Žádný servis v ČR neopravuje články baterii do aut .
Pouze ho vymění za nový, včetně práce to u škodovky vychází přes 40 000,- Kč .
To mi nepřijde jako pár korun, jak píše autor.
Navíc pokud se článek musí vyměnit kvůli degradaci, můžete za dva měsíce měnit další článek, za další dva měsíce další článek.
Jaky to má smysl ?
Smysl vidím, jenom při jiném důvodu výměny, než je opotřebení .
Předjíždění přes plnou čáru a nedodržování bezpečné vzdálenosti by se mělo intenzivně kontrolovat a pokutovat.
Pokud by za to byla běžně pokuta 50 000 Kč, tak by si to možná pár lidí rozmyslelo.
Samozřejmě ještě pokuty navyšovat podle průměrného ročního výdělku řidiče.
Většina takových dementů co strašně spěchají po pěti kilometrech odbočí na benzínku dát si energiťák a cigárko. Viděl jsem to mnohokrát.
Škoda, že vždycky jede doprotivky osobní auto. Přál bych jim starou tatru s pořádnou ,, traverzou " vepředu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Některé přepravní společnosti mají přímo sdělení, že během klesání a přistání musí cestující sedět na svých místech podle palubního lístku.
Asi z bezpečnostních důvodů.
Pokud bych si udělal rezervaci, ještě za místo připlatil, tak bych asi taky nechtěl měnit.