I prostřední fotka je s velkou pravděpodobností též podvrh. Není tam vidět žádné roztříštění krčních obratlů, ke kterému by při takovém vstřelu určitě došlo. Ráže 5.56 má dostatek energie, takže by bylo vidět značné poškození obratů. Svalstvo kolem páteře (obzvláště dětské) není schopno takovou ráži efektivně zastavit.
Co vím, tak v Číně se už vyrábějí celkem rozumné DUV litografické stroje. V čem ale nemají zatím šanci je EUV. Tam jsou vzdálení minimálně 10 let od podobné technologie.
Teoreticky by Číňan mohl nahradit DUV stroje od ASML za stoje z domácí produkce. Ale to je tam projekt na 5 let, pokud vše půjde dobře. Je to v podstatě o vybudování nového FAB a předělaní všech návrhů a masek.
Nevím proč chtějí kupovat další vrtulníky na takové specializované nasazení. Daleko ekonomičtější by bylo koupit hasební zástavby do CASA C-295. Těch máme 6 ks. Odkaz
Tak teď se asi hodí tento citát z Jistě pane premiére:
James Hacker: A co ostatní armády NATO?
Bernard Woolley: Jsou v pořádku. Během všedních dnů.
James Hacker: Všedních dnů?
Bernard Woolley: Holandská, dánská a belgická drží víkendy.
James Hacker: Takže kdyby nás Rusové napadli, uvítali bychom, kdyby tak učinili mezi pondělkem a pátkem?
On ten systém transmise u Osprey je fakt složitý. Každou z vrtulí pohání vlastní motor. Protože při selhání motoru by byl stroj neovladatelný, je tam propojovací hřídel, která zajistí přenos výkonu na druhou vrtuli pokud motor selže. O propojení se stará převodovka se spojkou. A toto spojka je problematická. Už se stalo několikrát kdy tato spojka sepnula na běžného letu na dva motory. Nemusím asi vysvětlovat co se pak stane...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No za mě jsem na 100% pro. Alespoň v té budově jeden "užitečný" tvor. Když se podívám na seznam studijních oborů, tak marně přemýšlím jaké uplatnění absolventi FI mohou mít. Většina oborů je zaměřena na jazyk a kulturu jiných států. Pak spoustu nesmyslných oborů. Jediné co má snad trochu přínos je archivnictví, archeologie a egyptologie.
Ale pokud se pletu, nechť my někdo vysvětlí k čemu je studium dějin umění, estetiky, andragogiky, obecné lingvistiky, srovnávací jazykovědy, empirická a komparativní lingvistiky, komparatistiky, sociální pedagogiky, studie nových médii, informací médii a knižní kultury...
10 odpovědí