Lítost nelítost, honba za trofejí ho dohnala k nerespektování rizik. Podmínka je výsměch, pro ostatní myslivce to není vůbec zdvizeny prst. Příště někdo jiný si řekne, však co jak někoho trefím tak mi dají max podmínku. Za lidský život, a člena rodiny je to dost málo. Ty dva roky si má odsedet natvrdo. A zaplatit pozůstalých nemalou finanční kompenzaci.
Nejen že eu jde po krku automobilkam, ale i majitelům aut s kontrolou emisí na silnici. Mám naftu r.v. 2012, na nové nemám, když mě změří a donutí mě auto sesrotovat, tak si budou říkat, taaak a teď si musí frajer koupit nové. A já nenene nemusím , já ne něj nemám. Automobilka elektro šmejd neprodá a já budu chodit pěšky. Ušetřím na nafte, oleji, pneumatikách, pojistce, dalnicni známce, servise, na dovolené a výletech na které nepojedu. A na všem jsou daně, o které přijde stát. Já si zvyknu na víc peněz co mi zbude, zvykne si stát na méně vybraných peněz?
Jako není to to pravé ořechové, když auto čadí moc. Ale když vezmu že takové auto má povětšinou člověk, co na nové nemá, tak je to jenom o tom ozebracit málo movité. Ano najdou se výjimky co kašlou na servis. Ale věřím že neprojde žádný diesel když to bude na místě turovat. Z další strany: nebudou stara auta, tak nebude potřeba tolik pneuservisu, autoservisu a všech okolo navazujících služeb. Méně aut= méně pneumatik, snížení výroby pneu. Atd atd. Všude pracuji lidé, ti by mohli přijít o práci. Ti pak vyuzii sociální systém. Zase mi z toho vychází ze je to kontraproduktivní a tahle zelená mánie nikomu moc nepomáhá. Zase zaplace stát. Ale kdo chce kam.....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Já, generace Y, taky mám vypínač. Pracuji jen od - do. Ve svém volnu nereagují na nic z práce, ať už emaily, SMS či telefony. Můj zaměstnavatel mě neplatí natolik dobře a nezaslouží si abych mu věnoval že svého života víc než si zaplatí.