl...
3.) Nenechte se vysmát, cíl EU je vyhnat lidi z aut. Udělat je jen pro bohatší a střední třídu dát do MHD, bude-li cena vysoká, tak se to nepovede. Budeme schopní to dotovat? Ne.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pěkná blbost ,kolik stoji operace ukrajincu ,škole ,ubytování .Řekněte mi jezdi na dovču domů, 90% Ukrajinu jsou z oblasti kde se nevalči, sem přijeli UK kteří nedělali na UK s autama za miliony a jen tu dělají bordel
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ano, protože odjet si mohou dovolit jen ti bohatší... Chudí tam museli zůstat, jelikož neměli prostředky na to se odstěhovat do ciziny. To má ale pro nás pozitivní dopad, protože se jedná většinou o vzdělané lidi, kteří se chtějí začlenit (podotýkám většinou, ne všichni) a pokud si zde najdou práci, tak nevidím důvod k nim mít nějakou averzi, když se budou chovat zcela normálně. Kolikrát vidím Ukrajinku v obchodě, která je milá a nemá zpruzený obličej jako její kolegyně ze západnějších zemí....
Nikdo není nadšený, že se ve světě děje něco, co vyústí v uprchlickou vlnu, buďte ale rád, že k nám nechtějí lidé z arabských zemí, z Afriky apod., tam je ta míra přizpůsobivosti o poznání menší. To by teprve byl bordel. Neříkám, že jsem z nich nadšený, ale spousta lidí z ČR šlo za sociku taky na západ a myslíte si, že z nás byli nadšení? Vše ale záleží, jak se konkrétní lidé v dané zemi umí a chtějí začlenit...