Ale nezpůsobí. Jde jen o jiný systém, lidi se ho musí naučit používat.
Mám motorku z roku 1962 s původním TP, tzn. kompletně doložená historie a teď to hodí úředník do koše. Další věc je jak budu rušit povinné ručení, když tohle nechám ekologicky zlikvidovat a úředník sebere TP - pro pojišťovnu nemám důkaz o likvidaci vozidla.
Tak například zrovna v tom Afghánistánu do začli j...t Rusové v roce 1979. Pardon, to si nepamatuju, byly mi tři roky...
Pokud máte na mysli Sovětský svaz (který tvořilo cca 15 svazových republik), tak ještě před tím byli v Afghánistánu Angličané, kteří tam válčili od roku 1842 do roku 1919 a před rokem 1979 tam spolu o vliv soupeřil Sovětský svaz a USA, oni ti Rusové nemůžou za všechny války ;-)
Jezdim autem i na kole. A musim rict, ze jak mezi ridici tak i mezi cyklisty jsou uplne vypatlani jedinci. Ale zaroven taky rikam, ze tenhle zakon vymyslel vypatlanec non plus ultra.
Přesně tak, pokud je někdo debil, je úplně jedno v čem, nebo na čem jede. Je spousta ohleduplných chodců, cyklistů, motorkářů, autařů i kamionistů, ale tenhle zbytečný paragraf rozdělí a nasere všechny účastníky silničního provozu ještě víc, než je tomu dnes.
Normálně do novinkových diskusí nepíšu, ale tahle hromada hnoje od některých lidí mě dost zaráží, takže pro upřesnění, každé letadlo (vrtulník je také letadlo s rotujícím křídlem) potřebuje k úspěšnému letu určitou rychlost nebo výšku. Vrtulník se při leteckém hašení pohybuje v malých výškách a na malé rychlosti dopředného letu, tzn. v oblasti, která je obecně nebezpečná, účinnost turbohřídelových (obecně proudových lopatkových) motorů se snižuje se zvyšováním teploty nasávaného vzduchu a pokud se pohybujete nad požářištěm, můžete se dostat do oblasti bez dostatečně okysličeného vzduchu a ten motor může zhasnout - pokud se tak stane, nemáte rychlost ani výšku a končíte, i když se vám povede přechod do autorotace. Bell 412 má motory dva, ale na jeden motor moc neletí a v tomhle prostředí prostě zhasnou oba. I vrtulník se musí řídit rukama - pokud se s tím řízením potýkáte celý den ve vedru a na hranici rizika pádu, tak se skutečně unavíte, třeba jako na stavbě, ale ze stavby můžete odejít nebo zvolnit, při leteckém hašení prostě "vypustit" nesmíte a musíte se soustředit celou dobu, jinak končíte. A pro ty, kteří závidí výsluhu a podobné věci, mohli jste to taky zkusit a třeba byste tu práci dělali lépe.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Je dán někým nějaký poměr v jakém teď Izraelci povraždí nevinné Palestince nebo budou vraždit ty nevinné dokud se jim bude chtít?
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zeptejte se Němců, jak to měli na konci druhé světové války, to už byli taky všichni nevinní a vlastně se od začátku jenom bránili ;-)