A to je velice rozumné. Takhle doprava díky rozkopaným ulicím stojí za (každý si doplní), tak proč ne ještě víc. Tak to kamiony budou v pondělí stát až do Brna a doufám ve všech pruzích. Když už, tak už.
Nejen, že je musíme poslouchat každou první středu v měsíci.. Ještě pár uzavírek a podobných nenápadných, ale mediálně viditelných cvičení je zřejmě potřeba..
Hasiče mám rád a vím, že jsou potřeba a jsou přínosem pro společnost. Ale takhle upozorňovat na svoji existenci, aby dostali své peníze?.! I za cenu obtěžování druhých? To už opravdu někdo z jejich managmentu přehání..!
Jak oskube? Jak k tomu prijde ten kdo odvede na sve pribuzne a jeste na uplne cizi lidi? Kde tam vidite nejake oskubani?
Problém systému, někdy od roku 1990 je, že když jsou plošně zvyšovány platy/mzdy, jsou zvyšovány procentuelně. Do min.r.1989 se to řešilo konkrétní částkou. Přidávalo se tu 500,-, tu 1.000,-, ale všem. Dnes se jede slepě na %. Tím dochází k tomu, že průměrný plat cca 40.000,- se zvýší při 5% o 2.000,-, kdežto třeba mírný nadprůměr = třeba průměrný manažer, nebo lékař s platem třeba 100.000,- dostane přidáno 5.000,- navíc.
Při příjmu 100.000,- asi 5.000,- navíc potěší, ale máte to za potřebí? A pokud máte třeba jen 30.000,-, musíte počítat každou korunu. A že takových lidí a rodin je v ČR požehnaně.
Takže proto moje nespokojenost. Prostě se mi nelíbí, že nůžky se stále rychleji rozevírají..
Osobně mám příjmy mírně nadprůměrné. Ale mrzí mne když vidím, jak ti kteří se nejvíc nadřou, dostávají zlomek z toho, co mnozí jiní bez námahy.
A není to o vzdělání. Bohužel...
Jde o tvary.. Představte se sebe jako chodce jak vás auto s takovými ostrými hranami srazí. Pokud srazí dítě, které bude mít hlavu ve výšce hrany bude to fatální. Očividné, nechápu že to mohlo projít...
A když už tedy počítáte s tím, že vás, nebo dítě srazí auto, jaký je rozdíl mezi kamiónem, kterých tu jezdí statisíce a Teslou, kterých tu bude jezdit maximálně pár stovek?
Jako, že by mě nějak toto auto oslovilo nemohu říct. ALE tak zrovna evropa tady chce elektro auta a toto je jedno z nich. Pokud to prošlo individuální homologací tak co jako? Když to tady nechtěli tak to neměli homologovat, ale to je trošku složitější, když to auto upravili tak aby bylo legal... A jen tak mezi námi, taky to jde homologovat jako lehké užitkové vozidlo a tam jsou ty pravidla zase jinde že...
Dobrý nápad. Vozí se sem a homologují daleko, daleko nebezpečnější věci a nikdo to neřeší. Jen v tomto případě udělala Tesla něco úplně jiného, na co není prohnilá EU zvyklá a cyklo.. a jiní aktivisté se na tom chtějí zviditelnit.
Tak cyklista vás v autě asi řídítkama nepropíchne že.. No a jde o precedens, prostě odradit ostatní výrobce aby dávali do výroby designy který zcela objektivně zhoršuje následky nehody. Představil jste si vůbec sebe, jako chodce a situci, že vás nabere tohle auto třeba ve 30km/h takovou hranou? To by bylo zlomených žeber a kdo ví čeho ještě...
Je smutné, že když vidíte nový typ auta, první na co myslíte, jsou následky které vám způsobí když vás srazí..
Kolik tu máme denně/ročně, statisticky sražených chodců??
Když někdo nechce chápat pointu tak jí nechápe, že? 🙂 Máte děti? Snad ne, protože pokud ano tak první co by vás při pohledu na to auto mělo napadnout je to, jak by to dopado kdyby srazilo vaše dítě, které by mělo hlavu ve výšce těch ostrách hran (ostatně i vám, jako dospělému by to dost slušně pocuchalo žebra a za nimi kyté vnitřní orgány). Jestli nemáte dostatečný přehled o anatomii a odolnosti lidského těla, tak vám odpovím třemi písmeny: RIP.
