Anketa je postavena špatně. Kruhové objezdy jsou dobré do měst a míst, kde je žádoucí co největší zpomalení hlavního směru. Ale v místech, kde je žádoucí co nejplynulejší doprava hlavního směru, jsou kruhové objezdy kontraproduktivní: Konkrétně silnice I/3 u Benešova - výjezd z města je lepší, ale doprava na hlavním tahu se celkově zhoršila. Dále výpadovka z Jihlavy směr Nymburk, dále sil. I/9 + 13 u Cvikova - - - Mohl by mi někdo vysvětlit moderní tendence zakončit čtyřpruh kruhovým objezdem???
Spory kolem dokončení pražského okruhu nechápu, ten se plánuje od války. Spory kolem D3 vedoucí Posázavím jsem schopnen pochopit. Jestliže v Benešově na I/3 stavíme nesmyslné kruhové objezdy, které zabírají plochu menší mimoúrovňové křižovatky (která by v tom místě vyřešila 80 procent problémů), plynulejší dopravě se nepřiblížíme ani o milimetr. Zadruhé: kde je v plánu spojka mezi D5, D4, D3, když Pražský okruh na Ořechu denně stojí od Loděnice?
Jsem zvědav, zda za lež v nadpisu bude někdo z médií popotahován. Správně je POŘÍZENÍ a dvouletý provoz (28 tisíc km) stál 800 Kč. Servis stál 65 tKč. A to se někomu zdá hodně? Média jistě dostala i informace o vybraných pokutách, nedoplatcích, kaucích, zadržených ŘP... Prezídko na to má jednoduchou tabulku. Proslýchá se, že v provozu na dálnici toto Ferrari pije 12-15 l/100 km. To s Kodiaqem 2.0 TSi hlídkaři jezdí za víc. V rychlostech okolo 250 km/h navíc drží zásadně lépe, než běžná auta (vyšší) střední třídy, tudíž při dojíždění neřádů ani nejede na limitu, tudíž je toto dohánění přestupců ve Ferrari de facto daleko bezpečnější.
Ale i když se přes to všechno Ferrari nelíbí, musí se to v článku umět podat. :D
Tady se hrozně hovoří o kvalitě mentorů, ale jaké nesmysly kolikrát učí jednotliví lektoři autoškol! Byl jsem svědkem tří nehod v důsledku toho, že autoškola špatně naučila řidiče blikat. Mě dokonce lektorka učila vjíždět na šrafování (V13), abych byl při odbočování v jednosměrce co nejvíce vlevo. Takže dva bodíky v EKŘ mentora za jednotlivé minimální překročení rychlosti by nebyl žádný problém.
Shrňme to. Snížení sankcí za:
... ... ...
Zvýšení sankcí za:
Dobře, na řidiče jsme si zanadávali a teď jak z toho ven:
1) Sil. I/38 de facto slouží jako jihovýchodní obchvat Prahy. Nejde nějak zatlačit na těch 30 aktivistů v zájmu ochrany životů, zdraví, ekologie a sedmi milionů zbývajících lidí v ČR, aby se urychleně dostavil pražský okruh.
2) Základ psychologie: agresivita vyplývá z frustrace. Tisíckrát se můžete chlácholit, že jde jen o pár minut, ale ani sebeslušnější Mirek Dušín na 50 mimo obec (byť na stavbě) 50 prostě nepojede. Všichni víme, že není problém ten, kdo jede 70, ale ten, kdo jede 120. Proc nenechat v daném místě 80, kterou budeme důsledně vymáhat a taky dodržovat? To se týká též zákazů předjíždění v bezpečných místech a dovolených v nebezpečných místech... ...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pokud by měl zůstat celoročně zimní, je třeba si uvědomit, že v létě bude světlo už ve 3 ráno a v zimě tma už ve 4 odpoledne.
A mé hodnocení je, že to je absolutní nesmysl a s přirozeným řádem našeho současného světa to nemá nic společného.
Rozhodně to bude mít negativní dopad na ekonomiku, protože na obou krajích léta lidé vyhledávají posledni slunce venku po práci. Které jim ale tímto vezmeme, takže vezmeme i kšefty stánkařům.