četla jsem bibli na vojně....pamatuji si to jako by to bylo včera. dočetla jsem na stranu 23 a vrátila se na stranu 13, něco si poznačila a četla jsem dál pak ze strany 19 jsem se vrátila na stranu 7 a potom ještě jednou ze strany 20 na stranu 11....a pak mi to došlo....geniální kniha, napsaná tak, aby Vás udržela ve víře, že ji dočtete celý život. A jen lituju, že mi trvalo 23 stran, než jsem přišla na to, že celá Bible je o hovně.
To jste si měla přečíst Nový zákon místo toho abyste přeskakovala tam a zpět v tom Starém, protože ten Nový je pro Křesťany důležitý. Nezlobte se na mne, ale potvrzuje to, že nevíte o čem mluvíte.
Nedá mi to....Ale mám otázku....Myslíte si že kdyby byl bůh, tak by nechal na náboženském setkání najet prázdný autobus do dvou mladých nevinných holek?
Obávám, že tady došlo k selhání lidského faktoru na straně autobusu a k selhání náboženského faktoru na straně boha. Z obojího je potřeba vyvodit důsledky. U autobusáka (ač je z toho možná nešťastný do konce života, a trestat ho už asi ani není potřeba), bohužel odsoudit a na tom náboženském setkání říci mladým lidem, aby otevřeli oči a víru v něco, co neexistuje, už konečně nechali minulosti a romanopiscům středověké beletrie. Jestli existuje nějaká vyšší moc, tak rozhodně věřím spíše na ďábla, než Boha. Možná kdysi žili oba dva, ale Boha ďáblovy skutky přivedly do hrobu.
Víte, než začnete o něčem takovém psát, možná by stálo za to, nejdříve si přečíst alespoň Bibli. Pochopte. Pro věřící je podstatný posmrtný, věčný život, Bůh dal lidem svobodnou vůli a do lidských životů nezasahuje, to je důležité si uvědomit. Rozhodně to nebyl Bůh, kdo rozjel ten autobus. Byla to lidská chyba (a tedy svobodná vůle onoho jedince), potažmo selhání stroje, z hlediska věřících lidí by se dalo říci, že do toho zasáhl nějaký zlý duch. V Bibli se píše, že Bůh dal na Zemi démonům volné pole působnosti, s tím, že oni se snaží kazit lidi, a na lidech zase je, aby žili co nejlépe a nakonec po smrti šli za Bohem. Zasloužit si nebe. To je pro věřící lidi to podstatné. Vše, dobré nebo špatné, berme jako zkoušku která určí, kde ten který člověk nakonec skončí. Je jasné, že ten náš život tady, jednou skončí, ale z pohledu věřících lidí, je logicky důležitý ten posmrtný, protože ten, je věčný. Je to na každém, jak se rozhodne.
Palestinci volali po zničení Izraele již v době, kdy se o jeho vzniku teprve jednalo. A také již tentýž rok, kdy Izrael vznikl, Palestinci za pomoci dalších Arabských států zaútočili a pokusili se jej zlikvidovat. Že byli následně potrestáni takzvanou okupací, to je jen logické. Navíc, za vše, co jednání Hamásu způsobuje, si mohou Palestinci sami, to oni si tam tuto organizaci dosadili a doslova vypěstovali. O genocidě pak nemůže být řeč. Palestinců dlouhé roky neustále přibývalo (což je přesný opak genocidy) a Izrael je defacto jediný stát, který tam pravidelně posílal skutečnou pomoc a nikoli peníze, za které následně Hamás nakupoval zbraně a náboje na terorismus. Izrael dělá vše, aby byly civilní ztráty co nejnižší, Hamás naopak, také viz tento článek, dělá vše proto, aby naopak civilní ztráty vyvolal. Údaje o mrtvých jsou navíc nedůvěryhodné, pocházejí od Hamásu.
