Je vtipné, jak tady mají všichni jasno. Ale zkuste si představit, že kdyby VW zůstal u spalovacích motorů a nepřecházel na elektro, tak už by krachoval. Proč? Protože pro VW je Německo a EU malinký trh. To tu asi nikdo nechápe. Čína, Amerika a a další giga trhy, násobně větší než nějaké Německo, přechází na elektro. Jsou v tom tak daleko, že už není cesty zpět. Žádná EU a Uršula na to nemají téměř žádný vliv. VW má potíže, protože právě nestíhá efektivně přijít na el. Ale každý Jarda tady má jasno. "Kdyby se drželi spalovacích motorů a nevymýšleli blbosti, tak bude dobře" 🙂 Nebude..
Ale to je chyba VW, že tam takhle zaspali ve vývoji EV. Nemají absolutně nic. BYD a ostatní by je absolutně zválcovali, kdyby EU nezavedla velké cla na dovoz.
2017: schodek 6 miliard Kč
2018: přebytek 2,9 miliardy Kč
2019: schodek 28 miliard Kč
2020: schodek 367 miliard Kč
2021: schodek 419 miliard Kč
2022: schodek 360 miliard Kč
2023: schodek 295 miliard Kč
2024: plánovaný schodek 252 miliard Kč
Je vidět, že největší schodky vznikly během vlády Andreje Babiše. Současná vláda se snaží schodky snižovat.
Nějak vám to nesedí. Za Babiše 800 miliard. Za Fialy o 200 víc.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Evropa je v háji. Nemá infrastrukturu a ani konkurence schopné automobilky v oblasti EV. VW nemůže BYDu a Tesle ani zdaleka konkurovat. Nemá čím. V USA je infrastruktura připravena na elektro auta, v Asii také.