Myslím, že KSČM už má jiný program než znárodňován a vládu jedné strany. Marx se mýlil v možnosti změnit povahu lidí. Adam Smith měl více pravdy. Ale v demokratické společnosti by měla být rovnováha mezi krajními názory. Opakované výčitky komunistům co způsobili před x lety, přestávají na voliče působit. Žijí současností. A slušná levicová strana do parlamentu patří. Já Kateřině Konečné fandím. Na vlastní odpovědnost.
Zpráva plná domněnek a výmyslů. Pochybuji, že by Číňané připustili, aby jejich loď byla "zadržena" či blokována. Ochotu pispět k vyšetřování projevili. Ostatní údaje jsou propaganda. Zajímavější by byly údaje, jak se kabely dlouho opravují, kolik to stojí, etc. Náhradní díly Číňané rádi prodají (Huawey?).
My, Češi, vnímáme události v cizích zemích jako nějaké divadlo nebo sportovní zápas, pokud se nás přímo netýkají. To se to radí. Podpořili bychom i nějakého světového četníka. Bývával, ale už neuhlídá ani Kapitol. Do jeho role se samozvaně vnutil Izrael, má k tomu důvody. Je ale obklopen příliš velkým (podle svého tvrzení) počtem darebáků Takže nevím: slijte zásadu s kyselinou, bude to dlouho bouřit, až zůstane jen voda. Akademická úvaha. Promiňte.
"Obr do pidimužíka mydlí, domnívaje-se , že to vyhraje... " Ne, tahle písnička V+W na dnešek nesedí. Kdo je obr a kdo trpaslík?Mydlit se budou obě strany i nadále. Příměří je úlitba Izraele Bidenovi, aby měl také nějaké zásluhy. Skončilo dřív než začalo. Přemýšlet o zavinění nemá smysl. Nenávist nemá konce.
Neberte moji poznámku vážně, jsem učitelský veterán a mimo hru. Každá lidská činnost vyžaduje pokrok. Co však ůrovni školství nikdy neprospělo, jsou zásahy shora. Co já jich pamatuji! O "ůčinnosti" a významu ministerských objevů bych mohl napsat román stejně zábavný jako knihy J. Žáka. Především je přítomno mnoho slov, pokud možno nových a cizích. Pro pamětníky: skupinové vyučování, strukturované učební plány, nové kurikulum, nové pojetí matematiky- množiny (vrchol). učební plány, etc. Přitom je jasné, a promiňte mi zjednodušení. Vše co člověk k naplnění svých duševních schopností potřebuje je naučit se číst a psát. Nic jej pak už neomezuje. A dobrý učitel je užitečný stimulátor. Jenže politická moc vyžaduje splnění dalších úkolů. Naladit budoucí občany na správnou víru (pravá-levá). O to se bojuje ( ach ten dějepis ). Koho to vyhnal Kristus z Chrámu?
Píšu tenhle text pro sebe, abych. si ulevil. Snad mi někdo porozumí. Celý svůj, opravdu dlouhý život, jsem věřil, že lidstvo má to nejhorší za sebou a přestane platit že války jsou přirozené a budou se opakovat. Měl jsem možnost cítit pach uniforem Wermachtu i pot z kazajek Rudoarmějců. Ještě pamatuji strach z gestapa a radost z osvobození. Nikdy jsem nebyl obdivovatelem Ruska, ale i po letech mi méně páchnou ty kazajky. Zločinů jsou schopny všechny národy světa a taky už to dokázaly. Dnes volají do zbraně i křehké ženy, diplomaté v černých oblecích, prodejní žurnalisté, zneuznaní komici a herci, prolhaní politici. Já to ještě chvilku vydržím, ale co děti? Nadchnou se také pro zabíjení?
Naší vládnouci pětikoalici se podařilo sesmolit jediný přípustný názor na jeden z nejrozpornějších konfliktů současnosti. Izrael je demokratický stát a brání se. A basta! Sice to vidí většina světa jinak, ale my musíme být jednotní. Pochybnosti jedinců jsou odsuzovány všemi podkuřovači. Mám (idiot a blbec) stejný názor jako pan Klus. Promiňte!
2
Sledujících
2
Sleduje
2
Sledujících
2
Sleduje
Je mi nepochopitelné, proč nejlepší stratégové a vojenští odborníci-vyložení vojevůdcové, nesedí v ukrajinském štábu a místo toho píšou pohádky pro "mewdium".