Pokud vím, údaje o počtu mrtvých jsou od úřadů z Gazy, které ovládá Hamás. Je tedy otázkou, na kolik jsou tyto údaje důvěryhodné. Navíc, toto teroristické uskupení může za každého mrtvého civilistu. Byli to právě oni, kdo vše započal útokem na Izrael. K útokům neustále využívají hustě zabydlené oblasti, nemocnice, i jiné civilisty hojně obývané lokace, doslova si Hamás bere "své" lidi za živé štíty. A oni si to nechávají líbit, protože většina lidí v Palestině Hamás podporuje a tedy i jeho činy.
Abbás a další neustále zmiňují dvoustátní řešení, jakožto jedinou možnost k míru, jenže už ignorují fakt, že toto řešení tu již bylo... A samozřejmě to nebyl Izrael, kdo jej odmítl a započal první z mnoha válek v té oblasti. Dnešní "okupace" je jen výsledkem všech útoků, které Palestina takto za pomoci dalších, arabských států, začala. Samostatný stát Palestina, není cesta k míru, ale jen větší území pro teroristy z Palestiny, z něhož budou moci útočit na Izraelské území.
Abbásova zmínka, o nutnosti velkého množství zdrojů potřebných pro obnovu Gazy, je pak jen další důkaz, že ať to vše dopadne jakkoli, vyžadovat finance Západu budou dál. A Evropská unie jim tyto finance jistě opět ochotně dá, aniž by se přesvědčila, že tyto finance následně skončí skutečně v pomoci civilistům, a ne ve zbraních pro teroristy.
Izraelci bojují nejen za svůj stát, ale i za ostatní civilizovaný svět. A tak mohu říci, ještě štěstí za Izrael, protože ten s teroristy alespoň umí zatočit.
Už to, že by chtěla vyznamenávat Mašíny, kteří bestiálně zavraždili člověka, co se nemohl bránit jen proto aby mohli sami utéci, je dost na to, abych věděl že ji bych volit nemohl. Navíc se kolem ní objevily ty řeči ohledně prodeje titulů, to sice nemusí být pravda, ale také může. Myslím, že jediný volitelný je tam Petr Pavel. Ten má alespoň zkušenosti z NATO, je poměrně uznávaný i v cizině a působí dostatečně reprezentativně i na takový post jako je ten prezidentský.
Mám pocit, že řada diskutérů si přečetla jen ten nadpis a na zbytek článku už se neobtěžovali.
V textu je patrné, že komunistům dluh narostl za rok o 130 milionů, ale jeho většina, konkrétně 1.6 miliardy tam byla již před jejich nástupem. A také je tam napsáno, že dluh narůstal obrovským tempem každý rok.
Ostatně Gerlachovský štít je přece nejvyšší horou Česka, takže o nic nejde .
To jako, že jméno Gerlach, odkazující na Slovenskou horu, určuje, že Zetor je slovenská firma? A Tatra je, dle vaší podivné logiky asi Slovensko-Polská, že ano? Nenechte se vysmát, jméno zde nehraje žádnou roli. Opět zdůrazňuji, to, že je mateřská společnost ze Slovenska neznamená, že Zetor nelze označit za Českou společnost. Sídlo samotného Zetoru je stále v Brně a vývoj probíhal také tam.
no nechci být za provokatéra ale pane redaktore nejste tak trochu mimo mísu ?! majitelé zetoru je SLOVENSKÁ firma HTC a né Česká v čechách se pouze zetor vyrábí jelikož tam ma celé zavody k tomu přizpusobené ,tak si neplivejte do vlastního obličeje , a přiznejte si tu holou a nefalšovanou pravdu .
Není to zbytečné hnidopišství? Majitel je sice HTC holding, ale sídlo Zetoru je v Brně, stejně jako Zetor Engineering který v Brně vyvíjel a vyrábí onen Gerlach. Osobně nevidím problém nazvat to Českou firmou.
