No vidíte, založená byla před rokem a co za ten rok zvládla. Servisních síť si vyrobí klidně za další rok. Tesla má jeden servis v Praze a kolik jich u nás jezdí. A Škodu Karoq v dané výbavě za 800 tis.? Možná, ale ne s takovými motorem a automatem. MG tu začalo taky nedávno a kolik jich potkávám na silnici. Čínské automobilky bych rozhodně nepodceňoval.
Já je nepodceňuji. To byla moje výhrada, možná varování pro potencionální kupce. MG je stará a zaběhnutá evropská automobilka s čínskými majiteli. A už vůbec nechápu, proč do toho pletete Teslu? Tady nebyla řeč ani článek o BEV. Dělají max. hybrida.
A co takhle C jako jsou energie, krmiva, zvěrolékař, mzdy lidí pracujících v zemědělství, přeprava mléka, obaly, mzdy prodavačů atd atd, jistě je toho mnohem víc...
Tady C argument je blbost. Prvovýroba a tam patří vaše argumenty prodává mléko na zpracování. Poté nastupuje zpracování a konkrétní výrobky dle požadovaného množství a plánu výrobce. Nakonec je prodejce.
1
Sledujících
5
Sleduje
1
Sledujících
5
Sleduje
Toho hlupáka si nechte pro toho kdo tě ráno obouvá. Já slyšel jak Fiala tvrdil ,že jsme se zbavili závislosti na Ruském plynu ,tak by mě zajímalo kde se ten plyn co přichází do nás těží, doufám že to víš ty chytraku.
14 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pletete jablka a hrušky dohromady a pravděpodobně máte problém s pochopením psaného textu. Zbavení se závislosti na ruském plynu, neznamená ho neodebirat, ale mít plnohodnotné alternativy odběru. Nyní se uzavře ukrajinská cesta. I poté se k nám pravděpodobně nějaký ruský plynu dostane cestou LNG terminálů, ale bude ho podstatě méně.