Dobrý večer, je mi na zvracení z poměrů v ČR. Předpokládám, že Dopravní podniky také byly příjemcem štědrých dotací a zároveň dostávaly peníze z rozpočtu hl. města Prahy. Peníze na odměny mohou pocházet rovněž z těchto příjmů, že? Takže , zastavit veškeré dotování takové firmy, odsouzeným pak zabavit veškerý majetek v hodnotě ukradených peněz. Škoda, že to nefunguje jako v USA - na převedený majetek v příbuzenském poměru se nebere zřetel. Tento zákon u nás bohužel chybí. V ČR je totiž pro tyto lidi největší trest - ztráta majetku. Děkuji za pozornost.
Když jsou tak silný, tak můžou skládat uhlí z vlaku sv řetězec.
Chleba a vodu jednou denně.
Špíny jsou to. Ostuda všeho.
Dobrý večer, naprosto s Vámi souhlasím. Tito lidé by měli pracovat v kamenolomu nebo při stavbě silnic či jiných stavbách. Místo toho je jim umožněno poflakování po věznici nebo ve fitku. Děkuji za pozornost.
Tak to gratuluju, máte elektromobil půl roku. Až tohle napíšete o tom autě, co teď máte, za deset let, pak to začnu brát vážně. Jinak to pro mě bude dál jen předražená hračka. A navíc, emise prostě vyrábí, ale někde jinde…
Dobrý večer, naprosto s Vámi souhlasím, zastánci elektromobilů nevidí, co stojí za výrobou el.aut. Od těžby lithia až po výrobu elektřiny v převážně tepelných elektrárnách. Pokud by se v budoucnu měl rapidně zvýšit provoz elektroaut, kapacita elektráren nebude pochopitelně stačit. To ovšem všichni tito chytráci nevidí. Také někteří nadšení majitelé pravděpodobně budou koukat s otevřenou pusou, až skončí životnost hlavní baterie a budou muset koupit novou. Podle značky auta od 200 tis Kč ( např. Dacia) až 700tis.Kč ( Mercedes). Děkuji za pozornost
„Generální tajemník je zděšen" což je taky jediné co může šéf téhle neschopné bandy k ničemu říci...
Afrika se umí jen vraždit, dělat děti a pak žebrat celý svět o pomoc... Od doby co odešli ti zlí kolonialisté si neumí vládnout a začít něco dělat jen sami za sebe.
Dobrý večer, odevšad, odkud odešli nebo byli vyhnáni kolonisté (Holanďané, Britové, Belgičané, Němci), to vedlo k ekonomickému úpadku nebo k občanské válce. Zlí bílí kolonizátoři jim postavili silnice, železnice, nastartovali nějaký průmysl, postavili na nohy zemědělství apod. Dnes, kde si vládnou místní je maximální korupce, neschopnost vést stát a hospodářství a výsledkem je bída a hlad. Doplatí na to vždy obyčejní lidé. Děkuji za pozornost.
Je to příšerné. Viděla jsem trailer - to je prostě klon tuctových amerických animáků. My, země Jiřího Trnky! Takový úpadek!
Dobrý den, naprosto s Vámi souhlasím, tento paskvil s americkým nádechem nemá s českou pohádkou nic společného. Moderní hudební doprovod je jen nedobrým odvarem originální hudby. Předpokládám dost velké finanční náklady, děkuji pěkně, nechci. Děkuji za pozornost.
No úpřimně .. kdo nedá dvě pecky za sebou není u mě fotbalista a kolik potřebuje Bolka šancí na to aby dala gola ze hry taky do nebe volající
Dobrý den, přesně tak, po dlouhé době má šanci hrát v pohárech i jiný tým než "obvyklá trojka" a oni to takto zazdí, škoda. Je vidět, že mnoho týmů naší ligy na to nemá. Děkuji za pozornost.
Dobrý den, Dynamo si na problémy zadělalo již za minulých majitelů a managmentu.
Ani pan Koubek, ani pan Jirka nejsou lidé, kteří mohou dělat fotbal. Představenstvu nebyl dost dobrý pan Sivok s panem Drobným, proto je budějovický fotbal, tam, kde je. Po zásluze. Z Č.Budějovic zdraví Jan Dolanský. Děkuji za pozornost.
Nafta už leda do traktoru, do sportovního auta nikdy.
Dobrý večer, asi jste nepochopil, že Giulia je běžný sedan, žádné sportovní auto. Za mně velmi povedené auto, škoda, že mnoho lidí se vozí raději v Passatech, Octaviích, Superbech apod. Dnes je kvalita Alfy Romeo hodně na výši, žádné poruchy elektroniky nebo automatických převodovek jako u koncernu VW. Děkuji za pozornost.
Kalousek by mel vysvetlovat svuj osobni ucet v zahranici tak jako to bylo receno pred skrytou kamerou kde to potvrzuje AB tento politik patri k tem co radi parazituji na systemu ze
Dobrý den, nechci se nikoho zastávat, ale tisíce lidí má účet v zahraničí. Pracoval jsem v Německu a účet jsem měl také. To nepovažuji za nic zvláštního. Děkuji za pozornost.
Kdo chce kombíka za cca půl mega na běžné ježdění, tak v podstatě nemá jinou možnost než i30/Ceeda. Rozhodně bych do něčeho takového šel než do ojeté O4ky (před FL) za stejnou cenu.
Dobrý den, nechci obhajovat žádnou značku, ale měl jsem kdysi Lantru 1,6 benzín, r.v.1998, za celou dobu pravidelný každoroční servis (olej, filtry), svíčky, 2x př.brzdové kotouče, destičky, 1x zadní kotouče, 1x komplet rozvody, 1x přední ložiska, původní výfuk, to je tak asi vše. Prodal jsem po 140 tis.km, v podstatě bezproblémové auto. Děkuji za pozornost.
Dobrý den, tvrdím to již několik let. Všichni, kteří nerespektují zákony dané země do které emigrovali nebo se jim život v této zemi nelíbí, ať se vrátí zpět odkud přišli !!! Mluvím hlavně o Francii a Německu, kde žije muslimů nejvíce. Francie se s těmito problémy potýká již mnoho let. Myslím, že je načase skončit s tolerancí k těmto lidem. Děkuji za pozornost.
A tohle zbytečné stvoření, které není schopné, dát dohromady jednu kloudnou větu, bylo u nás několik let premiérem a těší se, že to bude premiérem znovu.
A pro něco takového, tady 30% lidí je schopno hlasovat. To je tragikomedie.
Dobrý večer, naprosto s Vámi souhlasím. Tato figurka chtěla být hlavou státu, musel bych se stydět za takového prezidenta. Děkuji za pozornost.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Tak by mě zajímalo, jaké osobní automobily Rusko prakticky vymyslelo od rýsovacího prkna po finální produkt. Pokud vím, tak všechny vozy byly buďto licence, nebo šílené varianty na něco.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dobrý den, také souhlasím, že originální auto (osobní) od A do Z Rusové nikdy neměli, snad jen ZIL nebo Čajka. Kvalita různorodá. Ohledně kvality výrobků přidám jednu perličku, někdy v roce 1979 - 1980 jsem dostal k vánocům el.holicí strojek značky Moskva. Horní kovová část vypadala jak ručně opracovaná, vnější hrany - každá jiné délky... Pohon byl ovšem nezničitelný. Děkuji za pozornost.