Já vím, bylo po válce a Tatra ejhle nepatřila do koncernu Ringhoffer, ale Československu. Nu a poražený platil. Mne mrzí, že se každý bere za Tatru a zlého Ferinanda Porsche, který nám ukradl koncept auta. Tatra a.s. byl německý podnik, pan Hans Ledwinka - skvělý konstruktér, byl němec, Erich Übelacker také nebyl Čech. Takže žádný "zlý" Němec naši firmu nevytuneloval. Ale dělali "kluci" hezká auta :)
Nezlobte se, ale Hans Ledwinka nebyl Němec, byl to Rakušan, Rakouský Čech konkrétně. Reálně to není důležité, podstatné je, že krádež je krádež, i kdyby byl Ledwinka čistě Němec a Tatra čistě Německá společnost, pořád jde o to, že Porsche ukradl práci zmíněných jedinců. Což je fakt, který by měl být znám a uváděn. Nikoli zamlčován či zlehčován jako se tomu děje.
No ono je taky treba vzit v uvahu, ze pred valkou spol. Tatra byla tech němců plna. Proste to tak bylo. On i starej Sustala moc Cech nebyl. Tady u nas to byl takovej narodnostni mix. Tatra proste stala v pohranici. Nemci se ale sami postarali o to, aby je cesi po valce vykopali. Kdo chce kam?!…
To ano, zcela souhlasím, byť zrovna v případě Ignáce Šustaly bych se ono označení Čech nebál užít, byl to člověk narozený v dobách Rakouska Uherska, ale byl to alespoň z části Čech. Rozhodně více než třeba ten Porsche. To že Češi samotní jsou genetický mix všech možných národností je věc druhá 🙂 Ono i ten Hans Ledwinka, byl to Rakušan, ale dle jména je celkem evidentní že šlo o Rakouského Čecha, kterých bylo v Rakousku zejména ve Vídni a jejím okolí spousta. Myslím že není ani tak důležité, zda byl ten a ten člověk Němec, Čech či Rakušan, jako spíše to, že by bylo dobré uznat těm kterým lidem zásluhy které jim přísluší a označovat jisté události pravými jmény. Krádež je krádež, i když se jedná o intelektuální vlastnictví a to platí, nehledě na národnost.
Evidentně jste ten článek vůbec nepochopil. Ten nebyl o F.Porschem, ale o Uberlacherovi. Tedy jestli Porsche něco ukradl, tak potom Uberlacherovi, který vytvořil tu karoserii. A to bylo rovněž Němec.
Ale pochopil, jen vy jste zřejmě nepochopil o čem jsem psal já. Já psal o situaci, kdy je někde zmíněno, že se Ferdinand Porsche "inspiroval" designem Tatrovek. Téměř vždy se píše o Hansu Ledwinkovi. Proto jsem psal o něm (o Ledwinkovi), zkrátka abych nastínil situaci. Navíc, Hans Ledwinka byl šéfdesignér Tatry, Übelacker pracoval pod jeho vedením. Tudíž se pletete, Porsche neokradl pouze Ericha Übelackera, ale také Hanse Ledwinku pod jehož vedením vozidla značky Tatra vznikala.
Nebyt ceske Tatry, tak by Porsche nikdy neexistovalo , nebo ne ????
Zamyslete se nad tim, co jste tady napsal !!!
Neříkám že by Porsche neexistovalo, ale fakta jsou fakta, a je celkem evidentní, že bez zmíněné krádeže by vozidla Porsche nebyla tím, čím jsou dnes. Pak je tu ještě otázka Volkswagenu, ten by bez Brouka (jeho původní označení nechme stranou) skutečně nevznikl.
Dále je zcela neznámý (nepublikovaný) jeho veliký podíl na konstrukci německých tanků.
Což o to, zrovna v oblasti vývoje německých tanků je myslím znám poměrně dobře. Tady alespoň platí, že to byly skutečně jeho nápady. Navíc, "jeho" tanky byly pokrokové, ale časově velmi náročné na výrobu (o materiálech ani nemluvě). Což Němcům ke konci války spíše uškodilo než pomohlo.
Oni se celkově snaží "vymazat", tu jeho vinu, potažmo alespoň jeho činy výrazně mírnit. Proto teď všude, když už to někde někdo zmíní, píší že Porsche nekradl, ale prostě "jen" koukal přes rameno H. Ledwinkovi a Ledwinka zase údajně jemu. Reálně to ale skutečně ukradl, to si nebudeme nic nalhávat, četl jsem, že si při okupaci dokonce nechal dovézt vybraná vozidla značky Tatra do svého působiště, kde je kompletně rozebral a prostudoval. Navíc je dobré si uvědomit, že z této krádeže nevzešel pouze KDF Wagen/Brouk, ale vlastně i další produkty, na nichž společnost Porsche staví dodnes.
