Je smutné kolik lidí si ani nedokáže pořádně ten článek přečíst, kolik lidí nepochopilo, že ten systém vůbec nereagoval na vlaky které z toho směru jely a že tedy ten systém řidičům ukazoval že nic nejede.
"závory byly nahoře a světla vypnutá" uvádí článek. tedy řidič musí k přejezdu přistupovat jako k nezabezpečenému přejezdu.
To jsou koukam zase nejake ty slovenske špecifika, ze. Prece neni v civilizovanym svete mozny, aby se zvedly sranky, kdyz jede vlak. V pripade poruchy, preruseni dodavky El. Energie nebo kontaktu s cidlama by se mely damy zavrit a houkat. Navic opakovane.
naopak, je to běžný, rozhodující je světelná signalizace.
Zvednuté závory když jede vlak nic neznamenají? To podle vás není chyba, porucha? Podle všecho to na první pohled fungovalo tak jak má - dokud nepřijel vlak a to zařízení se chovalo jako kdyby tam ten vlak nebyl.
ne, zvednuté závory nic neznamenají. tak praví zákon. pokud to nevíte, jste adept na podobnou nehodu.
To je takový rys německé národní povahy. Když něco vezmou za své a rozhodnou se, že je něco správné nebo, že se něco bude dělat určitým způsobem, tak je téměř nemožné to rozhodnutí změnit, i když se ukáže jako chybné. Tvrdošíjně se ho drží, i když to všichni vědí, bis zum bitteren Ende. A věřte, že vím o čem mluvím. Pracoval jsem v Německu 18 let.
no já pracoval v CZ v Německé firme a je pravda že naši D kolegové se vyznačovali až absurdním následováním interni "propagandy". prostě jak se něco vyhlásilo jako firemni pravidlo tak i dospělý chlapi fanatický stíhali každýho kdo si dovolil nesouhlasit nedej bože pochybovat, úplně ve stylu splhounka ze základní školy, kterej podlejza paní ucitelce. Byli schopný napomínat člověka i za kýchnutí když zrovna měl byt v kanclu klid a tak podobně. opravdu nadšenci 🥴
povysenost navzdory ne úplně přesvědčivým výkonům tam byla taky téměř univerzalne přitomna.
já bych pana autora, jakožto zjevně znalce Německa (bez ironie!) poprosil o vysvětlení proč Němci dělali to co dělali a jiné národy které - dnes už i Němci vědí že oprávněně - přistupovali prinejmensim rezervovaně a ostražitě, kritizovali, povýšeně a nadute poučovali a prosazovali zjevně nesprávnou myšlenku. že se stydí za válku? oukej. ale proč ta nadutost a povysenost a neschopnost uznat omyl?
Na druhou stranu... Říká se že za bydlení by se měla utratit nejvýše třetina příjmu. za 15k sakumprásk (nájem + energie + služby) ve městě pomalu bydlení neseženeš - bude to tak jedna jednička a vybíraná podle ceny, ne podle vkusu. no a 3 * 15k, to máme 45k a to je zhruba šedesát hrubýho.
Na to abys měl základní bydlení a dodržel to chytrý doporučení co se traduje...
Ono to tak ale v podstatě je. Jen komse nenavrhuej zakázat VŠECNY opravy, ale jen některé.
Ten návrh nařízení přesně taxativně (v bodech) stanovuje co se už považuje za "technicky neopravitelné" (vtipný je že tam jsou věci který se zcela běžně dělají). A dokonce tam ani není ten věkový limit.
Pak taky stanovuje že "vozidlo technicky neopravitelné se považuje za vozidlo s ukončenou životností"
A pak taky stanovuje že "vozidlo s ukončenou životností musí majitel odevzdat ke zpracování" (a jinde že ho nesmí prodat ani vyvézt mimo EU)
Ale ne, nikdo ti nic nezakazuje. Neboj, to se týká jen výrobců, chce se po nich aby dělali auta lépe recyklovatelná. Neboj, to je jen návrh. Neboj.....
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Už i tento web šíří ničím nepodložené poplašné zprávy.
2 odpovědi
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ta zpráva je podložená EURlexem, přímo oficiálníma zdrojema EU. Je pravda že tenhle článek je dost bídně formulovanej, ale v principu pravdivej. A nejlepší pecka je že v tom návrhu nařízení je i to že by se povinně sešrotovalo auto, které dva roky nemá technickou (takže třeba youngtimer / veterán který čeká v garáži na renovaci).