Biceps je sval dvouhlavý a slouží k ohýbání paže. Ano autore, to že žádné nemáte vám nedává patent jimi označovat tvarování volantu. Co se týče úchopu, tak až vám bude více než padesát, zjistíte, že ruce v pozici vámi propagované dost brzy bolí a stejně si je na delší jízdy zavěsíte do polohy s horním úchytem volantu. Každý si najde tu svoji polohu. Já třeba nikdy nestrkám palce do volantu, je to zvyk z terénu, kde vám příčka může palec přerazit. Mimochodem přeražené palce jsou vůbec nejčastějším úrazem při čelním nárazu. Způsobí jej právě příčky volantu. Co se týká rychlosti ovládání volantu, poloha dříve vtloukaná do hlavy (za 10 min. 2) je naprosto srovnatelná se současnou populární polohou příčného držení.
Čest práci soudruhu!
Dobrý den, přesně, "zaklesnuté" palce je velmi špatný a nebezpečný zvyk. Jsem také ze staré školy a držím volant "10 - 2". Nově propagovaný styl je při delší jízdě opravdu únavný, ale ať každý jezdí jak chce. Děkuji za pozornost.
Žádný důkaz. Typický dezinformační článek.
Dobrý večer, promiňte, ale jste na omylu, nejde o žádný dezinformační článek. Technické údaje těchto velkých kontejnerových lodí jsou pravdivé, jen si musíte najít správný zdroj.
Také jsem přesvědčen, že by si evropští poslanci v Bruselu měli předem zjistit přesné informace než vymyslí a následně schválí různé nesmysly. A nejde jen o auta. Děkuji za pozornost.
Obřím SUV se nevyplatí jezdit po městě a malým nákupním kufrem se zase blbě jezdí štreky po dálnici.
To platí u spalováku úplně stejně jako u elektriky.
Kdyby se takový test jel třeba s Teslou, měl by nějakou vypovídající hodnotu o využití elektromobilu. Takhle to nejvíce vypovídá o hlouposti autora.
Dobrý večer, myslím, že říkáte hlouposti, autor použil firemní auto ( v podstatě je jedno jaké značky) a ukázala se dlouhodobá "nemoc" elektroaut, dlouhá doba nabíjení. Zastánci rychlonabíjení asi neví, že tímto způsobem jen krátí životnost baterie. Za mně, když cestuji po Evropě několikrát do roka si nedovedu představit, několikahodinové nabíjení na italských nebo chorvatských dálnicích. Děkuji, nechci. Děkuji za pozornost.
Tak by mě zajímalo, jaké osobní automobily Rusko prakticky vymyslelo od rýsovacího prkna po finální produkt. Pokud vím, tak všechny vozy byly buďto licence, nebo šílené varianty na něco.
Dobrý den, také souhlasím, že originální auto (osobní) od A do Z Rusové nikdy neměli, snad jen ZIL nebo Čajka. Kvalita různorodá. Ohledně kvality výrobků přidám jednu perličku, někdy v roce 1979 - 1980 jsem dostal k vánocům el.holicí strojek značky Moskva. Horní kovová část vypadala jak ručně opracovaná, vnější hrany - každá jiné délky... Pohon byl ovšem nezničitelný. Děkuji za pozornost.
Dobrý večer, je mi na zvracení z poměrů v ČR. Předpokládám, že Dopravní podniky také byly příjemcem štědrých dotací a zároveň dostávaly peníze z rozpočtu hl. města Prahy. Peníze na odměny mohou pocházet rovněž z těchto příjmů, že? Takže , zastavit veškeré dotování takové firmy, odsouzeným pak zabavit veškerý majetek v hodnotě ukradených peněz. Škoda, že to nefunguje jako v USA - na převedený majetek v příbuzenském poměru se nebere zřetel. Tento zákon u nás bohužel chybí. V ČR je totiž pro tyto lidi největší trest - ztráta majetku. Děkuji za pozornost.
Když jsou tak silný, tak můžou skládat uhlí z vlaku sv řetězec.
Chleba a vodu jednou denně.
Špíny jsou to. Ostuda všeho.