Stranou bych ještě dodal, že o řadě dalších jeho provinění se pak nemluví takřka vůbec. To platí například o tom, že psal obdivné dopisy Adolfu Hitlerovi v nichž schvaloval jeho politiku, a to již nedlouho po Hitlerově nástupu k moci, že využíval v továrnách na práci otroky z koncentračních táborů či že se dobrovolně přihlásil k německému občanství i do onoho NSDAP. Častá je snaha omlouvat toto chování například tím, že prý byla taková doba, a on údajně neměl jinou možnost. Že by odmítnutí spolupráce znamenalo smrt a podobné. Jenže lidé toto tvrdící zapomínají, že F. Porsche v té době již patřil mezi známé konstruktéry, a on mohl snadno emigrovat kamkoli, kdyby o to stál. Jenže on byl oportunista a neštítil se pro svůj prospěch patrně takřka ničeho.
"Ferdinand Porsche podle stejného receptu napřed navrhl vůz KdF, ze kterého se po válce vyklubal právě Brouk." Řečeno na plnou hubu, důstojník SS, člen NSDAP a odsouzený válečný zločinec Ferdinand Porsche technické řešení Tatry ukradl.
Oni se celkově snaží "vymazat", tu jeho vinu, potažmo alespoň jeho činy výrazně mírnit. Proto teď všude, když už to někde někdo zmíní, píší že Porsche nekradl, ale prostě "jen" koukal přes rameno H. Ledwinkovi a Ledwinka zase údajně jemu. Reálně to ale skutečně ukradl, to si nebudeme nic nalhávat, četl jsem, že si při okupaci dokonce nechal dovézt vybraná vozidla značky Tatra do svého působiště, kde je kompletně rozebral a prostudoval. Navíc je dobré si uvědomit, že z této krádeže nevzešel pouze KDF Wagen/Brouk, ale vlastně i další produkty, na nichž společnost Porsche staví dodnes.
Moderní budovy klidně, třeba i výškové, jen by to chtělo vyčlenit pro ně vhodné místo, ideálně tak, aby bylo co nejméně na dohled z historického centra Prahy. Pokud možno vůbec. Dovedu si představit nové moderní centrum někde stranou, pár kilometrů od toho historického, které by bylo vhodným místem pro modernější zástavbu. Zde by mohlo pomoci to, že je Praha v poměrně kopcovité oblasti.
36
Sledujících
1
Sleduje
36
Sledujících
1
Sleduje
Honzo nevím a přiznám to...Ale jen k Vaší nelogické poznámce....Nevím, proč bych měla číst Nový zákon, který je důležitý pro křesťany, když já nejsem křesťan. Pro mne, i kdybyste bibli vykládal profesionálně, je důležité jedno jediné....Každá kniha na světě, kromě politických protistátních letáků z podstaty věci, má na svém přebalu dvě základní insignie....Název a autora.....Bible to nemá. A logicky se ptám... Bibli napsali lidé, že? A napsali ji v průběhu docela dlouhého času....A proč ?
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Myslím, že odpověď na otázku proč číst Nový zákon, je celkem jasná. Věřící sice nejste, ale jelikož jste teď psala o víře, bylo by dobré se o tom alespoň informovat, abyste věděla o čem píšete. Jednoduše řečeno, není dobré kritizovat něco, o čem člověk nemá přehled.
Zadruhé, proč byla Bible sepsána. To není věc, která by šla odbýt jednou větou, i proto je dobré si Bibli přečíst, protože tam byste se to ideálně dozvěděla. Pokud to hodně zjednoduším, tak myslím, že sepsána byla jakožto stanovení základních informací a pravidel pro věřící (a nejen pro ně), jak by měli žít svůj život, tak, aby nakonec došli posmrtného života u Boha. Každopádně Nový zákon sepsali evangelisté-apoštolové, současníci a učedníci Ježíše Krista.
1 odpověď