Podle mne je tento váš pohled špatný. Pokud budeme u všeho co je vybudováno, myslet pouze na případná rizika, která jsou však jen zlomkem pravděpodobnosti, nemohlo by se vyrábět ani budovat téměř nic. Vzpomeňte na pád římsy z budovy v Praze před pár týdny. To budeme stavět pouze přízemní domy? Také to mohlo spadnout na dítě... Neštěstí se prostě stávají. Tomu se tak nějak nelze vyhnout. Ale že by auto, nebo jeho tvar, mohli být nebezpeční?? To bych neřekl. Vždy je to o zodpovědnosti jeho provozovatele. V případě auta řidiče..
Svět naruby. Strážník bude popotahovaný, zloděj si pár facek nezasloužil. Čím dál méně se mi v tomto absurdním světě chce žít.
Nejste sám. Čekám až mi dospěje poslední z mých tří dětí a pak sbohem EU.
Balím svých pět švestek a končím. Dvě děti už odešly do světa..
A - kdo by to čekal, jsou tam spokojené.. Všude se musí makat, všude chleba o dvou kůrkách, ale takový Absurdistán je pouze v EU.
Škoda, že to hrabivost a bezohlednost politiků takhle dopracovala..
A nebyly by levnější silniční retardéry, přes které přejet větší rychlostí je hnusný zážitek ?
Ty jsou výmyslem také nějakého ,,retarda".
Víte kolik tam projede denně sanitek? Nepřál bych Vám být na místě zraněného pacienta, který je převážen do nemocnice a musí poskakovat na retardérech.
Vždy na tomto ,,zlepšováku" kroutím hlavou. Na jedné straně nadáváme na děravé cesty, na straně druhé na nich budujeme retardéry..
Přesně. Tu křižovatku dobře znám, a problém je v tom, že spousta lidí ztratí trpělivost, a prostě se tam z vedlejší nacpe na hluváta.
Je to tam ucpané zejména odpoledne, kdy spousta lidí jede z práce, a to zejména ve směru od Žďáru. Je to sice nejkratší cesta, ale často zabere nejvíce času.
Radši ujedu kilometr navíc po Brněnské ulici přes kruháče a pak si jedu v klidu po hlavní. Myslím že je to dokonce úspornější na palivo, než stát v koloně.
Také to tam tak řeším.
Kdy už našim "odborníkům" dojde, že kruháč, ve světě léty odzkoušený, je opravdu nejbezpečnější.
A nemusí ani nijak výrazně zpomalovat provoz. Tedy pokud se udělá prostorný. Ne jako v Bystřici n.P. u Penny, nebo ve Žďáře n.S. u vodárenské..
Jel jsem před týdnem z Františkových Lázní na Moravu a byla mě měřená rychlost minimálně 25x. Starostové obcí umísťují radary tak, aby "nachytali" co nejvíce řidičů. I překročení rychlosti o jeden kilometr se pokutuje a tak značná část řidičů jezdí přes vesnice čtyřicítkou. Nedávno byla zveřejněna na Seznamu informace, že malá obec o 300 občanech vybrala na pokutách za 4 roky 20 milionů Kč!!! Není to tak dávno, co starosta Valašského Meziříčí za ANO zveřejnil v televizi skandální informací, že pokud mu budou radary vydělávat, tak že je tam nechá. Ani slovo neřekl o tom, že na prvním místě mají radary zajistit bezpečnost provozu. Nikdo, kdo projede republikou jako já, si nemůze být jist, zda v nějakém vesnickém dolíku nejel rychlost 51 km za hodinu a tak jsou řidiči v dědinách doslova ve stresu, za průjezd dědinou se dívají na tachometr deset krát, místo toho aby sledovali okolí. Vybrané peníze jsou samozřejmě pro starosty velký magnet, utužují rozpočet dědiny a vyplácejí se z nich odměny jak pro něho, tak pro všechny radní. Možná této zlovůlí starostů by zamezilo to, že pokuty půjdou ne do místní starostovy pokladny, ale do státní kasy. Rozhodně tato zcela zrůdná situace teroru obcí vyžaduje zásah státu.
Pěkně a výstižně jste to popsal. Plně s Vámi souhlasím.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Zakomplexovanej skrček z Kremlu. Kdy už se bude zodpovídat za své zločiny?...
1 odpověď