Tak když u Fiatu vaří z vody a s pompou představují recyklovaný skoro dvacetiletý model, tak by měli toto kompenzovat slevou a jít výrazně s cenou dolů oproti konkurenci. Docela se mi líbí nový Renault Master a toto vedle toho za podobnou cenu by bylo ubohé a nekonkurenceschopné.
Navíc tento facelift se mi vůbec nelíbí, je to takový násilný pysk, snad jen aby vykázali činnost za každou cenu (což většinou víceméně platí u všech faceliftů).
Obyčejné, nezajímavé socialistické auto za neobyčejné peníze. Chybí mi tam důvod proč by to někdo měl koupit. Na investici je to nesmysl, to se nezhodnotí za dobu života běžného smrtelníka a na ježdění je to také k ničemu - je to trakař a po ujetí padesáti tisíc km odepíšete 90% zaplacené ceny. Navíc podle fotek to má pár masařek a ty za takovou cenu nejsou přijatelné.
Nicméně slovenské inzeráty často bývají mimo, Slováci mívají vééélké oči.
Problém je poplatek, který je dost velký, jelikož se nepočítá z marže, ale z obratu. Další zásadní problém je, že takový vesnický hospodský je povětšinou chudší a nechce mít u bankovní společnosti stále nějaký balík peněz "v procesu", platby se někdy připisují i s týdenním zpožděním. To znamená neustále mít týdenní aktiva kdesi v luftu a snížené Cash Flow a v podstatě poskytuje neúročenou permanentní půjčku.
Argument daní hraje jistě také roli, ale až druhořadou. V celkovém objemu to jsou skutečně čučky které sotva udrží takového podnikatele v provozu. Spousta hospod i tak skončila.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To by naznačovalo že už jim docházejí prskavky, když musí nasazovat už ty větší a dražší kusy.
1 odpověď