já bych pana autora, jakožto zjevně znalce Německa (bez ironie!) poprosil o vysvětlení proč Němci dělali to co dělali a jiné národy které - dnes už i Němci vědí že oprávněně - přistupovali prinejmensim rezervovaně a ostražitě, kritizovali, povýšeně a nadute poučovali a prosazovali zjevně nesprávnou myšlenku. že se stydí za válku? oukej. ale proč ta nadutost a povysenost a neschopnost uznat omyl?
Na druhou stranu... Říká se že za bydlení by se měla utratit nejvýše třetina příjmu. za 15k sakumprásk (nájem + energie + služby) ve městě pomalu bydlení neseženeš - bude to tak jedna jednička a vybíraná podle ceny, ne podle vkusu. no a 3 * 15k, to máme 45k a to je zhruba šedesát hrubýho.
Na to abys měl základní bydlení a dodržel to chytrý doporučení co se traduje...
Ono to tak ale v podstatě je. Jen komse nenavrhuej zakázat VŠECNY opravy, ale jen některé.
Ten návrh nařízení přesně taxativně (v bodech) stanovuje co se už považuje za "technicky neopravitelné" (vtipný je že tam jsou věci který se zcela běžně dělají). A dokonce tam ani není ten věkový limit.
Pak taky stanovuje že "vozidlo technicky neopravitelné se považuje za vozidlo s ukončenou životností"
A pak taky stanovuje že "vozidlo s ukončenou životností musí majitel odevzdat ke zpracování" (a jinde že ho nesmí prodat ani vyvézt mimo EU)
Ale ne, nikdo ti nic nezakazuje. Neboj, to se týká jen výrobců, chce se po nich aby dělali auta lépe recyklovatelná. Neboj, to je jen návrh. Neboj.....
když je venku vedro a chceš mít v autě akorát, musíš ho chladit klimatizací a to stojí energii. a ta se musí někde vzít. nakonec je to o tom co napsal už Arthur Hailey ve své knize Kola: "lidi nechtějí něco udělat s ekologii. lidi chtějí aby s tím někdo něco udělal. ale když si mají vybrat zda si připlati za lepší rádio nebo za ekologii (katalyzator), radši utratí své peníze za lepší rádio". typické Lojza si prostě pustí klimatizací a pak kritizuje BMW (nebo jakoukoliv jinou automobilku) za něco co je dané fyzikou.
Prej "Odborníci od roku 2015 varovali...". Každej pepik na českým iDnesu nebo Novinkách to psal. a dostal za to banána, někteří možná i trestní stíhání. A Německo hrdě financovalo převozy migráčků přes moře, kritizovalo pokusy o ochranu vnější hranice Schengenu (maďarský plot), zvalo bubáky. A teď brečí že jich má moc, chce povinnou solidaritu, zavádí kontroly na vnitřní hranici Schengenského prostoru. Němci jsou prostě neskutečný troubové.
K tomu si zeleně zavřou jádro a když nefouká tak to dohání uhlím a zase tomu tleskají....
Jako přeju jim ať si nabijou čumáky, protože když se chovají hloupě, nic jinhýo nezaslouží. Hloupý je že si je nabijeme s nima.
jestliže je ve schválení vozidla (autobusu) že může vézt jeden kočárek, tak může vézt jeden kočárek. cokoliv navíc je hazard ze strany řidiče. Kdyby došlo nedejboze k nehodě a zranění toho spunta co je nad limit, má řidič průser kterej v životě nesplatí.
jestli je venku strašně hnusne a maminka dítě nezaopatri tak, aby v té slote přežilo interval mezi spoji, je na pováženou zda je způsobilá mit panara.
a jestli je v přepravních podmínkách že "zaručený" je jeden kočárek, tak není vůbec o čem diskutovat. zakoupením jízdenky a nastoupením do vozu pasažér uzavírá smlouvu za jasně daných podmínek.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Zdražil o 160 procent, nebo na 260 procent. Nikoliv o 260 procent.