Tak co, chceme aby se na pražský hrad posadil pologramotný slovenský oligarcha, který svými znalostmi rozesmál i děti v základní škole? Také jeho čeština může být tak mizerná jedině ze dvou důvodů: buďto neschopnost se učit, nebo "kašlu vám na ten jazyk, dyk mi snad rozumietě, nééé?" A bude samozřejmě křišťálově čistý a nemajetný, své mnohamiliardové impérium přece "svěřil" a dbá hlavně na blaho všech občanů, hlavně těch chudších, kteří mu věří, že on už přece nemá touhu a potřebu dál vydělávat. Naopak, bude zas rozdávat koblihy! Jenže už ne ze svého a stádo bečících ovcí na ně natahuje ruce. Groteska, bohužel smutná.
Tak co, chceme aby se na pražský hrad posadil pologramotný slovenský oligarcha, který svými znalostmi rozesmál i děti v základní škole? Také jeho čeština může být tak mizerná jedině ze dvou důvodů: buďto neschopnost se učit, nebo kašlu vám na ten jazyk, dyk mi snad rozumietě, nééé? A bude samozřejmě křišťálově čistý a nemajetný, své mnohamiliardové impérium přece "svěřil" a dbá hlavně na blaho všech občanů, hlavně těch chudších, kteří mu bláhově věří, že on už přece nemá touhu a potřebu dál vydělávat.
Úžasná je shoda komentujících v tom, že motorkář neměl předjíždět auto se zapnutým levým blinkrem, přestože článek žádnou informaci o tom, jestli auto vůbec mělo zapnutý blikač nepřinesl. Vězte, že kdyby motorkáři běžně nedbali na blinkry těch ostatních, tak už žádný z nich nežije. Proto vás prosím, namísto osočování motorkářů ze všech nectností, zamyslete se hlavně nad tím, že je třeba jezdit srozumitelně - tedy tak, aby se od vás ostatní včas dozvěděli, co míníte během příštích pár vteřin udělat. Bude pak méně zranění i zohýbaného plechu, a to samozřejmě nemluvím jen za motorkáře. I při jízdě autem bývám často překvapen manévry řidičů, kteří se patrně nemíní ponižovat zapnínáním blinkru. Způsobují chaos, zvyšují nervozitu a sami za to mnohdy zaplatí účastí na nehodě, přestože se jim někdy podaří obhájit třeba že "ten motorkář je přece neměl před křižovatžkou předjíždět". Jezděte čitelně!
Děkuji za vaše komentáře a jsem rád, že milujete staré Jawy. Já také, a vlastně se jimi zabývám už půl století. Tedy abych upřesnil - cestovními a cestovními prototypy. Takže budete muset začít brát vážně třeba i fakt, že Jawa má světový primát ve výrobě mezitypu, který se udržel ve výrobě 10 let, s expedicí přes milión vyrobených kusů. Byl to model 634 - pouhý podvozek, který se nakonec nedočkal nového motoru. Ale o tom až v některém z příštích článků.
Jawa za komunistů skutečně prosperovala, zisk ale šel do státní kasy. Právě ekonomické hledisko zastavilo vývoj: Když mám zajištěný odbyt na víc motorek konkrétního modelu než dokážu vyrobit, tak jaký je důvod vyhazovat peníze za vývoj něčeho jiného? S tím, že padne železná opona, nemohli tehdejší ekonomové počítat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Pro zájemce o tento úžasný motocykl se mi podařilo zjistit pár důležitých údajů: 1/ za technickou specifikací "superrychlá převodovka" se skrývá dosud nepatentovaný vynález, který umožňuje její superrychlé ovládání. Zatím se vynesla tajná informace, že funguje takto: cvak - cvak.
2/ Označení ŠKODA je pouze součástí designové kamufláže, které má odvést pozornost od jiných, podstatnějších prvků a vlastností motocyklu. Od kterých, to je zatím také tajné.