Už i tento web šíří ničím nepodložené poplašné zprávy.
Ta zpráva je podložená EURlexem, přímo oficiálníma zdrojema EU. Je pravda že tenhle článek je dost bídně formulovanej, ale v principu pravdivej. A nejlepší pecka je že v tom návrhu nařízení je i to že by se povinně sešrotovalo auto, které dva roky nemá technickou (takže třeba youngtimer / veterán který čeká v garáži na renovaci).
Je smutné kolik lidí si ani nedokáže pořádně ten článek přečíst, kolik lidí nepochopilo, že ten systém vůbec nereagoval na vlaky které z toho směru jely a že tedy ten systém řidičům ukazoval že nic nejede.
"závory byly nahoře a světla vypnutá" uvádí článek. tedy řidič musí k přejezdu přistupovat jako k nezabezpečenému přejezdu.
To jsou koukam zase nejake ty slovenske špecifika, ze. Prece neni v civilizovanym svete mozny, aby se zvedly sranky, kdyz jede vlak. V pripade poruchy, preruseni dodavky El. Energie nebo kontaktu s cidlama by se mely damy zavrit a houkat. Navic opakovane.
naopak, je to běžný, rozhodující je světelná signalizace.
Zvednuté závory když jede vlak nic neznamenají? To podle vás není chyba, porucha? Podle všecho to na první pohled fungovalo tak jak má - dokud nepřijel vlak a to zařízení se chovalo jako kdyby tam ten vlak nebyl.
ne, zvednuté závory nic neznamenají. tak praví zákon. pokud to nevíte, jste adept na podobnou nehodu.
To je takový rys německé národní povahy. Když něco vezmou za své a rozhodnou se, že je něco správné nebo, že se něco bude dělat určitým způsobem, tak je téměř nemožné to rozhodnutí změnit, i když se ukáže jako chybné. Tvrdošíjně se ho drží, i když to všichni vědí, bis zum bitteren Ende. A věřte, že vím o čem mluvím. Pracoval jsem v Německu 18 let.
no já pracoval v CZ v Německé firme a je pravda že naši D kolegové se vyznačovali až absurdním následováním interni "propagandy". prostě jak se něco vyhlásilo jako firemni pravidlo tak i dospělý chlapi fanatický stíhali každýho kdo si dovolil nesouhlasit nedej bože pochybovat, úplně ve stylu splhounka ze základní školy, kterej podlejza paní ucitelce. Byli schopný napomínat člověka i za kýchnutí když zrovna měl byt v kanclu klid a tak podobně. opravdu nadšenci 🥴
povysenost navzdory ne úplně přesvědčivým výkonům tam byla taky téměř univerzalne přitomna.
já bych pana autora, jakožto zjevně znalce Německa (bez ironie!) poprosil o vysvětlení proč Němci dělali to co dělali a jiné národy které - dnes už i Němci vědí že oprávněně - přistupovali prinejmensim rezervovaně a ostražitě, kritizovali, povýšeně a nadute poučovali a prosazovali zjevně nesprávnou myšlenku. že se stydí za válku? oukej. ale proč ta nadutost a povysenost a neschopnost uznat omyl?
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Zá život jsem měl dvě. Koroze je když se oto člověk nestará. Pravidelně jednou za dva roky dutiny a spodek nastříkat a je to OK. K těm hlavám motoru mohu říci, že spíš než praskání je často porucha předního ložiska na vačce, které se rádo zadře. Další problém na motoru je že má dva rozvodové řemeny. Ten jeden pohání pouze od kliky vyvažovací hřídele a rád bto tam komplikuje. Proto jsme tento řemen nemontovali, chodu motoru to nevadilo. Tím se odstranil problém častého přetržení zamotaných rozvodových řemenů.
1 odpověď
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
já teda znám hlavně problém s hlavou / těsněním pod hlavou. když se motor ohřeje, odfoukne si vodu z chladiče do nádobky a když je špatný víčko na chladiči, nenasaje si ji potom zpět do chladiče. takhle si postupně přes přepad na nádobce odloží pod auto půl chladiče vody a jezdíš s poloprázdným chladičem a pak fouknes těsnění... a přitom pohledem na nádobku se ti furt zdá že vody je dost, dokud se nepodíváš do chladiče.