Ale pokud se nejaka vyssi civilizace rozhodne konecne nasi fuj civilizaci stopnout a resetnout, protoze speje neudrzitelne ke zniceni nejen sebe, ale cele planety, je mozne, ze Evropu, kde se s udrzitelnosti dostali aspon k nejakym skutecnym opatrenim, treba aspon trochu usetri.
Kde sakra vezej... Krivky klimaticke katastrofy se uz zacinaji lamat ze sve zdanlive linearity a biosfere zacinaji tikat posledni roky.
Evropa tu křivku ovlivní z deseti procent, i kdyby zhasla, obyvatelstvo se živilo kořínky, bydlelo v jeskyních a chodili jenom pěšky.
Nabíjení el. auta je až ten poslední problém. Největší problém je drahý a téměř nedostupný servis el. aut a hlavně omezená životnost velmi drahé baterie.
Nabíjení je u nás možná dnes posledním problémem. Za pět let, už to bude problém stěžejní. Bude se muset omezovat, ty gigawaty navíc, které dnes nespotřebováváme, prostě nebude kde vzít, a jestli občas, tak to nebude vůbec levné. To vše, pokud se naplní zelené elektromobilní vize EU.
Až bude zakázáno uhlí (ceny emisních povolenek budou tak vysoké, že uhelné elektrárny budou zavřené a nepůjde je obnovit), tak v podobné situaci nepůjde elektřinu sehnat nastane kolaps.
Možná spoléhají na Ukrajinu, kde je z dob CCCP řada velkých uhelných elektráren. Žádné filtry, žádné modernizace, žádné odsíření. Jak to tam komunisti nechali, tak to tam je. (pokud je Putin nerozflákal)
Což by bylo obzvláště hloupé. V Evropě zavřít moderní málo čoudící uhelné zdroje a dětinsky nad tím jásat. A nahrazovat je špinavými zdroji mimo EU.
Na UA už mnoho funkčních elektráren nezůstalo. Rusáci jich většinu rozmlátili tak dokonale, že vyjde levněji postavit nové.
To vás teda lituji. Mě nikdo do koupi elektrického auta nenutí. V klidu si jezdím starým autem na LPG. Ani pro většinu lidí strašák "STK" mě netrápí. Staré auto lze dát do pořádku za pár korun. Nic složitého ani drahého na autech vyrobených před 20 lety není.......Na emisích díky LPG má moje auto hodnoty na 10% těch hraničních kdy lze projít.
A za deset patnáct let? Budeme mít veterány, na které nebude k sehnání nic, samozřejmě úmyslně. A moc bych se divil, kdyby zelení nenapařili za spalovák tučné daně nebo pokuty.
Je také důležité a to v článku nrbylo zmíněno,co bylo důvodem vypočítání tak nízkého důchodu.Určitě se najdou lidé,kteří z nějakého závažného důvodu nemohli přispívat do sociálního systému,ale to by asi měli prokázat a ne prostě zvýšit důchody všem.V žádosti o příspěvek na bydlení se také musí prokazovat náklady.Určitě se najde velká skupina lidí,kteří prostě pracovat nechtěli a čekají,že se o ně stát postará.
V principu je to jedno, protože v každém případě, tito lidé končí na sociálních dávkách, přece je nenecháme umřít hladem někde pod mostem. A jestli nepracovali, tak i s méně ubohým důchodem, toho stejně budou litovat každý den.
Pokud by Pětidemolice splnila pouze třetinu slibů, mohla by vážně
uvažovat o druhém volebním údobí.
Z toho,co předvedli se však chce zvracet.
A svojí pokleslou vládou se zasloužili o radikalizaci společnosti, očekávaný vstup KSČM a Motoristé do Sněmovny.(radikální levice a pravice)
Člověk nemusí být politolog,aby dokázal neschopnost Fialy a spol.
V praxí.
A co dokázal Babiš a spol? V době konjunktury ekonomiky, růstu kolem 5% , energetické pohodě, nasekat miliardu a sedm set milionů dluhů. Nezvládnutý covid, kdy jsme patřili mezi země s největší úmrtností na světě. Nerozjel stavbu jádra a podepsal v Bruselu směrnici Greendeal, od kterého se dá nyní těžko odejít.Spochybňování NATO, neshody v zahraniční politice a trapné výroky, jsou u tohoto oligarchy už tradiční.
Tak ODS se od té doby výrazně posunula a dnes jede samé levičácké nesmysly, o tom jak bude převychovávat občany. A vybírat stále více daní, aby bylo co přerozdělovat.
Máte pravdu, ale v tomto státě, v tomto národě, který jen stále natahuje ruku, což ho naučilo Socdem a následně ANO, nemá čistě pravicová strana šanci. Typuju, že by neměla víc, jak 3% hlasů.
Obávám se, že voličům ANO je zaklekávání firem, i další v článku jmenované represe, naprosto ukradené, stejně, jako tento stát. Jde jim jenom o vlastní prospěch, a ne každý důchodce, je ochoten mít hlouběji do kapsy, ve prospěch vzdálené budoucnosti, které se stejně nedožije. Ona důvěra ve stát a ochota k obětem, se blíží nule. Babišovu partaj stvořily chyby předchozích vlád.
Ke stěhování dojde.
Kolem rovníku se objeví pás „vlhkého vedra“, ve kterém se již nebude možné ochladit pocením a lidské tělo zkolabuje po 6 hodinách. V takovém podnebí nelze žít. Očekává se „stěhování národů“ – masová migrace miliard lidí
O.K. Příklady táhnou, tak by mě zajímalo, kolik politiků, speciálně z EP a EK, jste viděl někam přijet elektromobilem? Všichni si vozí pozadí v BMW, Audi, Mercedesu a podobných kárách, zásadně ve spalovací verzi. Jakou morálku má asi někdo, kdo převrací život naruby stamilionům lidí Evropy, přitom sám na vlastní nařízení kašle?
Rekvalifikace většinou probíhá až na Úřadu práce, tedy po ztrátě zaměstnání. Málo zaměstnavatelů nabízí možnost vzdělávání a zaměstnaný člověk nemá povětšinou čas a peníze na další vzdělávání, obzvláště pokud je nucen mít další práci, aby zaplatil vše, co musí.
Na ÚP? Kde? U nás o rekvalifikaci žádám 31 let, jenže u nás je potřeba jenom tupce do německých a švýcarských montoven, takže se žádné rekvalifikace nekonají.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Čo bolo to bolo, terazky sme s Putinom.
1 odpověď