Dobrý večer, naprosto s Vámi souhlasím. Tito lidé by měli pracovat v kamenolomu nebo při stavbě silnic či jiných stavbách. Místo toho je jim umožněno poflakování po věznici nebo ve fitku. Děkuji za pozornost.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Dobrý večer, naprosto s Vámi souhlasím, zastánci elektromobilů nevidí, co stojí za výrobou el.aut. Od těžby lithia až po výrobu elektřiny v převážně tepelných elektrárnách. Pokud by se v budoucnu měl rapidně zvýšit provoz elektroaut, kapacita elektráren nebude pochopitelně stačit. To ovšem všichni tito chytráci nevidí. Také někteří nadšení majitelé pravděpodobně budou koukat s otevřenou pusou, až skončí životnost hlavní baterie a budou muset koupit novou. Podle značky auta od 200 tis Kč ( např. Dacia) až 700tis.Kč ( Mercedes). Děkuji za pozornost
„Generální tajemník je zděšen" což je taky jediné co může šéf téhle neschopné bandy k ničemu říci...
Afrika se umí jen vraždit, dělat děti a pak žebrat celý svět o pomoc... Od doby co odešli ti zlí kolonialisté si neumí vládnout a začít něco dělat jen sami za sebe.
Dobrý večer, odevšad, odkud odešli nebo byli vyhnáni kolonisté (Holanďané, Britové, Belgičané, Němci), to vedlo k ekonomickému úpadku nebo k občanské válce. Zlí bílí kolonizátoři jim postavili silnice, železnice, nastartovali nějaký průmysl, postavili na nohy zemědělství apod. Dnes, kde si vládnou místní je maximální korupce, neschopnost vést stát a hospodářství a výsledkem je bída a hlad. Doplatí na to vždy obyčejní lidé. Děkuji za pozornost.
Je to příšerné. Viděla jsem trailer - to je prostě klon tuctových amerických animáků. My, země Jiřího Trnky! Takový úpadek!
Dobrý den, naprosto s Vámi souhlasím, tento paskvil s americkým nádechem nemá s českou pohádkou nic společného. Moderní hudební doprovod je jen nedobrým odvarem originální hudby. Předpokládám dost velké finanční náklady, děkuji pěkně, nechci. Děkuji za pozornost.
No úpřimně .. kdo nedá dvě pecky za sebou není u mě fotbalista a kolik potřebuje Bolka šancí na to aby dala gola ze hry taky do nebe volající
Dobrý den, přesně tak, po dlouhé době má šanci hrát v pohárech i jiný tým než "obvyklá trojka" a oni to takto zazdí, škoda. Je vidět, že mnoho týmů naší ligy na to nemá. Děkuji za pozornost.
Dobrý den, Dynamo si na problémy zadělalo již za minulých majitelů a managmentu.
Ani pan Koubek, ani pan Jirka nejsou lidé, kteří mohou dělat fotbal. Představenstvu nebyl dost dobrý pan Sivok s panem Drobným, proto je budějovický fotbal, tam, kde je. Po zásluze. Z Č.Budějovic zdraví Jan Dolanský. Děkuji za pozornost.
Nafta už leda do traktoru, do sportovního auta nikdy.
Dobrý večer, asi jste nepochopil, že Giulia je běžný sedan, žádné sportovní auto. Za mně velmi povedené auto, škoda, že mnoho lidí se vozí raději v Passatech, Octaviích, Superbech apod. Dnes je kvalita Alfy Romeo hodně na výši, žádné poruchy elektroniky nebo automatických převodovek jako u koncernu VW. Děkuji za pozornost.
Kalousek by mel vysvetlovat svuj osobni ucet v zahranici tak jako to bylo receno pred skrytou kamerou kde to potvrzuje AB tento politik patri k tem co radi parazituji na systemu ze
Dobrý den, nechci se nikoho zastávat, ale tisíce lidí má účet v zahraničí. Pracoval jsem v Německu a účet jsem měl také. To nepovažuji za nic zvláštního. Děkuji za pozornost.
37
Sledujících
1
Sleduje
37
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
3 promile tak to je hnus, doufám, že pokutička bude mastná a taky doufám, že si baba dlouho nezajede. Možná měla nějaký problém, ale to neřeší alkohol a už vůbec na za volantem, naštěstí způsobila škodu hlavně sobě.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dobrý večer, to se musela tedy snažit, když už v půl 11 měla 3 promile. Každopádně řidičský průkaz alespoň na 5 let. Děkuji za pozornost.
1 odpověď